SamuiAxes Off Topic shit |
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
@balou: oeps, wat vervelend.. moet je nu medicijnen nemen? hoop dat het gauw over is.. rust en warmte is waarschijnlijk belangrijk |
|
nietmeer
|
@balou: '... bleek het volgens hem een virus op het evenwichtsorgaan te zijn..'Hoe krijg je dát nou voor elkaar? Vertel! Wat heb jij in je oren gestopt? Nou, nou? Zonder gein though, kijk je wel een beetje uit lieverd? |
|
nietmeer
|
@balou: of je constant in een superdraaimolen zit, bah Ik hoop dat het gauw weer goedkomt. Niet teveel lopen, dat val je ook niet om (maar daar was jij natuurlijk allang achter) |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
Het ontstaat schijnbaar vaak na een griepje of verkoudheid, schijnt vaak voor te komen, wist ik niet. Nou echt alles tolde zo hard linksom, dat ik enkel op de bank heb gelegen de eerste uren. dacht zelf iets van Meniere of zo en heb ook betahistine gekregen, niet ingenomen trouwens, want na een uur of 5 zakte het. Meniere |
|
venzje Oudgediende
WMRindex: 22.620 OTindex: 7.915
|
@balou: Ik help je vurig hopen dat het geen Menière is, want dan kan het een langdurige kwestie worden, waar je misschien niet ongeschonden uitkomt. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Jeetje @balou: ik sluit me aan bij Venzje, want dan ben je nog niet jarig. Gelukkig heb ik hier nog wat privétijd en zal die gebruiken om voor je te duimen. Sterkte! |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Meniere is niet lief..
|
|
nietmeer
|
Zie net een filmpje op de FB pagina van mijn zoon, hij woont op ongeveer 1.5 uur van Atlanta, (Georgia) en is volledig ingesneeuwd.. Er is een blizzard geweest en de straten zijn volledig ondergesneeuwd. Ach, hij zegt voldoende voedsel te hebben, no worries |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
nietmeer
|
SamuiAxe: toch maar hopen dat die snel weer "uitsneeuwt" @balou: dat dat vaker schijnt voor te komen... ik hoop voor de hele mensheid dat dat niet al te vaak is |
|
nietmeer
|
wortel: Hij vindt het niet erg, heeft nu onverwacht een vrije dag, hij kan niet op zijn werk komen Zijn vrouw natuurlijk ook niet, dus hebben ze onverwacht wat quality-time |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: plotseling wat quality-time is natuurlijk goed, als ze maar niet te lang vastzitten |
|
ledi Oudgediende
Haha, in hoeverre is de Volkskrant nu schuldig aan overschrijven?? WMR houdt zich trouwens aan de regels, door in dergelijke gevallen slechts enkele zinnen weer te geven en vervolgens te verwijzen naar de oorspronkelijke bron. |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Zolang ze samen zijn, genoeg te eten en te drinken hebben for the time being én dan samen nog wat quality-time hebben.....Hmmm...Sounds like fun! Hoe ging dat liedje ook alweer? Let it snow, let it snow, let it snow.... Laatste edit 13-02-2014 01:02 |
|
balou Erelid
WMRindex: 2.233 OTindex: 127
|
@venzje, @ledi, ik hoop het ook niet, maar ben er bang voor, BPPD, waar de huisarts het eerder over had, duurt maar hooguit één minuut, dus dat zal het niet zijn. Bovendien nu steeds een soort brom in mijn linkeroor en vol gevoel.... Ga binnenkort nog wel een keer terug naar de huisarts als het zo blijft. Lieve @ledi, dank je voor je duimen!!!! Ik duim hier ook hard mee voor jou, dat je snel weer gezond thuis mag zijn! Laatste edit 13-02-2014 09:24 |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.030 OTindex: 93.513
|
daarom staat er hier vaak ipv een artikel alleen maar een link naar het oorspronkelijke artikel. ah, dat had @ledi ook al gezegd Laatste edit 13-02-2014 09:42 |
|
nietmeer
|
@venzje: goed, hier dan Natuurlijk is een overduidelijke naam practisch Liander en Vitens - had je mij gevraagd wat dat waren, dan antwoordde ik verzekeringsmaatschappij ja, of electriciteitsbedrijf. Klopt niet blijkbaar? Zo zijn er hier een Solidez en nog zoiets... geen touw aan vast te knopen |
|
venzje Oudgediende
|
wortel: Bijna! Liander is de grootste netbeheerder van elektriciteits- en gasnetwerken in Nederland en Vitens is het grootste drinkwaterbedrijf. Ik bedoel maar!
Solidez... Ja, ook welzijnsorganisaties hebben er een handje van. Volgens mij is het verschijnsel van de nietszeggende namen gewoon modieus en zal het op een gegeven moment wel weer verdwijnen. Een ander modeverschijnsel is namelijk dat bedrijven iedere paar jaar van naam willen wisselen, dus dat komt vanzelf een keer goed!
Laatste edit 13-02-2014 13:59 |
|
nietmeer
|
@venzje: Oh, nou, ik had slechter kunnen raden... Vitens past beter bij levensverzekeringen, vind ik ja, dát is waar, het verandert zo vaak dat het vast wel een keer per ongeluk goedkomt. De Woningstichting heeft al een heldere naam, hopen dat dat zo blijft |
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.850 OTindex: 3.187
|
@balou: Ik duim voor je dat het geen ménière is, sterkte hoor |
|
ledi Oudgediende
|
|
venzje Oudgediende
|
wortel: De woningstichting heet hier Elkien. Say no more! |
|
nietmeer
|
@venzje: euh... weten ze zeker dat ze geen theetuin zijn?! |
|
Lennox Oudgediende
WMRindex: 8.290 OTindex: 1.340
|
@balou: Wat heb je nou toch weer meidje. Weer wat op je bord. Maar wat jij beschrijft lijkt wel op de ziekte van Meniere want mijn zus heeft dat een jaar of tien geleden ook gehad. Gehad zeg ik, want ze heeft een paar keer (2 of 3x) zo'n duizeligheidsaanval gehad en daarna was het ook weer over. En dat gaat zo bij de meeste mensen. Dus niet meteen bang worden als dat het is hoor. Verder kan het ook best een virus zijn hoor, kan toch heel goed zijn dat zoiets de zelfde symptomen geeft. Hopelijk gauw beter hoor. @ledi: En jij ook! Veel beterschap en gauw weer terugkomen. |
|
nietmeer
|
@Mamsie: Hoe is het nou? Beetje opgeknapt? |
|