EK-poule 2012 |
Harold Erelid
WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
Yesssssssssssssssssssssssssssss!
1-2 |
|
DragonX Oudgediende
WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Italië wint dus, weet ik al bijna zeker . Duitsland naar huis, helaas . Maar goed, nu hopen dat Spanje wint . |
|
nietmeer
|
Jammer van die penalty , 2-0 was leuker geweest. Maar hoe dan ook, Italië door naar de finale Die laatste minuten waren zenuwslopend spannend |
|
Harold Erelid
|
Quote Vailan: Jammer van die penalty , 2-0 was leuker geweest. Maar hoe dan ook, Italië door naar de finale Die laatste minuten waren zenuwslopend spannend Dus niet jammer van die penalty. Gefeliciteerd! |
|
nietmeer
|
Juist wel jammer van die penalty . 2-0 staat leuker dan 2-1, bovendien eindigde de halve finale Duitsland-Italië in 2006 ook in 2-0 (voor Italië ) Maar goed, NIEMAND heeft deze uitslag goed voorspeld xD |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Italië speelde goed, Spanje speelde abominabel. Je zal maar een kaartje gekocht hebben. Dan voel je je ook mooi opgelicht. Leek wel het oude Italië Ik hoop dus dat Italië het EK wint. Zonder verlenging hoop ik, want maandag loopt de wekker om 5 uur weer af Forza Italia dus |
|
Harold Erelid
|
|
|
nietmeer
|
voor Spanje, zo te zien aan je avatar? |
|
Harold Erelid
|
Quote Jersan: voor Spanje, zo te zien aan je avatar? Ja! |
|
nietmeer
|
Shit |
|
nietmeer
|
Vàilan, wat is er? |
|
nietmeer
|
Dat je dat nog durft te vragen 2-0 voor Spanje |
|
nietmeer
|
arm Italië tot hoe laat moeten ze nog? half 11 toch? |
|
nietmeer
|
Tien over half 11 dacht ik . Tenzij het nog gelijkspel wordt |
|
nietmeer
|
dan zou Italië wel zijn best moeten doen |
|
EruYagami Oudgediende
WMRindex: 19.022 OTindex: 1.455
|
Italië moet risico's nemen met een tweede wissel: Di Natale erin, verdediger eruit. |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: dan zou Italië wel zijn best moeten doen Je meent het |
|
Harold Erelid
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nah, als Italië nu nog gaat winnen, eet ik mijn sok op! Dáááág Italië! Ga maar weer lekker naar huis toe |
|
Harold Erelid
|
Quote @DreamerTje: Nah, als Italië nu nog gaat winnen, eet ik mijn sok op! Dáááág Italië! Ga maar weer lekker naar huis toe Houden we je aan! |
|
DreamerTje Oudgediende
Ah, Di Natale er in, samen met Balotelli Ben benieuwd! |
|
nietmeer
|
wat Harold zegt |
|
nietmeer
|
Quote @DreamerTje: Nah, als Italië nu nog gaat winnen, eet ik mijn sok op! Dáááág Italië! Ga maar weer lekker naar huis toe Italië zou toch naar huis gegaan zijn na vandaag, ongeacht de uitslag . Spanje gaat (na) vandaag ook naar huis |
|
nietmeer
|
Vàilan |
|
DreamerTje Oudgediende
Goh, wijsneus |
|