|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Wopla, een biefje in de pan, Poek lipt de lippen al af, niet van het vlees, nee, ze wil het bloed Luna, ga ze bijten en krabben  |
|
Bamboo Erelid
 WMRindex: 42 OTindex: 3.246 T S |
Kpuc: Wat een bloeddorstig monster  |
|
nietmeer
|
Oeh, het "buurmeisje" van bovenaan de bult is aan de telefoon aan het ruzie maken met d'r verloofde!!  Wat een zoetgevooisd stemgeluid  "Tu non mi ami!!!"  |
|
nietmeer
|
Oei... Dat belooft wat xD Fransers hebben altijd een "zachtaardige" stem, vind ik... Ik kan nooit goed horen of ze boos zijn...  |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Alev: maar Italiaanse vrouwen niet  Hihihi, haar mobiel was leeg, dus ik dacht: hèhè, weer rust... heeft ze een andere gepakt!! Màn wat schreeuwt dat mens  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Ga zitten en ammuseer je  |
|
nietmeer
|
Alev: Zit me kostelijk te vermaken: "Ik haat je, ik haat je, ik haat je!!" terwijl ze voetstampend heen en weer door de tuin loopt  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Haha, leuk  Hier doen ze dat niet...  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hier lopen ze te vloeken en te schreeuwen  |
|
nietmeer
|
Ze heeft wel last van humeurschommelingen: dan huilt ze, dan schreeuwt ze... oh wacht, ze wil het uitmaken geloof ik @Luna: hier is het er maar 1, maar ze maakt geluid voor 10  |
|
Kpuc Oudgediende
Ben blij dat het hier heel kalm is  Zo nog even een paar uurtjes bijsnurken, en hopen dat die ***regen rond tien uur is gestopt tot een uur of vijf aanstaande nacht  |
|
Bamboo Erelid
 stress op de italiaanse bult |
|
Luna
Moderator
Ik bedoel dat vrouwen hier vaak vloeken en schelden tegen hun partner, dat hoor ik zo vaak op straat enzo.
|
|
nietmeer
|
Quote pearlypuck: Oeh, het "buurmeisje" van bovenaan de bult is aan de telefoon aan het ruzie maken met d'r verloofde!! Oei, uitmaken..?  Zal wel jammer zijn... |
|
Kpuc Oudgediende
Venus in actie  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Luna
Moderator
Alev, denk het niet. Maar meestal moeten we wel gelijk ons ei kwijt en dna is het weer goed   |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ik wilde eigenlijk ook gaan siësta-en, maar ik denk dat ik nog even wakker blijf  't is zò spannend hier  Je hoort hier nooit een kip, en dan vandaag dit  |
|
Kpuc Oudgediende
pearlypuck: Had een beste voor mij geweest, in onvervalst Hollands toebijten dat ze een keer de strontgaffel moet sluiten  |
|
nietmeer
|
pearlypuck: Blijf wakker dan maar @Luna: Ik hoef niet meteen mijn ei kwijt  (F*ck, ik leg eieren  ) |
|
Bamboo Erelid
pearlypuck: We zitten op het puntje van onze stoel. Spare no details... |
|
nietmeer
|
Kpuc: Dat doe je juist niet, veel te spannend voor  je wil toch weten of ze zo vrijgezel is of nog verloofd  |
|
nietmeer
|
Ze loopt nu met de mobiel in de ene en een racket in de andere hand te banjeren... kan maar twee dingen zijn. òf ze gaat tennissen, òf ze gaat hem de harses inslaan  |
|
Luna
Moderator
Quote Alev: pearlypuck: Blijf wakker dan maar @Luna: Ik hoef niet meteen mijn ei kwijt  (F*ck, ik leg eieren  ) Niet jij, maar de temperamentvolle vrouwen  |
|