EK-poule 2012 |
nietmeer
|
kroatie pseelt beter dan i kdacht 2-1 moet zo blijven ook... niet gebeurt zat erin |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Helaas Is net 1 - 3 geworden Dus deze heb ik ook fout |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Damn it , net 1 teveel |
|
nietmeer
|
Uitslag wedstrijd Ierland-Kroatië: 1-3Niemand heeft dit goed voorspeld . |
|
nietmeer
|
gaat goed hier ik ben inmiddels weer terug, dus kan het topic weer in de gaten houden voor 10 juni kan ik geen uitslagen meer voorspellen dan maar alleen voor 11 juni: Frankrijk-Engeland -- 1-1 Oekraïne-Zweden -- 1-1 (ik wil dat Oekraïne het EK gaat winnen ) |
|
DragonX Oudgediende
Jersan: welkom terug . Hoe onwaarschijnlijk het ook is, Oekraiïne kan het EK inderdaad wel eens winnen. Griekenland heeft toch ook eens het EK gewonnen toch? |
|
nietmeer
|
@DragonX: Oekraïne heeft nog nooit het EK gewonnen, van mij mogen ze wel een keer ze hebben 4 mensen die Andrey heten in het team, lekker duidelijk |
|
nietmeer
|
tot nu toe heeft emmertje het goed |
|
nietmeer
|
Uitslag wedstrijd Engeland-Frankrijk: 1-1
Uitslag wedstrijd Oekraïne-Zweden: 2-1
Kijk zelf maar wie dit goed of fout voorspeld had/hadden xD
|
|
nietmeer
|
ik heb Engeland-Frankrijk goed! Oekraïne heeft gewonnen had ik niet verwacht, maar ik gun het ze wel Emmertje heeft Engeland-Frankrijk ook goed verder niemand, kunnen jullie niet beter gokken? de wedstrijden voor vandaag en morgen: 9. Griekenland - Tsjechië, 12 juni 18:00 in Wroclaw 10. Polen - Rusland, 12 juni 20:45, Warschau 11. Denemarken - Portugal, 13 juni 18:00, Lviv 12. Nederland - Duitsland, 13 juni 20:45, Charkov |
|
nietmeer
|
mijn uitslagen:
Griekenland - Tsjechië: 0-0 Polen - Rusland: 1-2 Denemarken - Portugal: 2-1 Nederland - Duitsland: 0-2 |
|
nietmeer
|
Jersan: Interessant. Als Denemarken en Duitsland allebei winnen ligt Nederland eruit xD. Nederland heeft dan 0 punten en DK/DE allebei 6 |
|
nietmeer
|
Vailan: van mij mag nederland eruit en duitsland, denemarken en polen erin |
|
DragonX Oudgediende
Griekenland - Tsjechië: 1-2 Polen - Rusland: 0-1 Denemarken - Portugal: 1-2 Nederland - Duitsland: 1-2 Kijken hoeveel geluk ik dit keer heb . |
|
nietmeer
|
Vailan: ik denk niet dat Nederland er lang inblijft, wat moet zo'n klein land nou in zo'n groot EK @DragonX: je bent de eerste andere WMR-er die ik zie die ook denkt dat Nederland verliest xD |
|
nietmeer
|
Griekenland - Tsjechië: 0-2 Polen - Rusland: 0-3 Denemarken - Portugal: 0-1 Nederland - Duitsland: 1-0 |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Laat ik ook maar een meegokken, net op tijd:
Gri-Tsj 2-1 Pol-Rus 1-3 Den-Por 1-1 Ned-Dui 3-2 |
|
EruYagami Oudgediende
|
En daar is foute uitslag nummer een, de Tsjechen staan nu al met 0-2 voor... |
|
nietmeer
|
ja... dat zal nooit zo blijven.. |
|
DragonX Oudgediende
2-1 , houden zo Edit: Uiteindelijk 2-1 voor Tsjechië, eindelijk eentje goed |
|
nietmeer
|
Uitslag wedstrijd Griekenland-Tsjechië: 1-2DragonX heeft het als enige goed voorspeld . |
|
EruYagami Oudgediende
|
Uitslag goed, alleen hadden de landen omgedraaid moeten zijn... |
|
DragonX Oudgediende
Quote Vailan: Uitslag wedstrijd Griekenland-Tsjechië: 1-2DragonX heeft het als enige goed voorspeld . Werd tijd |
|
nietmeer
|
DragonX! |
|
DragonX Oudgediende
Jersan! |
|