|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Moggel Muse |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
@MuseMatt ik heb een goede manier voor je om de aandavht van leerlingen bij je te houden. Je staat vast wel eens voor de klas, toch? 3e of 4e (of 5 havo) is eigenlijk nog beter! Als je merkt dat de aandacht afdwaalt, moet je zeggen of eigenlijk keihard roepen: 'SEKS! Heb ik jullie aandacht weer? Dan gaan we verder met ... ' Ik garandeer je dat het werkt. |
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
of het werkt fantastisch, of je bent de les kwijt |
|
Supermeid01 Erelid
@MuseMatt: ...Touché. Maar dan houd je toch gewoon een discussie in het engels over sexual intercourse? |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.391
|
Goedenmorgen en tegelijkertijd: Ajuu, fijne dag gewenst |
|
MuseMatt Oudgediende
|
@Supermeid01: dat laat ik wel over aan de biologieles. Een discussie met een onderwerp daaraan gerelateerd: ja, dat zou kunnen |
|
Supermeid01 Erelid
@mm das waar. blog = af, beetje zeikonderwerp, alleen.. |
|
DoccieDraaiorgel Erelid
WMRindex: 151 OTindex: 5.767 S |
Goeiefijnevrij(e)dagsesmorgens! |
|
nietmeer
|
morguh mensjes jullie raden nooit wat ik nu op de radio hoor (19:16u) queen bohemian rhapsody |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
moggel allen
Bookwurm: muziek? |
|
nietmeer
|
@Deus: queen bohemian rhapsody |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: dan had ik het goed of zou je bohemian rhapsody geen muziek noemen? |
|
nietmeer
|
*zucht* *rolt met de ogen* kben mn koptelefoon vergeten mee te nemen... |
|
MuseMatt Oudgediende
|
dat is ook geen smiley van WMR Deus |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Deus Erelid
|
@MuseMatt: soms moet je gewoon wat proberen om de postcount wat te verhogen @Supermeid01als je wilt delen wat je aan het doen/kijken bent kun je je aanmelden voor GetGlue, een social media netwerk speciaal ingericht rond de dingen die je speelt/kijkt/interesseert/etc. Kun je direct feeden naar facebook en twitter |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: telkens als ik je dat zie zeggen haal ik een post van je weg. Spammen voor postcounts waardeer ik niet |
|
nietmeer
|
Quote @Delenn: @Deus: telkens als ik je dat zie zeggen haal ik een post van je weg. haha lol |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: een hart koud als ijs pssst, iemand heeft een afbeelding gepost in het café olleyes: |
|
Supermeid01 Erelid
|
|
Deus Erelid
|
ik zie dat de afbeeldingen nog steeds aanwezig zijn ik heb het idee dat er gemeten wordt met twee maten note to self: modjes minder provoceren |
|
nietmeer
|
@Deus: welke afbeelding en waar dan??? |
|
Deus Erelid
|
Bookwurm: ik wil natuurlijk niet klikken maar quote deze reactie eens om te zien hoe ongeveer afbeelding |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: ik kon hem niet vinden ter compensatie laat ik jouw afbeelding ook wel staan ok |
|
nietmeer
|
Ik heb opeens een geniaal plan Ik ga me een keer verkleden als Magere Hein (en dan dus met cape, zeis en al) en dan de hele tijd in de buurt van bejaardenhuis lopen en ouwtjes aanwijzen zo van "Jou zie ik binnenkort weer" |
|