|
nietmeer
|
*Stookt vuurtje onder de bar voor Sjefke* Sow  mamameisje: Dan wil je niemand anders!  En waarom via sms'jes? Er is toch iets als Skype en Msn enzo?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Serveert pizza aan sjefke.*  |
|
nietmeer
|
Alev: ja, maar hij zit nu nog op voetbal-training  hij is nu op weg naar huis |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Sjefke, ach 500000 mensen of zo hebben geen werk joh, komt wel een keer goed  |
|
nietmeer
|
@sjefkebak jij stalen pizza's met die piriet |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
ik gaat ff naar huis, tot laters  |
|
nietmeer
|
mamameisje: En dan kan hij niet wachten? Heb het idee dat jullie alleen over die onderwerpen praten... Correct me if I'm wrong @sjefke: Vuurtje wordt toch echt nu wat groter... |
|
nietmeer
|
dubbel kleurt je pizza wel mooi rood |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
 Alweer Within Temptation. Nu met Mother Earth  Bahbahbah. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters ladekast  |
|
nietmeer
|
Alev: We praten er niet alleen over, maar wel veel  |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
@sjefke:  Je hobby's zijn toch koken en computeren?  |
|
nietmeer
|
mamameisje: Dat snap ik niet... Je bent 14 en 't is pas 'n week(?) aan en jullie praten al er veel over? |
|
sjefke Oudgediende
@WMR-kok: Absoluut kerel, maar ik ken mijn meerdere hier LOL... Ik begrijp wat je bedoelt hoor, misschien als hulp-kokkie aan de bak, en ik heb genoeg vrienden die in de catering en natte horeca zitten.. maar bouwen zit in me bloed, ik moet buiten zijn !!  Alev:Heheheheheh  |
|
nietmeer
|
Alev: tja, dat is mijn eigen schuld  ik ben gewoon zo oversext als wat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@sjefke:  Schrijf je recepten op en maak er foto's van.  En bouw een receptensite.  |
|
nietmeer
|
@sjefke: Misschien kun je in je vrije tijd klussen voor mensjes? Deed m'n buurman ook |
|
sjefke Oudgediende
@WMR-kok: Ik ben al blij dat de kalkoen niet is verbrand dit jaar, goed voorbereid aan de slag gegaan, maar ooohh wat was ik zenuwachtig.... maar hij was perfect gelukkig... pfff.. Nee, zoals jij dat doet is niet aan mij, dat moet je aan profs overlaten   Alev:Normaal doe ik dat ook hoor, maar de grote klussen blijven uit... ach komt wel goed schatje LOL |
|
nietmeer
|
mamameisje: Da's niet zo handig. Je kunt heel gemakkelijk een breezersletje worden en gebruikt worden door jongens alleen maar voor seks. Ik zal 'n beetje oppassen als ik jou was, er kan heel veel mis gaan. Vooral nu in deze tijd, deze maatschappij. Alles hier is f--ked up, weet je. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Alev: hmm ik pas ook wel op en ik heb zelfs een ''radar'' voor mensen die niet te vertrouwen zijn, dus dat komt wel goed  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
mamameisje: ben ik te vertrouwen?  |
|
nietmeer
|
mamameisje: Ik hoop het voor je |
|
WMR-kok