|
nietmeer
|
mamameisje: Aangezien dat nog niet zo lang geleden en exact dezelfde schrijfstijl is...
Ik heb eerlijk gezegd vanaf het begin aan je getwijfeld. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Alev: ik natuurlijk, wie anders loha Mikke |
|
nietmeer
|
Mikke: *zucht* wanneer was dt dan? |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Mamameisje, het is niet alleen ik die denkt dat dingen niet kloppen,maar er zijn er velen. en we hebben niets afgesproken om jou in de tang te nemen of zo dus open je blog en laat de mensen zelf oordelen. Dat is eerlijk. Misschien lieg je niet ,maar heb je erg veel fantasie. Maar het zijn wel jou getypte teksten waar we over vallen en die niet met elkaar rijmen.
|
|
WortelKwadraat Erelid
WMRindex: 261 OTindex: 3.117
|
|
|
nietmeer
|
mamameisje, ik onthou niet alles, paar maanden terug. Toen Douwe zei dat ie in je blog had aangeboden om je mee te nemen naar de bowling was ik al niet blij met hem, ik vertrouwde je toen al niet. |
|
ladekast Oudgediende
|
@stora: van rijmen komt slijmen |
|
nietmeer
|
@stora: ik heb geen zin meer in al die reacties dat ik lieg enzow, want dat doe ik niet. en ik weet dat als ik hem weer open, dat die reacties blijven komen |
|
nietmeer
|
Misschien, mamameisje, kan dat juist helpen om je gelijk te krijgen. Het is niet zeldzaam dat mensen dingen verkeerd opvatten. |
|
nietmeer
|
Alev: hmmm misschien wel, maar ik durf het gewoon niet meer. Iedereen zit maar op me te zeuren en ik kan het gewoon niet meer aan. |
|
nietmeer
|
mamameisje: Nogmaals, we zitten niet te zeuren, zeuren is wat anders. We trekken je verhaal in twijfel, ja, vind je het gek? |
|
nietmeer
|
Mikke: Ik weet heus wel wat zeuren is, als ik het zeuren wil noemen mag dt toch?
|
|
WortelKwadraat Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
mamameisje: Jazeker mag je het zeuren noemen, jouw keus. Het is alleen niet als zeuren bedoelt, dat je het verschil even opmerkt @WortelKwadraat: Weet ik niet, hangt hier een rotsfeer dan? |
|
WortelKwadraat Erelid
|
Mikke: nouja gezellig noem ik anders.en allerlei andere dingen waar k zit is t ook klooien |
|
nietmeer
|
Mikke: ik weet het verschil heus wel hoor ik weet ook wel hoe jullie het bedoelen |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.279 OTindex: 96.134
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@Mamsie: de rotkou met de rotmist bedoel je |
|
WortelKwadraat Erelid
|
@Mamsie: ja dat geloof k. Irritante rot mist |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
Laat anderen oordelen, of heb je alles al verwijderd Misschien heb je wel een levendige fantasie, Maar als jij hier op wmr schrijft dat je vriendje in coma ligt dan zijn er meerdere mensen die kaarsjes gaan aansteken voor je vriend. Om jou te steunen,om je vriend te steunen. Dat doen ze om jou troost te bieden, anderen duimen voor jullie. En dan is het wrang als het beeld ontstaat dat je in de maling wordt genomen. Dus aan jou om dat beeld recht te zetten. |
|
nietmeer
|
@ladekast: koud? ik heb het warm, maar dat zal vast aan mij liggen |
|
ladekast Oudgediende
|
@stora: de toren van pisa en de kerktoren van Dordrecht staan ook scheef |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.279 OTindex: 96.134
|
|
|
nietmeer
|
@stora: nee, ik heb ze niet verwijderd, dat is niet nodig, maar ik ben er gewoon t lui voor XD |
|