|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@ladekast: Niet zoveel minder destijds. Ik ben elk jaar ongeveer 1% omhoog gegaan als looncompensatie terwijl de inflatie met meer dan 3% elk jaar gestegen is. En nu ik thuis zit heb ik nog maar 70% van mijn salaris. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@WMR-kok: ja, denk je dat de salarissen wel elk jaar 3% zijn gestegen dan ? Wees blij dat je geen kinderen hebt die op de opvang zitten. Wij moesten, althans, mijn exvrouw dan, 120 euro meer gaan betalen als eigen bijdrage per maand .... |
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: Dat was dus al ruim 15 jaar lang het geval toen ik nog werkte, terwijl in andere bedrijven wel regelmatig hogere percentages stegen. Het hoogste wat ik heb meegemaakt was 1,25% maar meestal was het maar 0,75% per jaar. |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: sja, dan had je een andere baan moeten zoeken, maar klagen helpt echt niet hoor En in jouw geval ... Stoppen met blowen en je houdt geld zat over |
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: En dan kan ik de hele dag aan de pijnstillers. Aan klagen hebben de bedrijven schijt aan. |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: dat klopt ja, stukken goedkoper |
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: En dan de lever, nieren en dergelijke naar de donder helpen. |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: ja, blowen is zo gezond als wat joh Maar hoe dan ook, JIJ kiest ervoor om te blowen, iedereen weet wat het kost, dan moet je niet klagen over het hebben van te weinig geld etc ... |
|
nietmeer
|
@ladekast: @WMR-kok: Ik wilde eigenlijk alle leuke dingen die ik gemist had horen, maar het is hier gewoon dezelfde kommer & kwel als in 2011 |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik heb weer een aantal heerlijke gerechten gemaakt pearlypuck. |
|
The-Enflamer Erelid
WMRindex: 704 OTindex: 1.541
|
Moge mensen. |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: kom je zaterdag nog even op verjaardagsvisite ? |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
pearlypuck: Het is hier wel gezellig, soms |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: meer zaldiar Volledig vergoed morgu vlammetje loha TeunSr |
|
WMR-kok Oudgediende
@ladekast: Daarvan mag je maximaal maar 6 ervan innemen, en ook maar voor een bepaalde tijd. Ik probeer zo weinig mogelijk Zaldiar in te nemen. |
|
TeunSr Erelid
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
TeunSr Erelid
|
En ik heb het het kei druk Maar euh, ik ben weer weg. Vergadering |
|
ladekast Oudgediende
|
@TeunSr: oh, ik dacht dat je je pauze had van 8 uur @WMR-kok: er zijn zat andere middelen kokkie, dat weet jij ook. En jij zit nu te klagen om niks, in de schuldsanering zitten en 40 per week krijgen om van te leven en bij de voedselbank lopen... Dat vind ik iets erger hoor |
|
nietmeer
|
@TeunSr: Ik ben "aan de andere kant" met je vrouw bezig @ladekast: Wat jammer, ik heb voor zaterdag al iets anders in de planning @WMR-kok: ik lees je recepten àltijd!! Echt waar!! |
|
ladekast Oudgediende
|
pearlypuck: naja zeg Dat kan toch wel wachten ? |
|
nietmeer
|
@ladekast: Een overheerlijk diner in een heel goed visrestaurant aan zee, met hele goede vrienden?? Dat kan niet wachten |
|
WMR-kok Oudgediende
pearlypuck: Er komt vandaag weer een nieuw recept bij. |
|
nietmeer
|
|
|