|
Justist Erelid
WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
|
|
Sophiesticated Oudgediende
WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@Justist: Da's flauw en grappig ~schrijft "Je bent een tapir" op Justist zijn gezicht met watervaste stift~ |
|
nietmeer
|
|
|
Justist Erelid
*pakt de stift af en schrijft "deze kant boven" op soopje haar onderbroek* *gaat testen of mamameisje echt geen rotkussen is* |
|
|
~geeft mamameisje een troostknuffel~ O! ~geeft Justist een pets en haast zich naar de toiletten om zich te verkleden~ TeunSr, Justist pest me |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Quote mamameisje: @Justist: ik ben geen rotkussen een springkussen dan ? |
|
nietmeer
|
@Justist: ga nou eens van me af, je hebt echt geen geduld tot de grote reparatie |
|
Justist Erelid
@Sophiesticated: Dat heet plagen *gebruikt een hele goede zeep om de stift eraf te krijgen* mamameisje: Een kussen is een kussen, voorlopig niets anders @ladekast: |
|
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
wie wil er met wie kussen ? |
|
nietmeer
|
@Justist: maar kun je dan tenminste van me af gaan |
|
|
@ladekast: Nee nee nee, Justist gebruikt mamameisje als kussen |
|
Justist Erelid
Bij mij Ik ga niet aan je onderbroekje zitten @ladekast: wat is de vrouwelijke vorm van een ladekast? mamameisje: Nee, je bent blijkbaar toch geen rotkussen |
|
ladekast Oudgediende
|
@Justist: nou erm, kast is vrouwelijk en de laatjes zijn mannelijk |
|
nietmeer
|
@Justist: ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn |
|
|
@Justist: Phew Jij zit niet aan mijn ondergoed? O ja? Hoe kreeg je die haak er dan in? ~pakt knots met stalen punten en begint met achter Justist aan jagen~ |
|
Justist Erelid
@ladekast: En jij bent het allebei? mamameisje: Ik ruft niet, dus ik denk dat je blij mag zijn *rent weg voor soopje, die toch iets beter kan nadenken dan verwacht* |
|
nietmeer
|
*ziet soopje achter Justist aan rennen en gaat ertussen staan, waardoor zij de klap krijgt.* |
|
Justist Erelid
*gaat geschokt bij mamameisje de hartslag controleren, om vervolgens weer snel weg te rennen voor soopje, die niet stopte* |
|
|
En dat is je geraaien, vies oud mannetje ~springt op een wals (stratenmaker-apparaat) en begint Justist te achtervolgen~ Quote @Justist: die toch iets beter kan nadenken dan verwacht* Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
nietmeer
|
*komt langzaam bij en ziet dat soopje nog steeds achter Justist aangaat. Ze pakt haar pijl en boog en schiet de knots uit de handen van soopje* |
|
Justist Erelid
*vertraagt naar looppas, walsen zijn niet zo snel* @Sophiesticated: En ik ben niet oud! Pas 18 |
|
|
mamameisje: Je hoeft hem niet te verdedigen hij gebruikte je als kussen @Justist: Jaja, Sinte Justist ~legt wapen neer en gaat eten~ |
|
nietmeer
|
|
|
Justist Erelid
doei soopje! *is blij dat die malle feeks soopje hem niet meer achtervolgd* |
|