SamuiAxes Off Topic shit |
nietmeer
|
wortel: Klik nou maar eens op dat linkje hierboven En bovendien, als je echt MA wilt leren dan kan dat ook buiten school hoor, er zijn genoeg Budoscholen in Nederland, denkelijk ook bij jou in de buurt |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: dat snap ik ook wel. Maar mijn enige aanraking ermee tot nog toe waren jij en die drie lessen op school En op zich was mij al wel bekend dat echt martial arts, waarvan dat wederzijds respect een essentieel onderdeel is, ontzettend indrukwekkend is om te zien, wat dit filmfragment volledig overtuigend bewijst. |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.015 OTindex: 93.497
|
ja, MA is sport, maar bij de meeste sporten hoef je 'je geest niet leeg te maken'..
vechtscène tussen hem en Chuck Norris in het Colosseum te Rome in de film 'The Way Of The Dragon'.eigenlijk begrijp ik er niet veel van.. mogen of moeten tegenstanders in een gevecht elkaar nou wel of niet raken... ik neem aan dat op een sportschool niet iedereen elkaar bont en blauw slaat en schopt |
|
nietmeer
|
'Verdomme! Mijn soep!'Gisteren een grote pan heerlijke kippensoep gemaakt. Lekker van gegeten en twee grote bakken soep klaargezet om in de vriezer te doen. Vergeet ik nondejunogantoe om voor het slapengaan de inmiddels afgekoelde bakken soep in de vriezer te zetten! Ik sta zoëven op en zie die bakken soep staan, shit, vergeten De soep is omgeslagen en niet meer te vreten Ik heb het vlees eruit geschept voor de honden en de rest weg moeten gooien.. Verdomme! |
|
RockOpa Oudgediende
WMRindex: 6.377 OTindex: 4.540 S |
Haha, geen leedvermaak hoor, toevallig hebben we ook kippensoep gemaakt. Moet ik nog in de ijskast zetten (hier gaat dat niet zo snel om) maar ja daar in Thailand is dat natuurlijk een ander verhaal. Er is nog geen manier uitgevonden om vers gemaakte soep via het internet te versturen anders.... |
|
nietmeer
|
@RockOpa: Nee, helaas niet via internet, maar wel via snailmail Mijn maten en mijn zus zus sturen met enige regelmaat eerste hulp pakketten naar mij: Kaas, rookworsten, speculaas, bierworstjes, (is mijn vriendin gek op ), en natuurlijk blikken erwten- en bruine bonensoep. Toettoet... Er is een pakket onderweg nu, gevuld met allerlei Hollandse Heerlijkheden.. Het komt waarschijnlijk vandaag of morgen aan, dan kan het grote genieten weer beginnen.. Maar toch verrekte zonde van de kippensoep |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Vinding! kippesoep wekkertje !!! |
|
lepeltjes Oudgediende
WMRindex: 2.486 OTindex: 5.862
|
Kukeleku! |
|
heraux Oudgediende
nog meer nog lekkerder nog dikker met groente nu in het uur.. van de kippensoep!
on-blog |
|
nietmeer
|
'Vooruitgang was een prachtig iets, het is enkel te lang doorgegaan..'Goedemorgen zonder zorgen, en zonder kippensoep! |
|
allone Oudgediende
|
goede middag, en je broer @Axie is vandaag 5 jaar lid |
|
nietmeer
|
@allone: ..En inmiddels alweer langer dan drie jaar niet meer online geweest.. Dus die telt niet meer mee, naja, behalve dan voor de adverteerders van WMR |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: er zijn 'leden' die maar 1x online zijn geweest, die kun je eigenlijk geen 'lid' noemen |
|
nietmeer
|
@allone: Jup, maar om de een of andere wazige reden kunnen dit soort leden niet verwijdert worden uit de ledenlijst... Ach, ik begrijp het wel, het bekt natuurlijk wel goed als je tegen adverteerders kunt zeggen dat je zoveel duizenden leden hebt.. Zaken zijn zaken, dat begrijp ik wel. Maar als je ziet door wie WMR gedragen wordt, (los van de 13 medewerkers), dan zijn het hooguit een paar honderd leden die je regelmatig hier ziet opduiken en reacties ziet plaatsen |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: er zijn volgens mij ook veel leden, die wel regelmatig lezen en hier online zijn, maar geen reacties plaatsen.
begrijp alleen niet waarom mensen dan lid worden, want lezen kun je ook als je niet lid bent.. |
|
nietmeer
|
@allone: Deze 'lurkers' zijn misschien ooit lid geworden omdat ze ergens op wilden reageren en daarna nooit meer gereageerd hebben. Daarom heb ik het vertonen van de jarigen en jubilarissen dan ook uitgeschakeld, de meeste ken ik niet eens |
|
nietmeer
|
@allone: Zowel @Lennie alsook ondergetekende hebben meermaals aangegeven bereid te zijn om in deze een helpende hand te bieden! Onlangs schreef @ledi dat het e.e.a. spoedig geëffectueerd zou worden, maar tot op heden? Noppes Ik geef ook nadrukkelijk niet één persoon de schuld, dat zou niet fair zijn, bovendien kan ik me voorstellen dat het soms erg druk kan zijn, wellicht te druk om aangeboden berichten te checken etc.. Maar maak dan gebruik van de aangeboden hulp |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ik ken de situatie niet precies, maar soms is het 'minder werk' om werk zelf te doen, dan om andere mensen te moeten 'inwerken', iig in het begin. .. voor alles is een juiste tijd ======= dat wordt dan wel oneerlijk, dan kun je onze offtopics verwijderen, en zelf lekker onkruid zaaien |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
SamuiAxe: lieverd, het is aan Voogeltje om e.e.a. te concretiseren. Ik kan hem echt niet aan zijn haren erbij slepen en hij is momenteel druk met andere zaken. |
|
ledi Oudgediende
Quote @allone: SamuiAxe: er zijn volgens mij ook veel leden, die wel regelmatig lezen en hier online zijn, maar geen reacties plaatsen. begrijp alleen niet waarom mensen dan lid worden, want lezen kun je ook als je niet lid bent.. Vaak hebben ze op 1 ding gereageerd en blijven vervolgens meelezen. Ook kunnen ze blogs lezen die "alleen voor leden" zijn, mochten ze daar interesse in hebben. En als lid kun je de weekkrant krijgen. |
|
nietmeer
|
@ledi: Oh, maar ik ben ook helemaal niet boos of zo, welnee.. Ik zit gewoon in mijn tuigje te stuiteren omdat ik graag wil helpen En mijn lichte kritiek, euh, tja, dat is nu eenmaal de aard van het beestje, zo je wel weet neem ik niet snel een blad voor de mond Maar zeg maar tegen Voogeltje dat hij onderhand eens op moet schieten! @allone: 'dat wordt dan wel oneerlijk, dan kun je onze offtopics verwijderen, en zelf lekker onkruid zaaien 'Om eerlijk te zijn heb ik werkelijk niet echt een idee van wat ik precies voor WMR kan gaan betekenen. Ook heb ik helemaal geen idee of ik eventueel die bevoegdheid zou krijgen, maar zo ja, dan zal ik daar zeker geen misbruik van maken. Euh, overigens, ik heb uitdrukkelijk gevraagd om geen Moderator te worden, dat zou hypocriet zijn gezien mijn regelmatige Offtopic-postings Zover ik het begrepen heb ga ik onze Ledi een handje helpen op redactioneel gebied, lijkt me leuk |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: |
|
ledi Oudgediende
SamuiAxe schreef: zeg maar tegen Voogeltje dat hij onderhand eens op moet schieten! -------------- Dat zou dus "schieten op het voogeltje " zijn. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Geduld is een schone zaak Axe! Laten we nou maar niet schieten op het Voogeltje, want ik heb gehoord dat hij het stierlijk druk heeft.... Onze tijd komt nog wel! |
|
heraux Oudgediende
Quote SamuiAxe: @allone: Jup, maar om de een of andere wazige reden kunnen dit soort leden niet verwijdert worden uit de ledenlijst... Ach, ik begrijp het wel, het bekt natuurlijk wel goed als je tegen adverteerders kunt zeggen dat je zoveel duizenden leden hebt.. Zaken zijn zaken, dat begrijp ik wel. Maar als je ziet door wie WMR gedragen wordt, (los van de 13 medewerkers), dan zijn het hooguit een paar honderd leden die je regelmatig hier ziet opduiken en reacties ziet plaatsen of je die slapers er uit haalt of niet.. er zal altijd een core zijn die het mooi en leuk houd. |
|