|
nietmeer
|
@Frostbite: een beetje alhoewel, volgens mij ben ik heel gemeen, want het is niet aardig om iemand van een stoel at te duwen |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
Ik ga wiskunde laten vallen omdat het een bitch is. |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
mamameisje: waarom ben ik gemeen ? @Supermeid01: ah als het een bitch is dan mag het |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: tja, ik kan het niet laten vallen, want ik ga NT kiezen en dan heb je wiskunde nodig. En voor de studie die ik op dit moment in mijn hoofd heb (game architecture and design) heb je ook wiskunde nodig. |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
@Supermeid01: Nou zal'k wel hokjes zetten, maar zo'n beetje elke VMBO-er die ik ken laat wiskunde vallen. Botweg gezegd: Dat vind ik dom. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
nietmeer
|
@ladekast: ehmmm weet ik eigenlijk niet, ik had gewoon zin om dat te zeggen |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Dan kan ik je vast informeren naar wat je allemaal moet kunnen |
|
ladekast Oudgediende
|
mamameisje: dat is gemeen |
|
Supermeid01 Erelid
@Frostbite Maar jij kent mijn achtergrond niet Mbt wiskunde. Misschien heb ik wel een kleine hersenaandoening wat er voor zorgt dat ik niet goed kan rekenen. |
|
nietmeer
|
@ladekast: Mijn berichtje op de vorige pagina gezien??? |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: Werkweken van ongeveer 28 uur buiten de lessen om, overnachten binnen't gebouw om opdrachten af te maken, veel, heel veel programmeren, C++ programmeertaal redelijk beheersen -voordat- je daar binnenwandelt. Maar wel echt heel erg leuk als je de inzet hebt |
|
Frostbite Erelid
|
@LessienElensar: Nu waarschijnlijk wel |
|
nietmeer
|
@Frostbite: ohh okay, ik denk dat ik die inzet wel heb Maar ik ga weer, we gaan nu film kijken latersss |
|
Frostbite Erelid
|
mamameisje: |
|
nietmeer
|
|
|
Frostbite Erelid
|
@Supermeid01: Rekenen =! Wiskunde. Rekenen is dingen zoals 1+4 of 5/2 Wiskunde is logische redeneringen en/of oplossingen zoeken voor problemen. Twee dingen waar heel veel waarde aan wordt gehecht in't leven. |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Frostbite Erelid
|
|
|
Supermeid01 Erelid
@Frostbite Ja, maar toch kun je je niet in mijn situatie inleven. |
|
Frostbite Erelid
|
@Supermeid01: Alles is overkomelijk, zelfs intellektuele beperkingen (deels). |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Frostbite Erelid
|
@Supermeid01: Juist omdat je er moeite mee hebt zou je het moeten kiezen. Dat is mijn insteek op zulke problemen. Ik ben bagger in talen en tóch heb ik naast Engels ook Duits genomen. Juist omdat ik slecht talen ,anders dan NL en Brits Engels, kan leren. Je hoeft niet gelijk een Wiskunde-zwaar profiel te nemen, dat zeg ik helemaal niet. Maar op z'n minst Wiskunde A (alom gezien als de makkelijkere variant) is handig. |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: JAAAAAAAAAAAAA jij de mijne dus niet ? |
|