SamuiAxes Off Topic shit |
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
|
|
nietmeer
|
@Lennie: Mooi stukje orgelwerk De tekst doet me niet zoveel vrees ik.. Wel heel toevallig dat op dezelfde pagina een van de mooiste Nederlandstalige liedjes staat! Nouja, dat vind ik dus Kijk hier maar eens |
|
nietmeer
|
@Kristel: Dank je.......Ik weet nog steeds niet hoe het moet. SamuiAxe: Dit is inderdaad een heel mooi nummer! |
|
nietmeer
|
@Lennie: Als je een link wil maken is de volgende manier volgens mij de handigste: Je opent in een nieuw blad de pagina waar je een link van wilt maken en kopieert het adres. Je gaat naar WMR en begint je verhaal te typen, op de plek waar je een link wilt maken klik je onder op het scherm op LINKEr opent een schermpje waar gevraagd wordt om het adres in te vullen: Ga op die adresregel staan en plak het adres dat je zojuist gekopieerd hebt. Dan wordt je gevraagd om een naam in te vullen, standaard staat daar al: klik hier. Verander die Tag in wat je maar wilt, of laat het zo. Sluit het venster en je bent terug in je scherm en ziet een hele hoop code staan. eindig je bericht en verstuur het, klaar |
|
nietmeer
|
@allone: volgens de eerste link wisten ze (patiënten en artsen) er niets van, maar volgens de "ook in het Nederlands" wisten minstens acht personeelsleden wie en hoe, en werkte het niet. Er stond ook een andere bij, die veel betrouwbaarder was: twee petrischaaltjes microben, waar niet per se voor gebeden, maar wel negatief of niet over gedacht, gebeden en geënzovoort wordt. Microben kunnen (waarschijnlijk) geen mensentaal, dus... @Lennie: mooi liedje. Ik kan orgelmuziek eigenlijk niet uitstaan et als m'n vader, maar ik vind de tekst juist wel heel mooi, en de zanger zingt goed. En de zangstem verdrinkt niet in het orgel, dus ik vind 'm mooi. |
|
nietmeer
|
Dus zo iets? klik hierEen van de mooiste nummers van mijn favoriete countryzangers. ! Hij doet het! |
|
nietmeer
|
wortel: Ik was pas een jaar of 11 toen dit nummer uitkwam. Mijn broer was er zo weg van, nog steeds trouwens, die heeft dat nummer grijsgedraaid.
SamuiAxe: En alweer is Lennie weer een hoop wijzer geworden! Dank je voor de duidelijke uitleg! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.005 OTindex: 93.468
|
@Lennie: dank je voor de link "ik kom alleen maar voor de muziek" ik heb voor sommige dingen een slecht geheugen, maar sommige liedjes hoor ik 1x, en herinner ik me voor altijd, dit liedje had ik een keer lang lang geleden gehoord, maar zong er nog steeds bepaalde regels van.. dus het is leuk eindelijk het origineel weer eens te horen |
|
nietmeer
|
Quote @Lennie: Dus zo iets? klik hierEen van de mooiste nummers van mijn favoriete countryzangers. ! Hij doet het! Graag gedaan meid! |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Quote @Lennie: @Kristel: Dank je.......Ik weet nog steeds niet hoe het moet. SamuiAxe: Dit is inderdaad een heel mooi nummer! k zal het in een blog voor je uitleggen moment aub. |
|
nietmeer
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
t6u w34n56iu 455n q4326ntu 3q46n 36 436 w456 346r6u4w36 457 q35n 36 3q46 36 36 e5y 4w52 6w456 ey w4365 2
daar kun je wat mee |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Kristel is zo lief geweest om het in woord en beeld voor me uit te leggen! Samen met jouw uitleg maakt het dat ik het nooit meer zal vergeten! Zoals ik al aan haar schreef: Ik link me rot de komende tijd!~En haar reactie was: Whahaha.....Linke Lennie! Dat heb ik aangenomen als zijnde mijn Geuzennaam! Dus je kunt nog het een en ander verwachten wat betreft linken..... |
|
nietmeer
|
@Lennie: Ik heb Kristel's visuele uitleg gezien, heel erg netjes! Moet zeggen dat ze sowieso een heel mooie Blog heeft, erg visueel ingesteld, knap gedaan hoor Maar goed; Linke Lennie is back in Town! Yeah!!! |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: hoe gaat het? goed geslapen, en is de ontsteking al aan het wegtrekken? |
|
nietmeer
|
@allone: Het gaat nu, 04:00 uur, ietsje beter maar ik heb gisteren, afwisselend letterlijk zitten klappertanden van de kou, (2 dekbedden om me heen), en liggen drijven van de koorts. Ik denk dat de koorts is gebroken nu, dus zou het wat beter moeten gaan. Ik heb een blaassteen, een suikerklontje zeg maar en zo nu en dan veroorzaakt die een ontsteking in mijn blaas, erg pijnlijk.. Maar het is niet anders, opereren heb ik geen zin in. Ik pas mijn eetgewoontes aan, dan is er mee te leven. Bedankt voor je belangstelling lieverd. |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: moet je medicijnen er voor innemen, of gaat het vanzelf weg? als je koorts hebt, is het toch behoorlijk ingrijpend ?! ==== sterkte er mee ik ga nu naar bed |
|
nietmeer
|
Ik moet inderdaad antibiotica nemen, in dit geval Ciprofloxacin, voor de pijn en koortswering neem ik Iboprufen 600mg. Ik heb deze ontsteking een paar keer per jaar, erg vervelend en pijnlijk, maar er zit ook een goede kant aan: Mijn vriendin legt me in de watten! Ze sponst me af als ik lig te drijven, stopt me in als ik het koud heb en maakt warme kruiken om tegen de onderbuik te leggen. Aziatische vrouwen, de echte dan, niet de door prostitutie verharde dames, hebben zorgzaamheid hoog in het vaandel staan. Welterusten... |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Sterkte Sam! |
|
nietmeer
|
|
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.844 OTindex: 3.187
|
ik zit net te lezen dat je ziek bent, beterschap en sterkte. |
|
nietmeer
|
Hee Axe! Ben je ziek? Germ menneke! Ben ik net weer beter, ga jij weer van alles mankeren! Ben maar blij dat je vriendin zo zorgzaam is. Ik ben ook blij met mijn menneke, want die heeft de laatste week ook van alles gedaan om me maar weer op de been te krijgen. Hee, maar een blaassteen is niet niks hoor! Weet je zeker dat je er geen operatie voor over hebt? Of is veel water drinken en zo ook al genoeg om het tegen te gaan? Nou ja, hoe dan ook, tieglijk veul beterschap gewenst vanuit het Brabantse hier! Zie dagget overlééft! |
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860
|
|
|
nietmeer
|
|
|
FredDFreeloader Erelid
WMRindex: 781 OTindex: 1.860