|
nietmeer
|
Quote @Justist: Alev: I know, las er elders al wat over. Nou, dan ga ik dat even kijken. Ik ben toch niet ponyficeerbaar Ik haat zulke vallen... (ik kan er niet bij, sta niet in je vriendenlijst ) Nu wel |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
|
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Alev: Zo, ook maar ingevuld Heb me laten inspireren door robot unicorn attack, zoals misschien wel duidelijk is @Wolfje: gefeliciteerd met de kleine! |
|
Wolfje Oudgediende
|
bedankt dit is al de 2de achternichtje wordt ook een kleine snoepperdje |
|
nietmeer
|
@Wolfje: Nog 'n vers bloedje @Justist: OMG, die is zoooo gaaf! Moest voor school 'ns een site maken. (Dankjewel @best-spellen voor het maken van m'n site ) En er zat Robot Unicorn Attack erop. Klasgenoten vonden mij idioot omdat ik het speelde. Zie ze nu allemaal smeken om 'n pony |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Alev, je hebt een blog met OPROEP, Mensen meld je? Maar, hoe kan iemand zich melden als ze niet eens in je vriendenlijst staan? |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: Omdat mensen moeten melden die al 'ns gepost hebben over hun pony. En nu sta je in m'n vriendenlijst, als je er niet eerder in stond |
|
DreamerTje Oudgediende
Oh god |
|
nietmeer
|
|
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ben ik weer, bitchaz En ik ga weer, bitchaz |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Doei Bitchaz! @DreamerTje: gelukkig hoef ik niet in een vriendenlijst te staan om iets te zien |
|
nietmeer
|
MuseMatt, ik dacht eerst dat je 'n vrouw was, totdat ik jouw ponylijst las. En toen keek ik naar je profiel... En nu voel ik mij dom |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik vind het leuk *weer van de PC weg gaat* |
|
Wolfje Oudgediende
|
zoo het biertje op me verse achternichtje is op |
|
DreamerTje Oudgediende
Halllooo |
|
nietmeer
|
Haaaaaaaaaaaaiiii |
|
DreamerTje Oudgediende
@DreamerTje is thee aan 't zetten voor mij En ik weet het wachtwoord van mn eigen account niet |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
@DreamerTje: kun je niet "wachtwoord vergeten" gebruiken? |
|
nietmeer
|
Wie ben jij dan..? |
|
DreamerTje Oudgediende
Één keer raden @Davh: Nah, m'n GMail account heeft een authenticator dus ik kan ook niet bij m'n mail |
|
|
@DreamerTje kan je dan niet even gaan slijmen bij de Veugel? god, zit hier al ruim vijf jaar op wmr, heb nog steeds niet de titel oudgediende. ik EIS! *krijgt schop* ehm, *kuch* |
|
nietmeer
|
Auwk ein pony leauver? |
|
DreamerTje Oudgediende
voor 2 minuutjes WMR? nah! |
|
|
kun je de titel oudgediende ook krijgen met je ot-index? zie dat het account @DreamerTje (wie erachter zit is mij een raadsel ) een wmr-index heeft van 1163, is dus minder dan de benodigde 5000. zelfs minder dan ik heb some hope has been restored. |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Davh11: Moet je wat meer spammen, zodat je eerst stamgast wordt. |
|