|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
|
|
nietmeer
|
Ciao a tutti  |
|
Bamboo Erelid
Ciao bella donna pearlypuck Perché la faccia triste? Cosa sta succedendo? Kpuc: wie gebruikt er dan ook nog XP??  oh verrek... jij natuurlijk.. |
|
nietmeer
|
pearlypuck:  waarom zo  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Fa troppo caldo!! E c'è un vento caldissimo!! Voglio andare in Olanda: voglio la pioggia, voglio il freddo  Hoi Lessien!!!  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Dat ziet er beter uit  Je wilt hier nu echt niet zijn  de regen nu is echt niet leuk meer  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Si sono tirati dal piatto. |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Dat ben je idd ook heul gauw zat; klopt!! Maar iedereen is een beetje kriegel door deze hitte, dus echte vrolijke gezichten kom je hier ook niet tegen @Bamboo: Chi??  |
|
Kpuc Oudgediende
@Bamboo: Ik kan op deze bakken geen sneeuwluipaard draaien Kafa Turka Pearly?  |
|
nietmeer
|
Kan het nu weer in het Nederlands  Vrolijke gezichten zie je hier nu ook niet  |
|
Bamboo Erelid
Kpuc: Ook geen "Hackintosh" ?? |
|
nietmeer
|
Quote LessienElensar: Kan het nu weer in het Nederlands  Vrolijke gezichten zie je hier nu ook niet  Kpuc: No, Afa Italiana!!  |
|
Kpuc Oudgediende
Oké, komt ie  En gelijk een mud zeevruchten, wat een water hier  |
|
Bamboo Erelid
 Het regent, het regent, de pannetjes worden nat. Daar kwamen twee soldaatjes aan die vielen op hun gat.  |
|
nietmeer
|
Kpuc: veul te heet om die zeevruchten schoon te maken, mopsko en ook een bietje "risky" met deze hitte  Ik heb een klotsbuik van al het water... dat ik gedronken heb  en toch plas en zweet ik als een otter  |
|
Kpuc Oudgediende
Hackintosh  Nahh, ik hou t wel op XP Oeps, oké, dan duik ik wel even de ijskelder in om ze voor de smikkel klaar te maken  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Lekker hoor, cozze én vongole zeker??  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Het is te merken dat jij piest en zweet... het komt hier de hele dag al uit de lucht lazeren....
*die lucht* !! |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Aaah, eindelijk stilte   Ze hebben uren geschuurd hiernaast  |
|
Groenedaeler Senior lid WMRindex: 43 OTindex: 921 Wnplts: Anna Paulo T |
Sorry folk, I'm off.  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Dakannie!! Waterpies stink niet; ik ben gewassen en heb deo gebruikt  Kpuc: lekker hè?? Da's heul goed voer voor de ... nja, jeweetwel  en dan met lekker veel pepertjes  Ciao Groenedaeler!! |
|
Kpuc Oudgediende
Raahhhrrrrhhaaahrrr  Takkeherrie  Sjuutjes Groenedaeler, doe de regen de groetjes Hm, toch maar eens zien of buuf zo lief is om die jeweetwels weer af te voeren  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oh, het begint alweer  |
|