|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
ik sla ze op en dump ze opfacebook, om vanaf daar te linken |
|
nietmeer
|
Vailan: ik heb precies dezelfde tags enzo gebruikt...en bij mn vorige avatar afbeeldingen wou hij hem ook gewoon pakken... |
|
Frostbite Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 3.311
|
Vailan: of gewoon de file op je computer converten naar JPEG (laden in paint > opslaan als JPEG) |
|
nietmeer
|
Quote Bookwurm: Vailan: ik heb precies dezelfde tags enzo gebruikt...en bij mn vorige avatar afbeeldingen wou hij hem ook gewoon pakken... Dan weet ik niet waar 't aan ligt . Vraag een mod @Frostbite: Aaargh , pony . *vlucht* |
|
nietmeer
|
@Frostbite: maar hoe krijg je hem dan op internet??? HELPhttp://spiritueel.punt.nl/upload/indian20162.jpg en als jullie deze link kopieëren en plakken zien jullie hem dan ook niet of... |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
*gaapt* allemaal computervaardigheden, saahaaaai. Ik heb vandaag een erg spontane student ontmoet bij de bushalte. Hij bood me de andere helft van zijn koekje aan als ik in ruil daarvan wat vragen wilde beantwoorden. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: wat voor vragen?? en het is belangrijk voor mij(die pc-vaardigheden), want mijn afbeelding wil niet in mn pp blijven staan willen jullie alsjeblieft kijken of deze link bij jullie werkt???; http://spiritueel.punt.nl/upload/indian20162.jpg |
|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Supermeid01: de wereld digitaliseert en je kunt maar beter wat computervaardigheden op doen, dan ben je een beetje voorbereid op wat nog komen gaat... |
|
Supermeid01 Erelid
bookwurm Het was een onderzoek tussen de relatie van ouder naar kind en het subject eas school. De vraag was. Hoe gedraag jij je op school en hoe denken je ouders dat je je gedraagt op school. Die dude was heel aardig, hij moest me alleen wel filmen, maar dat vond ik geeen probleem. Hij zei nog, nu kom je er uit te zien (in het hele project dan) òf als een bitch òf als een studiebol, dat ligt eraan waar we je bij indelen. misschien kan iemand mij helpen? Ik zoek een 'app' waarmee je met random mensen over de wereld kan chatten, net zoiets als omegle. Een website is ook goed, maar het lieft een mobiele website. Ohja, en de app zou dan verkrijgbaar moeten zijn in de NOKIA Ovi-Store. (het liefst) Mail me! |
|
pfft Erelid
WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Bookwurm: Die link doet het wel ja.
|
|
nietmeer
|
@pfft: dan zet ik die link er wel gewoon ff in... |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Lijkt me een goed plan @Supermeid01: Hij MOEST je niet filmen. Hij wilde dat alleen graag, zodat hij het nog een keer kan nakijken. Als je het opneemt, kan het leiden tot een vertekend beeld van je onderzoek, omdat mensen dan soms de neiging hebben om een ander antwoord te geven en dus eigenlijk niet helemaal eerlijk zijn. |
|
nietmeer
|
kheb ook maar gelijk een berichtje naar de mods gestuurd... maar ik ga kben moe en morgen moet kweer om half7 opstaan |
|
pfft Erelid
|
Bookwurm: Dan moet je maar eens gaan slaen he. |
|
Supermeid01 Erelid
@pfft: correctie Hij MOEST me wel filmen want hij zei dat hij beeldmateriaal nodig had. En dat was verplicht ofzo. |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: maar hij moest JOU niet filmen, hij kon net zo goed iemand anders gaan filmen ajuus |
|
FrankB Oudgediende
|
photobucket, facebook, hyves.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
*skrotsch krotsch knauwknauw skrotch slik hap knauwknauw skrotsch skrotsch......* |
|
Supermeid01 Erelid
bookwurm .... Touché. @frankb 9Gag, WMR, MSN.. |
|
FrankB Oudgediende
|
@Supermeid01: zijn niet te gebruiken om afbeeldingen op internet te zetten.. behalve 9gag |
|
pfft Erelid
|
@Supermeid01: tsja, ik ben niet zo goedgelovig. Ik heb namelijk zelf 2 weken geleden een training gehad om dat soort interviews te kunnen doen. Daar is mij verteld dat je zeer voorzichtig moet zijn met het opnemen van dat soort gespreken, omdat het dus een vertekend beeld kan geven omdat mensen niet helemaal de waarheid durven zeggen. Maar wie weet heeft die persoon inderdaad die opdracht mee gekregen. Het is in ieder geval niet in het belang van het onderzoek. Want je kunt namelijk niet goed/objectief oordelen of iemand de waarheid spreekt, aan de hand van beeldmateriaal. De enige toevoeging die het dan nog heeft is geluid, zodat ie t gesprek nog een keer kan afluisteren, zodat ie elk woordje precies kan overnemen. |
|
Supermeid01 Erelid
@pfft Zo veel kwaad kan het toch niet? hij zat ergens in Utrecht op school en ging langs een aantal scholen.. En daarbij, mijn zus is ook student, die vraagt iedereen om een mening. |
|
nietmeer
|
goeieavond, redenen waarom ik drink |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote Bookwurm: kheb ook maar gelijk een berichtje naar de mods gestuurd... maar ik ga kben moe en morgen moet kweer om half7 opstaan Geen idee waarom het niet zou werken, ik zie het |
|