|
nietmeer
|
pearlypuck: Doe nooit zo lang over boodschappen doen  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tring tring tring  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 799 OTindex: 22.718
|
Toen ging de bel  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
@Zuwe: maar dan is er toch niets aan de hand als we het goed bedoelen?ik wil helemaal geen ruzie maken en of mensen beledigen en of kwetsen daar kan ik niet goed tegen  vrede op aarde  vooral op maandag want dan moet je nog een hele week  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Als ik 1 x tring, ben jij een lekker ding!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote LessienElensar: pearlypuck: Doe nooit zo lang over boodschappen doen   Ik heb vaak geen keus dan lang te moeten wachten bij het afrekenen. Bij AH in Zevenbergen laten ze over het algemeen maar 1 breed gangpad open waar ik langs kan, en daar staat over het algemeen de langste rij.  |
|
Kpuc Oudgediende
Grutsie, niesaanval, pff, moe  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Snotneus!  Hé!!!  Ik ben over de 3000 !!!  *doet rondje voor iedereen*  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ik ben vaak binnen vijf minuten weer buiten de supermarkt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Ik heb bij AH al zo vaak een klacht ingediend dat ze ook het 2de brede gangpad open moeten laten, maar ze vertikken het.  |
|
Kpuc Oudgediende
pearlypuck: Tsjie, ow, sorry, hier heb je een tissue, zit een klodder op je neus Lessien, ik roets er ook zsm door, kan niet tegen het systeem van de mierenhoop  |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.738 OTindex: 6.567
|
LessienElensar: ik ook als ik niks koop  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dat heb ik dus ook...wil altijd zo snel mogelijk weer buiten staan  Als wij de weekboodschappen halen, staan we ook altijd weer binnen 15 tot 20 min. buiten  |
|
nietmeer
|
Ik zie Cootje!!  Kpuc: getverdegetverderrie!!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik wil ook altijd zo snel mogelijk naar buiten, maar met een scootmobiel heb je bij AH Zevenbergen pech.  |
|
nietmeer
|
Ik ben jaloers op een pinguin  |
|
Kpuc Oudgediende
Alev: Broodje vers met wilde zalm? |
|
nietmeer
|
Kpuc: Heerlijk  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Er staan ook vaak fietsen in het portiek bij de in/uitgang, en ook vaak tegen de nooduitgang. Bij de flesseninname staat er een ton voor de bonnetjes voor het blusmateriaal.
Als je dan vraagt om die fietsen te verwijderen waar ze niet mogen staan, dan kan je wachten tot je een baard hebt zoals Methusalem heeft. |
|
Kpuc Oudgediende
Peerke, het is maandag, de zon schijnt, niet zeuren aub  *boink* Komt ie Alev, lekker puur zonder fratsen, op wat zeezout en limoenknof na  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
LessienElensar: Ik kan soms niet naar binnen of naar buiten bij AH vanwege de fietsen die voor de ingang staan.   Maar de volgende keer los ik het zelf op. Pak ze beet en smijt ze aan de kant.  |
|
Kpuc Oudgediende
Gewoon omver rijden Kokkie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kpuc:  Ik wil mijn scootmobiel niet beschadigen Kpuc.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Achja... Dan maar inderdaad aan de kant smijten  Kun je ook op 1 wiel rijden op je scootmobiel?  |
|