|
nietmeer
|
mamameisje Toch leuk dat je ook reageert op wat mensen tegen je zeggen. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Alev: Mijn moeder is 78 jaar oud en heeft reuma. Zij heeft nu zelf huishoudelijke hulp. Maar het is nooit schoon genoeg naar haar zin. Ze had qua leeftijd je overgrootmoeder kunnen zijn. |
|
nietmeer
|
@Mikke: hoe zou ik dan moeten reageren? ik lieg niet over zulke dingen, en ik weet zelf toch wel wat mij word verteld? aan sommige delen twijfel ik zelf ook, maar verder kan ik ook niks zeggen. |
|
nietmeer
|
mamameisje: Ik ken er genoeg die wel over zulke dingen zouden liegen en je verhaal is echt te onwaarschijnlijk om waar te zijn. Zoals Stora al zei, wees gewoon eerlijk. |
|
nietmeer
|
mamameisje: Wait... Je verteldt de verhalen aan ons en je twijfelt over je eigen verhalen? |
|
nietmeer
|
Alev: Die logica mis ik ook even |
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
*volgt t niet meer* |
|
nietmeer
|
Mikke: ik ben eerlijk!Alev: nou ja, ik twijfel niet aan mijn verhalen, maar aan hoe het aan mij is verteld door mijn schoonouders en vriend |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
mamameisje: Uit jouw verhalen begrijp ik dat je er voor het overgrote deel zelf bij was, dus hoezo twijfel je aan hoe het je verteld is? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Vailan: afgelopen nachten had k hier nog geen 30m zicht. |
|
nietmeer
|
Mikke: ik heb het over de telefoon gesprekken die ik met ze heb gehad toen in weer in nederland was |
|
nietmeer
|
Vailan: ik kan de spoorlijn niet meer zien, en die is zo'n 5 meter van mijn huis |
|
nietmeer
|
Ik heb "verteldt" gespeld... Het is gewoon "vertelT", Alev. Met een T. Hoezo Gymnasium? Ook het raam, niet de... Maar toch wel de schaap? Vailan: Inderdaad |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@Hayle: ik kijk nie raar op ask over een half uurtje ofzo , de overburen nie meer zie. |
|
nietmeer
|
mamameisje: Ik begrijp sowieso niet hoe je ineens in je eentje in Londen kon zijn terwijl je niet naar Utrecht kon voor de bowling.
Alev: Het schaap. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@Mamameisje, in 1 van je blogs, rond de bowling, was je ineens in engeland bij je vriendje die was aangereden of zo. Zet je blog van het slot af en laat anderen mensen je blogs lezen. Misschien zien wij het fout. We willen je niet afbranden. maar als ik gewoon verzinsels moet lezen dan pak ik liever een goed boek. |
|
nietmeer
|
Mikke: Het schaap? *Roept wat.* Ik ben slecht in lidwoorden @stora: Sommige boeken zijn ook maar saai |
|
nietmeer
|
Alev: ja tuurlijk is het de schaap, dat weet toch iedereen? Mikke: een vriendje dat ik coma ligt is toch wel wat anders dan een bowling.... @stora: julie zitten idd fout. En geef me 1 goede reden waarom ik zoiets zou liegen/vertellen als het niet waar zou zijn. ik zit hier in vredesnaam niet te liegen, maar als je iets anders wilt geloven dat moet je dat vooral doen |
|
nietmeer
|
Alev: Yep, het schaap en de geit xD Lidwoorden zijn makkelijk! Mja, ik ben goed in talen xD mamameisje: Je verhalen klóppen gewoon niet, daar lopen we tegenaan. Geloof dat ik ook al ergens een post van je had gelezen dat je vriendje dood was ofzo, maanden geleden. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
klop klop |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@ladekast: hey kast . Kom jij de boel gezelliger maken ? |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Mikke: huh?? Daar weet ik niks van, maar mijn account is in het begin ook in het bezit van een andere geweest, dus die kan dat erop hebben gezet |
|
nietmeer
|
@ladekast: Wie is daar? Mikke: Oh, misschien dat ik die 2 gewoon verwar. |
|