|
nietmeer
|
nog maar 1 uurtje tot dat smerige glas champagne... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
 WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
nosphoenix: Houd je niet van champagne?  |
|
nietmeer
|
De geur alleen al.. Maar ik wordt gedwongen het te drinken  |
|
Supermeid01 Erelid
nosphoenix: Aaaaww Dan neem je toch gewoon Spa Blauw?  Ik word al misselijk van de oliebollen.. ik eet te veel :/ |
|
nietmeer
|
Quote @Supermeid01: nosphoenix: Aaaaww Dan neem je toch gewoon Spa Blauw?  Ik word al misselijk van de oliebollen.. ik eet te veel :/ ik moet champagne drinken anders mag ik niet naar buiten:/ |
|
Supermeid01 Erelid
nosphoenix: Naar buiten? |
|
WMR-kok
Oudgediende
nosphoenix:  Niemand kan en mag je verplichten om te drinken. |
|
nietmeer
|
Ya Ik ga naar een vriend wiens vader een vuurwerkwinkel heeft in december dan... De rest van het jaar verkopen ze fietsen maar daar niet over.. Hun steken dus elk jaar een shitload vuurwerk af  kok ach ik vind het niet heel erg erg xD Tis toch een traditie en ik wil neit als een watje overkomen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
nosphoenix:  Geniet er nog maar van, over een paar jaar wordt het vuurwerk totaal verboden voor particulieren. |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
~valt in slaap, wordt ontgoocheld wakker, begint miauwend te jammeren en valt huilend weer in slaap~ |
|
nietmeer
|
Quote @Sophiesticated: ~valt in slaap, wordt ontgoocheld wakker, begint miauwend te jammeren en valt huilend weer in slaap~ lui he die katten |
|
Supermeid01 Erelid
@WMR-kok: Wat ben ik blij om dat te horen  nosphoenix: Aha, ik snap het..knijp je neus dicht. dan proef je het niet. |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Supermeid01: Ik vermoed dat 2014 het laatste jaar zal zijn dat er vuurwerk verkocht mag worden. |
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: @Supermeid01: Ik vermoed dat 2014 het laatste jaar zal zijn dat er vuurwerk verkocht mag worden. Dat is zo voorbij  dit jaar vloog ook al desondanks het zo een kutjaar was  |
|
WMR-kok
Oudgediende
nosphoenix:  Jij bent dus dit jaar ook al genaaid.  |
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: nosphoenix:  Jij bent dus dit jaar ook al genaaid.  Zowel het OVC als het ROC heeft me genaaid:/ |
|
|
~vliegt uit de bocht en duikt overal in het rond en gaat uiteindelijk uitgeput liggen krijsen~ |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
|
Néé, het gaat níét goed  |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
|
Dank je  Ga je nog vragen waarom ik krijs en jammer en gil en schreeuw en huil?  |
|
Supermeid01 Erelid
@Sophiesticated: Tuurlijk, maar soms heb je ook dat mensen daar liever niet over praten, maar ga je gang. (: |
|
|
Ik heb een stille, saaie Oudjaarsdag  En daarom jammer ik  |
|
Supermeid01 Erelid
@Sophiesticated: Oh je bent niet de enige, ik heb ook niet veel gedaan vandaag. (: Heb je nog vrienden of geliefden om je heen? Dan kun je nog lekker aftellen en elkaar een goed jaar wensen. En anders kun je mij daarvoor gebruiken. ^_^ |
|