|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.034 OTindex: 93.514
|
@Bookwurm: zoveel publiek en nu is de vogel gevlogen misschien was ie verlegen |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik kan dadelijk gaan beginnen met frituren. |
|
nietmeer
|
en ik heb em toch echter nog zonet gebropeerd op internet zelf...ik krijg hem wel te zien... |
|
allone Oudgediende
|
zo mooi wit heb ik nog nooit gezien [/s] hij wil niet ... |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
|
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
ik probeer het uit te leggen wat je moet zien...; onder zie je het groen van de bomen. linksmidden zie je een grote adelaarskop (profiel), links het wit van de kop meer middenmiddenrechts zie je de kromme snavel en tussen de snavel en de witte kop zie je het oog. rechts van de snavel zie je nog een vliegende roofvogel. en onder de snavel en oog vliegt er ook nog een arend. |
|
FrankB Oudgediende
|
me likes, bookie |
|
nietmeer
|
Je moet de afbeelding tussen img tags zetten . |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
Vailan: url werkt ook als t goed is.. img vinden de modjes hier niet leuk |
|
nietmeer
|
Url is om te linken naar een website. IMG gebruik je om een afbeelding te plakken. Hoe denk je dat ik al mijn afbeeldingen op mijn blog en pp heb gedaan? Die staan gewoon tussen IMG tags hoor , die mogen daar gewoon staan. Maar hier in 't café (bijvoorbeeld) heeft men liever niet dat afbeeldingen geplaatst worden. |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.391
|
Goedenavond, van wat er nog over is van de avond |
|
nietmeer
|
Vailan: img of IMG... @Zuwe: avond |
|
nietmeer
|
|
|
FrankB Oudgediende
|
Vailan: maar je kan ook linken naar een afbeelding.. link |
|
nietmeer
|
als het goed is staat ie er nu wel in... |
|
nietmeer
|
Quote FrankB: Vailan: maar je kan ook linken naar een afbeelding.. link Waarom zou je dat willen? Gewoon je afbeelding direct laten zien is toch veel beter @bookwurm: niks Kijk hier even , bij 'afbeeldingen' |
|
FrankB Oudgediende
|
Vailan: omdat je hier, in dit topic, geen afbeeldingen mag gebruiken. en omdat, je in PM's, geen 239x3589 afbeeldingen wil? |
|
nietmeer
|
FrankB: oh ja |
|
FrankB Oudgediende
|
Vailan: en om luie mensen te pesten |
|
nietmeer
|
*gilt* kheb gewoon een .jpg afbeelding en nog wilt ie niet |
|
nietmeer
|
bookwurm: je hebt ook al twee andere afbeeldingen op je pp staan , hoe heb je die er dan op gekregen? Doe je avatar-afbeelding dan op dezelfde manier . Vaak maak ik van een afbeelding een screenshot en upload deze via photobucket. Dan kan je de link (met IMG tags) direct plaatsen en staat de afbeelding er. |
|