|
nietmeer
|
@mamameisje: heey , mag ik dat filmpje straks zien? @nosphoenix: weet ik maar ik ben nu niet echt vrolijk |
|
nietmeer
|
how come? |
|
nietmeer
|
Bookwurm: tuurlijk, als ie online staat zet ik de link wel in een blogje |
|
nietmeer
|
nosphoenix: moet stage plekken opbellen of ze me willen hebben en daar heb ik geen zin in |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
mamameisje: Je kan ook je youtube kanaal als homesite in je profiel zetten. |
|
nietmeer
|
Quote Bookwurm: nosphoenix: moet stage plekken opbellen of ze me willen hebben en daar heb ik geen zin in hmja moet ik ook ngo doen mijn stage is over 2 weeken afgelopen en dan moet ik een nieuwe zoeken XD |
|
WMR-kok Oudgediende
nosphoenix: Dat kan je beter nu al doen. |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: nosphoenix: Dat kan je beter nu al doen. ja dat zeg ik praktisch ook XD |
|
WMR-kok Oudgediende
Maar ik vind het vreemd dat je als student een stageplek moet zoeken. Ik vind dat een verantwoordelijkheid van de school. |
|
nietmeer
|
@wmr en zei zeggen eigen verantwoordelijkheid als het je zelf neit lukt mag je echter wel om hulp vragen en helpen ze je met verscheidene dingen.. Maar mijn eerste stageplek had ik al na 1 keer.. xD |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
@WMR-kok: je moet later zelf ook werk zoeken, is dat ook verantwoordelijkheid van een ander?? stage is niks anders als werkervaring opdoen.. incl. zoeken en solliciteren |
|
nietmeer
|
ik moet begin februari stage lopen dus ik heb ook niet zo heel veel tijd meer over ik had op een ander bedrijf gehoopt en daar had ik al een afspraak mee en alles en net op het laatste moment lieten ze iemand voor grrrrrrrrrrrrrrr |
|
WMR-kok Oudgediende
@FrankB: Dat je later werk moet zoeken is je eigen verantwoordelijkheid, maar een stageplek is om je studie te kunnen voortzetten. |
|
nietmeer
|
Quote nosphoenix: wmr en zei zeggen eigen verantwoordelijkheid als het je zelf neit lukt mag je echter wel om hulp vragen en helpen ze je met verscheidene dingen.. Maar mijn eerste stageplek had ik al na 1 keer.. xD das ook bij mij alleen dan heb je een grote kans dat je bij een bedrijf komt die je niet leuk vind Quote @WMR-kok: Maar ik vind het vreemd dat je als student een stageplek moet zoeken. Ik vind dat een verantwoordelijkheid van de school. tegenwoordig is dat niet meer zo |
|
WMR-kok Oudgediende
Bookwurm: Men wilt zo weinig mogelijk doen voor veel geld. Dat heet bezuinigen. |
|
FrankB Oudgediende
|
@WMR-kok: beiden zijn goed ik kan mijn opleiding ook zonder stages afronden.. nosphoenix: 1e keer.. geluksvogel ik heb ruim 30 beschrijven aangeschreven |
|
WMR-kok Oudgediende
|
|
anjarey Erelid WMRindex: 280 OTindex: 1.687 Wnplts: Enschede
|
hallotjes |
|
nietmeer
|
pc laad sloom |
|
FrankB Oudgediende
|
Bookwurm: alles op je PC, of alleen 1 website? |
|
nietmeer
|
FrankB: ben nog niet echt op een ander programma gegaan maar elke keer als ik naar een site wil laad hij sloom en ik weet ook wel waaraan het ligt , maar dat gaat nu een beetje lastig als ik het ga verhelpen vrouw aan de telefoon; momenteel geen stageplek. of dan krijg je dit; dit is het antwoordapparaat van ... en wij zijn gesloten van ... december t/m ... januari. of in die trand zeggen ze het grrrrrrrrr |
|
FrankB Oudgediende
|
Bookwurm: gewoon doen (Y) scheelt een hoop irritaties |
|
nietmeer
|
FrankB: maar dan moet ik naar beneden en ik ben juist door mn moeder naar boven gestuurd zodat ik een beetje rust heb om te bellen |
|
nietmeer
|
*de persoon die je nodig hebt is pas maandag aanwezig* *begint te gillen* sorry voor dubbelpostha eindelijk iemand aardigs moet wel ff een mailtje sturen, maar is weer een kans |
|