EK-poule 2012 |
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Met 0-0 de rust in |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Ben ik niet met je eens... Ondanks het gebrek aan doelpunten is dit verreweg de leukste kwartfinale, de vorige drie waren niet echt leuk om naar te kijken. Eng-Ita wel, een paar goaltjes en het is gewoon een prima wedstrijd. Ook niks mis met verlengen en/of penalty's. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De eerste 0-0 stand in de EK2012 Zometeen dus verlenging |
|
DragonX Oudgediende
Quote @emmertje: De eerste 0-0 stand in de EK2012 Zometeen dus verlenging Strafschoppen nu . |
|
Harold Erelid
WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
En Italie is door! |
|
DragonX Oudgediende
@Harold: en Engeland ook , en eentje tegengehouden |
|
emmertje Oudgediende
|
Maar Italië is dus door naar de halve finale Zoals Engeland voetbalde deze avond, gun ik de Italianen deze zege van harte |
|
DragonX Oudgediende
Volgende wedstrijden:27 juni 20:45 Portugal - Spanje 28 juni 20:45 Duitsland - Italië Zullen leuke wedstrijden worden . Eigen voorspellingen:Portugal - Spanje: 1-2Duitsland - Italië: 1-0 |
|
emmertje Oudgediende
|
Portugal - Spanje: 0 - 2
Duitsland - Italië: 2 - 0Laat ik voor de verandering eens inzetten op meer doelpunten dan ik eigenlijk verwacht |
|
nietmeer
|
Halve finale Ik heb de verlenging niet gezien , had ik geen zin in, maar uiteraard kon ik het niet laten om toch weer even de tv aan te zetten omdat ik erg benieuwd was naar het verloop. En de timing was prima: ze waren met de voorbereiding bezig voor het nemen van de strafschoppen, dus dat heb ik van begin tot eind gezien. En dat was spannend . Die misser van Montolivo was jammer, maar gelukkig schoot er 1 van Engeland ook een bal mis, en Buffon heeft er ook eentje gevangen . |
|
Harold Erelid
|
En Spanje door!
Nu de Duitsers nog. |
|
nietmeer
|
Spanje door met strafschoppen, 4-2. Precies hetzelfde aantal als Italië-Engeland . Vanavond Duitsland-Italië...wat zal het worden? Als Italië wint komen ze Spanje voor de tweede keer tegen in dit toernooi . |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.003 OTindex: 93.456
|
Vailan: hebben DL-I ook al niet tegen elkaar gespeeld, en heeft Duitsland toen niet gewonnen? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Weer die Spanjaarden Na een kwalitatief uitermate teleurstellende wedstrijd |
|
nietmeer
|
Quote @allone: Vailan: hebben DL-I ook al niet tegen elkaar gespeeld, en heeft Duitsland toen niet gewonnen? Inderdaad, Duitsland heeft dit EK nog niet tegen Italië gespeeld. Ze zaten niet in dezelfde poule en kwamen elkaar niet in de kwartfinale tegen. Tijdens deze halve finale komen ze elkaar pas voor het eerst in dit EK tegen . En Italië gaat natuurlijk de wedstrijd winnen! |
|
DragonX Oudgediende
|
|
nietmeer
|
2-0 Alleen jammer/stom dat Balotelli z'n shirt uittrekt... . Maar goed, als hij verder geen gekke dingen doet kan het geen kwaad. Op naar de 3-0 |
|
Harold Erelid
|
Wat een sukkel is die Baloteli met zijn idiote kapsel. |
|
nietmeer
|
Wat voor sukkel ben jij met je stomme avatar |
|
Davh11 Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
Neem een voorbeeld aan de avatar van Vailan. Een voetbal, met vlag. Trots op een land, en relevant met het EK |
|
nietmeer
|
Davh11: Harold heeft ook een vlag, maar dan zonder voetbal |
|
|
Vailan: ja! stom he |
|
nietmeer
|
Ach, mijn uitspraak slaat nergens op, net zoals Harold's uitspraak nergens op slaat. Een voetballer stom noemen vanwege zijn kapsel...het zal vast niet te maken hebben met het feit dat hij goed speelt of zo en dat Harold maar jaloers is... |
|
|
Vailan: |
|
Harold Erelid
|
Quote Vailan: Ach, mijn uitspraak slaat nergens op, net zoals Harold's uitspraak nergens op slaat. Een voetballer stom noemen vanwege zijn kapsel...het zal vast niet te maken hebben met het feit dat hij goed speelt of zo en dat Harold maar jaloers is... Nee, ik bedoelde dat ie zijn shirt uit trok, niet handig in een halve finale! |
|