|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
mamameisje: oh dat word echt een ellende , sterkte @WMR-kok: ook meteen de grens over ? |
|
nietmeer
|
@WortelKwadraat: tja het word idd een ramp, maar ik denk(hoop) dat ik dan met rust gelaten wordt. Al denk ik dat wel, want dan zit ik in de 4e. en het is vooral de onderbouw die begint te vechten |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@WortelKwadraat: Nee Maar het viel me wel op dat als ik het weekend naar mijn vader ging dat er altijd wel een knokpartij in Zevenbergen was. Maar als ik in Zevenbergen zelf uitging er nooit een vechtpartij was. |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
@WortelKwadraat: Het is wel vervelend dat je dan nooit je frustraties kwijt kan. |
|
nietmeer
|
mamameisje: waarom staat je blog ineens op slot??? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@LessienElensar: omdat iedereen zit te zeuren |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
nietmeer
|
mamameisje: we zeuren niet...zeggen alleen dat er dingen niet kloppen naar ons idee...dat is niet zeuren...dat is een mening geven... |
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
LessienElensar: ik heb het niet alleen over dat blog, en ik wil gewoon meer privacy |
|
WMR-kok Oudgediende
Quote mamameisje: LessienElensar: omdat iedereen zit te zeuren Je weet niet wat zeuren is. Zeuren is blijven zeggen dat je het huis moet schoonmaken zelfs al ben je daar lichamelijk daar niet voor bekwaam, en dat jarenlang moet blijven aanhoren. Dat is pas zeuren. En dan vinden ze het vreemd dat je bijna nooit langskomt. |
|
nietmeer
|
|
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
mamameisje, voor de bowling wilde er bepaalde mensen heel veel moeite doen om je mee tekrijgen naar de bowling. Dat is de echte wmr spirit. Pal daarna zat jij als 14 jarige in engeland bij je doodzieke vriend wat qua afstand niet kan, in zo een tijdbestek. Enzeker niet voor een 14 jarige. toen moest over 3 weken de stekker eruit en jij blogde over een feest waar je hen wilde. En nu schijnt je vriendje hier vrolijk in nederland rond te huppelen. Op zijn minst raar. Jammer dat je niet oprecht bent, want de leden die je mee wildenemen naar de bowling waren heel oprecht. wees gewoon jezelf en ga hier niet iemand spelen Wij houden hier van echte mensen. |
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Mijn moeder was vroeger altijd bezig met schoonmaken, die had daar een fobie in. Die loopt altijd te zeuren dat ik het huis moet schoonmaken. Als ze ook maar 1 pluisje zag, begon ze al te ouwehoeren dat het huis vuil was. Ook al had je net het hele huis schoongemaakt. |
|
nietmeer
|
Quote @stora: mamameisje, voor de bowling wilde er bepaalde mensen heel veel moeite doen om je mee tekrijgen naar de bowling. Dat is de echte wmr spirit. Pal daarna zat jij als 14 jarige in engeland bij je doodzieke vriend wat qua afstand niet kan, in zo een tijdbestek. Enzeker niet voor een 14 jarige. toen moest over 3 weken de stekker eruit en jij blogde over een feest waar je hen wilde. En nu schijnt je vriendje hier vrolijk in nederland rond te huppelen. Op zijn minst raar. Jammer dat je niet oprecht bent, want de leden die je mee wildenemen naar de bowling waren heel oprecht. wees gewoon jezelf en ga hier niet iemand spelen Wij houden hier van echte mensen. Toen ineens kwam je vriendje op wonderbaarlijke wijze uit zijn coma, na vier weken, en een dag later is hij al bij jou. Dat is praktisch onmogelijk ivm de lange herstelperiode (revalidatie enzo) na een coma. Mensen moeten vaak alles opnieuw leren; praten, bewegen, lopen, eten... veel mensen komen er niet eens zonder blijvend letsel uit. Je verhaal is erg onwaarschijnlijk en dat weet je zelf ook heel goed, denk ik. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Dat heeft mijn moeder ook. Ik de hele huis stofzuigen en alles. Zegt ze "ALEV HET IS HELEMAAL NIET SCHOON". Wijst ze naar een plek waar ik nog nèt nèt met de stofzuiger overheen ben geweest. Dus zij iedere keer "NIET SCHOON", ik stofzuiger overheen. Zij weer "NIET SCHOON", weer stofzuiger. Na 45 minuten gaf ik het op. |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
Alev: Mijn moeder kwam een keertje op de koffie nadat de huishoudelijke hulp net weg was. Ze begon gelijk erover dat het zo vuil in huis was. |
|
nietmeer
|
mamameisje: Hm, het verhaal is inderdaad niet echt iets dat je snel gelooft @WMR-kok: Haha, nieuw hulpje nemen? |
|
WMR-kok Oudgediende
mamameisje: Mijn moeder was de hele dag door aan het schoonmaken tot 's avonds laat. Alev: Moeder niet meer op de koffie laten komen. Ze heeft toch altijd alleen maar commentaar. En ik heb een andere hulp gekregen voor het huishoudelijke werk. De vorige hulp heeft een hele zware burn-out. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: tja, het zal je hobby maar zijn mijn kamer is altijd een enorme puinzooi, en als ik hem al opruim is ie binnen de kortste keren weer rommelig |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Nee, juist vaker laten komen. Kan ze lekker poetsen Jij koopt gewoon oordopjes en laat je haar lang groeien, zodat je je oren achter je haar kunt verstoppen |
|
WMR-kok Oudgediende
Bij mij is het ook rommelig, maar je kan het niet vuil meer noemen. |
|