|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Alev: Eieren kosten hier 5,50 TL   Hai Alev     En hoeveel is dat in euro's?  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ladekast, precies.  Misschien ook wel leuk om DEvH dan mee te nemen, als hij dat ook leuk vindt.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
hey Alev  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.718
|
@MIADIA: ja, hier zijn alle kappers, grote- of een kleine zaak, allemaal gesloten volgens mij...  |
|
nietmeer
|
@ladekast: zulke vragen stel je nou nooit aan mij...  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Zuwe: ja maar dát vind ik dus raar terwijl jullie het raar vinden dat ze open zijn  het is voor mij nog steeds wennen dat er op maandag bepaalde zaken zijn die pas om 13:00 open gaan ofzo (en dan wel een koopzondag willen. wees dan gewoon zondag dicht en de hele maandag open) |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dat is iets van 3 euro  Maar had wel verwacht dat het goedkoper zou zijn in Turkey... Ohja, hello  pearlypuck: Turkisch geld  YTL, Lira enzo... @ladekast: Goodday, Sir  |
|
Kameleon Oudgediende
PP: Ik heb een beentje voor?  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
@MIADIA: Onze winkel gaat ook pas om 13.00 uur open  Dit heeft alle reden en daar heeft een koopzondag niks mee van doen  |
|
nietmeer
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: jij hebt altijd vakantie daar  en je blogt erover @Kameleon: dat is prima  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
pearlypuck: Dan looptie wel mank  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Zuwe: ja dat kan zo zijn, en ik vind het prima hoor (afgezien van dat ik het lastig vind, mag je wat mij betreft zelf weten hoe vaak en hoe lang je winkel open is) maar als diezelfde winkel per se zondags open wil zijn en dan op maandag dicht vind ik dat raar en lastig beetje dubbel misschien en raar opgeschreven, maar zo denk ik er over  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Maar een vakantietje in HvH lijkt me ook best leuk, voor de verandering  En daar zou ik ook over bloggen hoor!!  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
@MIADIA: jij wilt toch je zin: Ik hou op met bakkeleien  Iedereen AJUUS maar weer hier op Voogelvlucht  |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: wanneer kom je over ? @Kameleon: heb jij een derde been ?  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
vandaar dat jouw rechterbeen altijd dikker dan de linker lijkt  |
|
nietmeer
|
Zo...eten voor vanavond is binnen  nu wachten tot de wasmachine en droger klaar zijn  |
|
Kameleon Oudgediende
Ladekast, precies  Ik kan dienen als statief/tripod.  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Alev: Het toeristisch gebied doet niet onder met de prijzen in Nederland.  |
|
nietmeer
|
@ladekast: Mss in augustus, even kijken naar de gezondheidstoestand  LessienElensar: dàt is snel?!?! @Zuwe: Kom op joh!! Blijf nog effekes  |
|