|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Komt omdat je een baas bent |
|
ikke98 Erelid
WMRindex: 387 OTindex: 4.105
|
Bookwurm: zelfgemaakt? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Okee You are forgiven o/ |
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Gelukkig maar =) Over een uurtje ben je hier al bijna |
|
nietmeer
|
ikke98: heb hem zelf in elkaar geflanst moest het bedradingsschema helemaal zelf bedenken, want hij heeft 2 schakelaars en hij moet 4 standen hebben en daarvoor moet je dus 1 schema hebben best lastig hoor en dan moet je alles ook nog in een bakje zien te krijgen, waar je eerst nog gaten in moet boren, zodat je de schakelaar kunt schakelen en je de LED'jes ziet branden en voor dit alles heb je dit nodig; bakje, 3 ledjes, 3 weerstanden, 2 schakelaars, bedrading , 2 9V batterijen, boor voor de gaatjes (en een vijl ) en dat was het volgens mij zo wel een beetje |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: van wat? |
|
DreamerTje Oudgediende
Laalala! Vind m'n foto op mijn pp zo leuk! |
|
pfft Erelid
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Waar is hier? |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Waar ben jij en waar gaat Mmore dus heen? Enne: Your musical compatibility with IreneK is Very High Music you have in common includes Bløf, Armin Van Buuren, Destine, Usher and Coldplay |
|
Mmore Administrator
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Mmore komt naar mijn huis Ik luister nauwelijks Destine |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Oke Ik luister ook amper Destine Maar t is wel best cool @Mmore: Your musical compatibility with Mmore is Very High Music you have in common includes John Mayer, Coldplay, Racoon, Armin Van Buuren and David Guetta. |
|
DreamerTje Oudgediende
Hihi! Djowie en ik luisteren dezelfde muziek Your musical compatibility with Mmore is Super Music you have in common includes The Naked And Famous, David Guetta, Muse, Crystal Fighters and Coldplay. Balkje zit helemaal vol |
|
nietmeer
|
ikke98: Quote Bookwurm: ikke98: heb hem zelf in elkaar geflanst moest het bedradingsschema helemaal zelf bedenken, want hij heeft 2 schakelaars en hij moet 4 standen hebben en daarvoor moet je dus 1 schema hebben best lastig hoor en dan moet je alles ook nog in een bakje zien te krijgen, waar je eerst nog gaten in moet boren, zodat je de schakelaar kunt schakelen en je de LED'jes ziet branden en voor dit alles heb je dit nodig; bakje, 3 ledjes, 3 weerstanden, 2 schakelaars, bedrading , 2 9V batterijen, boor voor de gaatjes (en een vijl ) en dat was het volgens mij zo wel een beetje gemaakt van dit!!!!!! |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: ok.. denk ik |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Nice Dat heb ik nou met mijn broer. terwijl ik ook nog metal luister soms |
|
nietmeer
|
ikke98: volg je het nog @pfft: wat voor metal? |
|
pfft Erelid
|
Kelderke en Mmore, ik heb jullie toegevoegd op last fm Ah, ik heb zon setje die zon dude hier op wmr in elkaar had gezet, findus Weet niet precies welke nummers enzo. Verder zie ik hier in iTunes CNK, Volbeat, Cradle of filth, Limp Bizkit en Rammstein {L) staan. |
|
ikke98 Erelid
|
Bookwurm: ik snap dat het over LED's gaat |
|
DreamerTje Oudgediende
@pfft: Ik doe er eigenlijk niet zoveel meer mee |
|
Mmore Administrator
|
@DreamerTje: nietus, jij komt naar mijn huis toch @pfft: hoe compatible zijn we? |
|
DreamerTje Oudgediende
Ja, maar jij komt mij toch ophalen sufkop? |
|
Mmore Administrator
|
Oja Ik ben niet suf |
|
pfft Erelid
|
@DreamerTje: Moet je wel doen Is leuk @Mmore: Your musical compatibility with Mmore is Very High Music you have in common includes John Mayer, Coldplay, Racoon, Armin Van Buuren and David Guetta. |
|