|
nietmeer
|
pearlypuck: Hopelijk tennissen... Alhoewel, leedvermaak...  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Misschien wel een mooie italiaanse voor kpuc :-) We noemen haar "Croma" want we moeten er even bijblijven voor het beste resultaat  *gaat even snel de koffie breimachine aanzwengelen" |
|
nietmeer
|
*pakt snel de kano's voor bij de koffie en gaat weer zitten voor het vervolg van de ruzie bij PP buiten* |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Vervelend, hè? Als mensen niet snel genoeg reageren...  Heeft iemand een leuke e-card site voor mij, ik krijg er geen leuke te vinden  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Nou, ze ziet er wel aardig uit, maar ik denk dat Kpuc op het stemgeluid zou afknappen. Ze zegt nu trouwens (weer) dat ze hem haat, dat hij niet van haar houdt en dat zij alles voor hem heeft gelaten de afgelopen twee jaar. En dat alles zie en hoor ik toch vanaf een behoorlijk ruime afstand  |
|
Bamboo Erelid
*koffie en een kano*....  .. beetje gerommel uit Italie... Pisregen in holland... kortom.. Koffie.. Alev: Geen last van. Ik heb vandaag schijnbaar een "automatische post ontdubbelaar".. |
|
nietmeer
|
Oh, nu gaan ze bij de andere "buur" de beerput leegpompen...  So far siësta  Meisje loopt inmiddels huilend tuin te sproeien   |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Als hij niet van haar hield, had ie allang opgehangen...  |
|
Bamboo Erelid
Met een tennisracket? *DIE LUCHT*.... |
|
nietmeer
|
pearlypuck: compleet schouwspel bij jou...zie je tenminste nog een iets (en horen ook  ) |
|
nietmeer
|
Alev: Nou, dat heeft ie volgens mij al tien keer gedaan; hij is zo stom iedere weer op te nemen, denk ik @Bamboo: Da's bij de andere "buur" , schat  @Lessien: er gebeurt hier nooit (NOOIT) iets; hoor alleen die irritante mussen  en nu ik eindelijk eens wil siësta-en, krijg ik een heel spektakel  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Zien, horen en ruiken. In Italie heb je het allemaal binnen zicht, gehoor en reukafstand  |
|
nietmeer
|
Hm... F*ck it... Ik maak zelf wel een tekening or whatever xD Probleem is dat ik het nu alleen niet kan uploaden met de beperkt aantal GB's die ik nu heb... :/ |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Nouh, da finnik dan weer niet aardig van je  |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: Ik ben ook niet aardig. Dat heb ik nooooooit gezegd  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
@Bamboo: Ik vind je wel aardig hoor  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Okè  Hoeveel man zijn er trouwens nodig om één strontput te legen?? Ik zie vier personenauto's en zo'n strontpompwagen  Heb het raam aan die kan maar dicht gedaan  Lessien: ik had wel een live-verslagje via de mobiel van een ruzietje tussen jullie willen horen anders hoor  |
|
nietmeer
|
LessienElensar: DON'T LIE  Iemand een idee van wat ik zal moeten tekenen voor m'n lief? |
|
nietmeer
|
Alev: Ik lieg niet hoor  Vind mijn man heeeel aardig   |
|
nietmeer
|
LessienElensar: Dat zeg je, maar ondertussen...  |
|
Bamboo Erelid
LessienElensar: Ik jou ook wel hoor  @Pearlypuck: 1 om de slang te bedienen, 1 om de pomp aan te zetten, 1 om de pomp uit te zetten en 1 om de harde randjes van de put af te bikken. Alev: Ik weet wie het zegt  |
|
nietmeer
|
Buurmeisje loopt huilend naar binnen en roept: Mamma, mamma, die klootzak!  Naahhh... wat een sisser  |
|
nietmeer
|
@Bamboo: Wie is Alex?  Ik ben maar wat aan het dollen  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Wij hebben nog nooit ruzie gehad  Had toch een heftiger einde verwacht  |
|