|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@Delenn: Vooruit dan. Wanneer zit je weer in de buurt met je coschappen? |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
eigenlijk houd ik ook niet zo van thee, maar ja, je moet af en toe toch íéts warms drinken en ik lust ook geen prik, dus er blijft vaak weinig over @PW: uhm, niet? |
|
|
@Delenn: geen koffie, geen thee, geen prik en geen chocomelk... Dan blijven melk en water over? |
|
WMR-kok Oudgediende
@Delenn: Een glas drinkbouillon. Niet meer in de buurt??? |
|
Delenn Oudgediende
@Dionos: sapjes PW: geen coschappen meer |
|
|
Ohja, en nog gezond ook |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
Delenn Oudgediende
ben al 3 weken geleden gestopt met coschappen hoor doe nu nog 1/2 jaar onderzoek en dan nog 2 'keuze-coschappen' of 'semi-arts stages', je doet dan eigenlijk alles al zelfstandig, alleen heb je nog geen BIG-registratie, dus over iets minder dan een jaar ben ik dan echt klaar |
|
Mandarijntje Oudgediende
WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Sapjes zijn niet per se gezond hoor |
|
WMR-kok Oudgediende
Als je dat eenmaal hebt, krijg je dan later een ZEUG-registratie? |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote @Delenn: ben al 3 weken geleden gestopt met coschappen hoor doe nu nog 1/2 jaar onderzoek en dan nog 2 'keuze-coschappen' of 'semi-arts stages', je doet dan eigenlijk alles al zelfstandig, alleen heb je nog geen BIG-registratie, dus over iets minder dan een jaar ben ik dan echt klaar ik -co +bood ; kreeg veel commentaar! |
|
Delenn Oudgediende
|
|
|
I know Teveel aan suiker en andere toegevoegde stofjes etc etc. |
|
heraux Oudgediende
maak je sapjes zelf.. alhoewel ik niet zoveel sap drink - soms hoor ik "te dik, te zoet, te weinig inhoud"
Een glaasje water doet het ook.
Des avond heb ik wel eens lekkere trek omdat we gewoon GEEN snoep, chips, vet-koolhydraat-zout dingen kopen maak ik een bakje gekruide rijst heerlijke snack.. en gezoond ook |
|
Delenn Oudgediende
rijst bevat veel caloriën en is stoppend en als je met gekruid peper bedoelt is dat slecht voor je slokdarm |
|
heraux Oudgediende
Ik gebruik voornamelijk Curcumin met een zeer hoog LD50 waarde.. dan ga ja na drie scheppen nog niet dood..
Hoe het kan dat peper slecht voor me zou zijn.. piperine is juist heel goed - dacht ik te begrijpen. |
|
WMR-kok Oudgediende
Als ik lekkere trek krijg maak ik een soepje. Of borrelpootjes of tv.sticks uit de oven. |
|
|
Ik ga maar eens verder werken |
|
Delenn Oudgediende
@heraux: indische mensen eten veel gepeperd eten en hebben véél meer keel- en slokdarmkanker. Peper irriteert de slokdarmcellen en verhoogt de kans op kanker daar aanzienlijk. Dus..alles met mate zou ik zeggen @Dionos: succes dan maar |
|
heraux Oudgediende
Peper <=> Kanker... opmerkelijke relatie.. ik zou dan zeggen - uit de handel met de peper? |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik denk dat ik binnenkort mijn Italiaanse Ceasar salade ga verbeteren. |
|
Delenn Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Aargh Zaterdag óf zondag gevraagd of mensen de interviewvragen op BlackBoard willen zetten, staat het er nog steeds niet :/ En ik heb ze nodig Superirritant. |
|
heraux Oudgediende
@Delenn: oh, dan is het goed.. zou ik zeggen |
|