|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
mamameisje: Oefening baart kunst! Ik heb jaren mogen oefenen op de basischool en heb mijn technieken geperfectioneerd om mij derhalve niets meer van anderen aan te trekken |
|
nietmeer
|
@Frostbite: tja, ik probeer het ookwel, maar het lukt gewoon niet Ze zitten ook te zeiken/vragen hoe het nu tussen mij en mijn vriend zit, wordt ik ook gek van |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
mamameisje: Zolang het maar niet negatief is @Frostbite: De ongevoelige bastaard? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
saaiheid |
|
nietmeer
|
@Justist: dat is het volgnes mij ook niet. FrankB: noem je ons nu saai? Niet lief |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Ik ga er weer vandoor, ik heb nu alleen nog maar een uurtje muziek en dan lekker vrij Laterssss |
|
Frostbite Erelid
|
laterzzz.
Wie is het volgende slachtoffer? |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
mamameisje: ja.. idd |
|
Justist Erelid
En dat is weer iemand minder |
|
Frostbite Erelid
|
en toen waren er nog drie!
Tien kleine negertjes gingen uit eten langs verre wegen. Eén stikte in zijn drankje – toen waren er nog negen. Negen kleine negertjes praatten tot diep in de nacht, Eén kon niet wakker worden – toen waren er nog acht. Acht kleine negertjes kwamen op een eiland aangedreven, Eén zei, dat hij niet verder wou – toen waren er nog zeven. Zeven kleine negertjes kapten hout met een kapmes, Eén sloeg zichzelf in tweeën – toen waren er nog zes. Zes kleine negertjes hielden een honingbedrijf, Eén werd gestoken door een bij – toen waren er nog vijf. Vijf kleine negertjes kregen met het recht gemier, Eén kwam terdege in de knoei – toen waren er nog vier. Vier kleine negertjes gingen naar zee en zie, Eén rode haring verzwolg er een – toen waren er nog drie. Drie kleine negertjes gingen naar Artis mee, Eén grote beer drukte er een fijn – toen waren er nog twee. Twee kleine negertjes gingen naar het zonnebad heen, Eén schroeide de zon een gat in zijn bast – toen was er nog maar één. Eén klein negertje bleef helemaal alleen. Hij hing tenslotte zich maar op – dus bleef er toen niet één |
|
Justist Erelid
@Frostbite: De ene die niet verder wilde is er dan nog |
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Justist Erelid
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Awww wat zielig.. |
|
Justist Erelid
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Frostbite Erelid
|
Ik moet er vantussen, laters mensen. Misschien ben ik later vanavond nog online |
|
Justist Erelid
|
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@Justist! Hoiii! dat van die negertjes is zielig.. |
|
Justist Erelid
|