Vreemde WMR-namen |
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@stora: Een barones van 21 jaar is ook een aanwinst. |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
mxmayo: mixt graag mayo |
|
yes_my_dear Oudgediende
En de @CorRespondent: houdt niet zo van corresponderen, toch nog even volgehouden |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@vncnt, die moet klinkers bijkopen Zo krijg ik een spraakgebrek |
|
ledi Oudgediende
@stora: hij is al 5 jaar lid. Het is te hopen dat hij nooit bij een bowling kwam, want dan zouden de andere leden wel moeite hebben gehad om hem aan te spreken. |
|
ledi Oudgediende
We hebben een RanzigKuiken in ons midden. Ik heb nog niks geroken. |
|
nietmeer
|
Joshoon(JH)(-JH) heeft zich direct maar 3 keer aangemeld als nieuw lid. |
|
nietmeer
|
Zou BaarMoeder kinderen hebben? En hoeveel dan wel? En dat voor iemand van 16. Hoewel ik denk dat hij inmiddels wel 20 is. |
|
yes_my_dear Oudgediende
En iemand die van Peter houdt is 55 geworden! Ik hoop dat hij/zij nog steeds van Peter houdt |
|
stora Oudgediende
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
@stora: Ken ik niet, zing eens |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.975 OTindex: 93.362
|
@yes_my_dear: het kan ook dat je er een komma tussen moet denken: love, Peter |
|
yes_my_dear Oudgediende
@allone: Hmm nee dat is zielig als naam Sowieso als ik de naam lovepeter zie dan moet ik eerder denken aan zo'n grietje van 15 die verliefd is dan aan een 55-jarige haha |
|
allone Oudgediende
|
Kreezie Keezie vind ik wel een leuke |
|
allone Oudgediende
|
en Hans Theekrans.... |
|
stora Oudgediende
|
Leuk he, voor alle jarigen en jubilarissen hangen we vandaag de vlag uit |
|
nietmeer
|
Quote @stora: Leuk he, voor alle jarigen en jubilarissen hangen we vandaag de vlag uit Ik niet Als ik vaardig genoeg was om de Nederlandse vlag van de stok te halen en kon vervangen door de piratenvlag, had ik dat gedaan. xD AntBond, 5 jaar lid....James Bond van de mierenhoop? |
|
allone Oudgediende
|
Vailan: misschien kun je beter naar Italie verhuizen? @stora: |
|
ledi Oudgediende
Quote @allone: Vailan: misschien kun je beter naar Italie verhuizen? Volgens mij was Vailan op weg, maar is hij bij Leiden omgedraaid. Van Hoogeveen naar Italië is ook korter via Arnhem. |
|
allone Oudgediende
|
UkkiPukkie wordt al groot en Rippetippetip heeft meer tijd gestoken in het opschrijven van tags, dan in het reageren op artikelen |
|
ledi Oudgediende
en aan AndyRoma heb ik een blog gewijd. ------------- @allone: Bij Rippetippetip was aan het eind ook alles bah! : bahvliegangst, bahhoogtevrees, bahmisantropen, bahpestenbahhaatzaaiers, bahmisdadigersmensendier, bahuiterstrechtsezakken |
|
allone Oudgediende
|
Quote @ledi: en aan AndyRoma heb ik een blog gewijd. waar/wanneer dan? zie hem nergens Quote @ledi: @allone: Bij Rippetippetip was aan het eind ook alles bah!: bahvliegangst, bahhoogtevrees, bahmisantropen, bahpestenbahhaatzaaiers, bahmisdadigersmensendier, bahuiterstrechtsezakken dat is idd niet veelbelovend, blijkbaar werd het ook bahWMR ?! |
|
ledi Oudgediende
Quote @allone: Quote @ledi: en aan AndyRoma heb ik een blog gewijd. waar/wanneer dan? zie hem nergens Heeee, ik ook niet. Mogelijk vergat ik op versturen te drukken Wat raar. Zal het alsnog maken. Correctie: Ik heb geen zin om het 2x te schrijven. Hou het er maar op dat hij verdween toen het witbier van hougaerde op was. |
|
allone Oudgediende
|
@ledi: oh dat gebeurt mij ook wel eens, dat ik iets schrijf .. en dan niet verstuur |
|
ledi Oudgediende
@zie hierboven |
|