SamuiAxes Off Topic shit |
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Ik ontweek één Bal nu die tweede nog. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
|
|
heraux Oudgediende
@ledi: ik las wat shit op internet terug.. en ik zal google vragen of ze ook een delete knop hebben voor ouwe shit.. zeg maar - de LSD-button - om aan te geven dat er iets anders was dat als normaal werd gezien. |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Shit genoeg te vinden bij Google . Daar hoef je niet lang naar te zoeken. >) |
|
nietmeer
|
@samuiAxe @ledi: De oudste heeft me meermalen verweten dat ik het allemaal niet goed gedaan had, dat ik dingen anders had moeten doen, dan was zijn leven ook heel wat anders verlopen en zo meer.....En daar is hij, toen hij in zijn twintiger jaren kwam, ook weer van terug gekomen en dat vond ik bijzonder prettig.........Toen hij eenmaal begon te accepteren wat hij mankeerde ging het snel vooruit met hem. De acceptatie was de omslag........ Nu is hij succesvol als rij-instructeur. En gezien zijn karakter//kwaal...( wat hij pas verteld heeft toen hij een vast contract had, hij is niet gek natuurlijk!) krijgt hij de moeilijkere gevallen toegespeeld. Hij kan zich nou eenmaal meer inleven in dat soort gevallen............ |
|
heraux Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Lennie: Mij werd de verantwoordelijkheid voor het overlijden van mijn zoon in mijn gezicht gesmeten.... Dat ik een kutvader was geweest voor hem enzo.. Door mijn ex wiens enige plezier in het leven, het vergallen van het mijne is. |
|
heraux Oudgediende
Zonen die weer zonen worden als duistere zonnen weer heldere zonnen worden.
ontwaken in een verheldering kan soms neerslaan als een verlies en verzoeken tot terugkeer in het oude
verwantschap en zekerheid rust en zelfkennis
voor wie veranderen we? |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Nee....Hoe pissig ik zou zijn op iemand....dat zou ik toch niet kunnen zeggen....Dat zou wel heel erg laag zijn...
En begrijp me goed, ik heb weinig scrupules wat dat betreft, maar dit is er een van.. |
|
WMR-kok Oudgediende
WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
goedenavond allemaal |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok Oudgediende
pff, en ik maar denken dat ik in de kroeg zit. goedemorgen sam |
|
mrFaulty Erelid
WMRindex: 848 OTindex: 1.052 S |
@WMR-kok: al bezopen voor je in de kroeg zit? |
|
WMR-kok Oudgediende
was dat maar waar maar het blijkt dat ik in de shit zit. |
|
mrFaulty Erelid
@WMR-kok: dan hoef je niet meer de kroeg in? |
|
WMR-kok Oudgediende
Ik geloof dat ik iemand zie op andere chat. misschien tot strakjes. ik moet daar de zooi in de gaten houden. |
|
mrFaulty Erelid
andere chat? Dan heb je het maar druk. |
|
WMR-kok Oudgediende
maar 1 speler aanwezig. |
|
mrFaulty Erelid
ben je aan het pokeren ofzo? |
|
WMR-kok Oudgediende
nee, een veel verslavender spel |
|
nietmeer
|
Quote @WMR-kok: was dat maar waar maar het blijkt dat ik in de shit zit. Och, je zit in mijn shit, had erger gekund |
|
WMR-kok Oudgediende
het heeft met landbouw te maken |
|
mrFaulty Erelid
koeienshit dus |
|
WMR-kok Oudgediende
onder andere, ook nog varkens-, kippen-, geiten-, schapen- en nog meer dierenshit. |
|
mrFaulty Erelid
Quote SamuiAxe: Quote @WMR-kok: was dat maar waar maar het blijkt dat ik in de shit zit. Och, je zit in mijn shit, had erger gekund Ach ja: SamuiAxes Off Topic shit- Vroeger lulden we in het café |
|