SamuiAxes Off Topic shit |
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.682 OTindex: 28.578
|
Quote: Ik weet wat een Bot is hoor, ik kom niet uit een ei Maarre, Günter Grass heeft meer geschreven dan alleen de verhalen van Oskarchen. Prima leesvoer, hoewel ik ze bij voorkeur vertaald lees. Z'n Duits gaat me zo af en toe boven de pet |
|
Monteurtje
|
Quote: @Monteurtje: De bedoeling is om hier te posten wat je elders niet kwijt kunt. O, ik snap hem nu pas. Sorry, was gisteren een beetje te laat |
|
nietmeer
|
@Monteurtje: Gewoon hier blijven posten kerel, en als het kan af en toe zo'n dagbeschrijving ertussendoor gooien s.v.p.! |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Even een positieve update over jouw eerdere bericht. Ik ben blij dat dit dier in ieder geval terecht en veilig is....... (RTV Utrecht/UTRECHT) - In het huis van Frans K., die is aangehouden voor het doden van zeker twee honden, is maandag de vermiste hond Sara teruggevonden. Het vermoeden bestond al dat ze in de woning verbleef van verdachte uit IJsselstein, maar K. wilde daar eerder niets over zeggen. Met Sara gaat het naar omstandigheden goed. "Ze was een beetje angstig met lopen, maar verder gaat het prima met haar", zegt Jolanda. Zij beheert een Facebook-pagina waarop een opsporingsbericht van Sara stond. "We zijn in ieder geval erg blij dat ze niet ook in het Amsterdam-RIjnkanaal is beland, net als de twee andere honden", aldus Jolanda. Haar bericht over een omgekomen hond werd tienduizenden keren gedeeld op Facebook. Frans K. meldde zich bij de politie en werd direct gearresteerd. Hij heeft bekend dat hij twee honden heeft gedood. Er gaan geruchten dat de verdachte seks met dieren zou hebben gehad. In Nederland is seks met dieren sinds 2010 verboden. De politie onderzoekt de zaak. |
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Echt een zieke geest dus! |
|
nietmeer
|
@RockOpa: @Lennie: Ze moesten 'm met een dun houtje kapotslaan! Ik bied me aan als vrijwilliger Hier een foto van de hond Sara die ontsnapt is aan de moordlust van die achterlijke zakkenwasser! afbeelding |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
S H I TSystematic Highaltitude Investigations Tool |
|
nietmeer
|
Goedemorgen!'In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.afbeelding |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.491
|
SamuiAxe: idd. herinnert me aan de strip van Jan Jans en de kinderen, waar hij haar aanraadt, om naar de sportschool te fietsen (da's goedkoper, want dan hoef je niet meer naar binnen)
overigens is sporten niet altijd gezond, bewegen en frisse lucht wel, je kunt beter een uur in het bos wandelen dan naar de sportschool gaan.. |
|
nietmeer
|
@allone: Mmmmm.... Topsport is niet goed voor je lichaam, met mate sporten daarentegen is wel goed voor je. Het probleem is dat het menselijk lichaam niet echt geschikt is om er urenlang, elke dag weer mee tot het gaatje te gaan Maar een paar uurtjes per week gymnastiek, atletiek, zwemmen, judo, karate of een andere (zelfverdedigings)sport beoefenen is zeker niet slecht. Wandelen in de natuur is natuurlijk ook goed voor je, dat staat buiten kijf |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ik ben het helemaal met je eens zoals gewoonlijk ik zei dit alleen, omdat sommige mensen zo overdrijven. dat je iedere week gaat joggen, betekent niet dat je gezond bent.. en dan, nooit ergens heen lopen of fietsen, niet zelf stofzuigen of ramen lappen, de lift nemen ipv trappenlopen.. en dan wel naar de sportschool gaan, omdat je beweging nodig hebt.. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@allone: en als ze dan de fiets namen ipv met de auto naar de sportschool te gaan waren ze ook al op de goede weg. Oeps! Ik zie nu dat allone dat ook al heeft geschreven. |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: ja, dat was een oude een leuke strip van Jan Jans |
|
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
|
|
ledi Oudgediende
shoaib2: zeg ut maar! |
|
allone Oudgediende
|
|
|
ledi Oudgediende
Moet ik het even voor je vertalen? |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: vertaling is niet nodig, maar je kunt misschien de vraag beantwoorden, waarom hij "utmaar" moet zeggen |
|
ledi Oudgediende
@allone: aha, dat bedoelde je! Het antwoord van Shoaib was zo weinigzeggend. Een beetje meer woorden kon geen kwaad. |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: misschien probeerde hij met weinig meer te zeggen .. .. sommige mensen zijn beter met beelden dan met woorden. |
|
SilverWing Erelid
Quote @allone: SamuiAxe: idd. herinnert me aan de strip van Jan Jans , waar hij haar aanraadt, om naar de sportschool te fietsen (da's goedkoper, want dan hoef je niet meer naar binnen) overigens is sporten niet altijd gezond, bewegen en frisse lucht wel, je kunt beter een uur in het bos wandelen dan naar de sportschool gaan.. jan jans en de kinderen is een leuke strip |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: ja hè, vind ik ook .. en ook echt wel een topic dat bij Axe past |
|
SilverWing Erelid
jan jans en de kinderen heb ik op school gelezen maar bij de tandatrs is er ook een boekje |
|
allone Oudgediende
|
shoaib2: het verbaast me dat jullie zulke strips op school hebben..
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wij hadden alleen maar strips om het warm te houden.. en waren ook nog slecht te lezen.. |
|