|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Justist: Griekse voorouders? Nee hoor... mijn voorouders waren afgekeurde Chinezen. En waarom "afgekeurd"?? Nou, omdat ze niet zo nauw keken |
|
TeunSr Erelid
WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
@emmertje: Ik ken dat gevoel, sta momenteel in de waterzuivering bij gebrek aan operators. Alleen loopt ie zo goed dat ik veel tijd over heb. |
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@emmertje: Ik heb exceptioneel vreemde voorouders. |
|
nietmeer
|
|
|
emmertje Oudgediende
|
@Justist: Quote mijn PP: Ik draag zorg voor alles wat niet direct productie is: ik ben dus teamleider, procescontroleur, procesengineer, monteur, meettechnicus, planner en logistiek manager in één persoon Mocht ik er niet meer in m'n eentje uit komen wegens teveel werk, dan heb ik nog een paar nood-lijntjes in de vorm van een extra monteur en een extra procesengineer.
En dat geldt dan niet voor één vestiging, maar voor 3 vestigingen van ons bedrijf (Oss, Heijen en Wendlingen (Dld)) – voor de 2 laatstgenoemde vestigingen ben ik alleen aanspreekpunt wanneer er zich problemen voordoen in het gietproces en men met de voorhanden middelen niet verder kan. Ik kan en mag dan beslissingen nemen op hoger managementniveau. |
|
nietmeer
|
Ik ben normaal |
|
|
@mamameisje: Die van mij is een werkelijk heel vreemde combinatie. Alev: En hoe zit het met jouw voorouders? |
|
nietmeer
|
Alev: nee hoor niemand is normaal |
|
emmertje Oudgediende
|
Alev: Echt niet!!!! |
|
emmertje Oudgediende
|
Alleen (prettig) gestoorde mensen worden lid van WMR Oeps...dp-tje |
|
nietmeer
|
Ik heb geen normale ouders en ik ben nu met niet-normale dingen bezig |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Alev: Ik ben normaal in een abnormale wereld |
|
nietmeer
|
@emmertje: Sommige noemen mij gestoord, en ze vinden dat niet prettig... |
|
|
Alev: Ik heb een heel vreemde ancestry Aan de ene kant Groningse klei, aan de andere kant Irak |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote mamameisje: Alev: nee hoor niemand is normaal Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben de enigste persoon op Aarde die normaal is. |
|
emmertje Oudgediende
|
@WMR-kok: En daarmee dus abnormaal in de ogen van alle anderen |
|
TeunSr Erelid
|
In abnormale wereld is niemand normaal |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: jij en normaal?? nee, dat gaat niet samen |
|
nietmeer
|
Ik ben hartstikke normaal. *Gaat weer ponies tekenen.* Heb er maar 2 af... |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@emmertje: Zo zou je het ook kunnen zeggen maar ik prefereer liever de zin dat alle anderen abnormaal zijn. |
|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Ik ben ook normaal van buiten. Dat ik van binnen stapelgek ben, tja... Mijn voorouders zijn nederlands en dan zit er af en toe nog een spoortje indonesisch door |
|
TeunSr Erelid
|
Quote Alev: Ik ben hartstikke normaal. *Gaat weer ponies tekenen.* Heb er maar 2 af... Ik zie het |
|
|
Alev: Het is vaag maar leuk السلام عليكم |
|