|
Deus Erelid
WMRindex: 240 OTindex: 2.514
|
@Delenn: ik heb het idee dat het vrijwel altijd werkt als je een beetje zielig gaat doen nadat een mod ingegrepen heeft zeker als je ook nog eens zegt dat ze met twee maten meten gewoon handhaven jôh banaal |
|
Supermeid01 Erelid
WMRindex: 172 OTindex: 7.021 T |
banaal dat is gewoon gemeen. |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: dat werkt inderdaad @Banaal: ik zeg DOEN |
|
nietmeer
|
en dan ook mensen aanspreken.. Bent u meneer van Dijk? Nee? Hoe heet je dan? Oooh, u bent meneer Jansen.. Nee jou zie ik pas over 3 maanden. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Supermeid01 Erelid
Banaal: Gemeen. Maar wel humor. XD Nee, maar is wel zielig voor die oudjes. @WMR-kok: Olã. |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: hey Quote @Supermeid01: Banaal: Gemeen. Maar wel humor. XD Nee, maar is wel zielig voor die oudjes. |
|
Deus Erelid
|
banaal Ik denk dat sommige oudjes een hartverzakking zullen krijgen. Je zou delenn mee moeten nemen dan zodat ze eerste hulp kan verlenen |
|
Delenn Oudgediende
WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Deus: alleen als ik ook betaald krijg! |
|
Deus Erelid
|
@Delenn: was hij eergister niet met 500 euro aan het wapperen? |
|
nietmeer
|
@Delenn: Wat is je tarief? En ja, als ze een hartaanval krijgen van de schrik zal dat wel alleen maar mijn macht versterken |
|
WMR-kok Oudgediende
@Delenn: Het niet verlenen van eerste hulp bij een ongeluk kan dure gevolgen hebben zoals een geldboete van ik dacht 10.000 euro en een gevangenisstraf van 6 maanden. |
|
nietmeer
|
|
|
Supermeid01 Erelid
Banaal: Ik weet niet wat jij allemaal van plan bent. EN ik wil het niet weten ook. |
|
nietmeer
|
How loooooong, to sing this soong? How loooooong, to sing this soohooong How long? How long? How long? how long? To sing this soong?
Soms maken bands het zich wel erg makkelijk in liedjes |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: U2? |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: die 6 maanden zullen dan wel minder worden, vanwege de voorarrest... nederland kennende |
|
Deus Erelid
|
@WMR-kok: het verlaten van de plaats van het ongeluk wellicht, maar je kunt toch niet eisen dat mensen geen eerste hulp verlenen als men niet weet hoe dat moet! |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Jep, U2 "40" @Deus: Onder eerste hulp verlenen valt al de ambulance bellen. |
|
WMR-kok Oudgediende
@Deus: Dat geldt voor mensen met een EHBO-opleiding. |
|
nietmeer
|
aangezien de mensen van de alarm centrale je ook kunnen vertellen wat je moet doen (iets is beter dan niks zegmaar) is het voor ieder persoon strafbaar om iemand in nood te laten liggen. |
|
Supermeid01 Erelid
Ik besef me net dat ik nog niet eens ontbeten heb. ~Rent naar keuken~ |
|
nietmeer
|
@Supermeid01: nog niet ontbeten...en hoelaat ben je al op??? DrInKeN!!!!!! |
|
Supermeid01 Erelid
@Bookwurm: Uhm. Sinds 9 uur. |
|
WMR-kok Oudgediende
Banaal: Ik heb geen mobiel bij me. Dus kan ook niet de alarmcentrale bellen. 7) Vanaf 7 uur wakker, en heb net wat tutti frutti gegeten. |
|