Vreemde WMR-namen |
SilverWing Erelid
WMRindex: 573 OTindex: 854 S |
|
|
allone Oudgediende
WMRindex: 51.975 OTindex: 93.362
|
Quote @ledi: Correctie: Ik heb geen zin om het 2x te schrijven. Hou het er maar op dat hij verdween toen het witbier van hougaerde op was. idd maar hij dronk sowieso liever een lekker Peroni of een lekkere Nastro Azzurro.en zijn lekkerste drankje: Redbull wodka... ... maar als je de -niet vriendelijke- reacties op zijn -wel vriendelijke- opmerkingen ziet, kan ik me wel voorstellen dat hij afgehouwen is, quote tegen hem: Typisch arrogante Belgen opmerking (en hij was niet eens echt een Belg, afgezien van het feit dat zijn opmerking niet arrogant was)... ik vind het altijd jammer om te zien dat mensen zo tegen elkaar spreken .. en dat mensen daardoor verdwijnen |
|
ledi Oudgediende
WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@allone: Dat had ik gemist, maar inderdaad ellendig als dat gebeurd. |
|
stora Oudgediende
WMRindex: 18.714 OTindex: 2.861
|
@choocomel die zal na een jaar ook niet meer lekker zijn |
|
allone Oudgediende
|
|
|
stora Oudgediende
|
@allone, dat is ijs, chocoijs het niet vloeibare broertje van |
|
nietmeer
|
@allone: Bewaar jij chocomelk in de diepvries? |
|
allone Oudgediende
|
@stora: maar iamsexyandiknowit Alev: ik heb -helaas- niet eens een koelkast, laat staan een diepvries ~ bovendien houd ik niet van chocomel |
|
ledi Oudgediende
Quote Alev: @allone: Bewaar jij chocomelk in de diepvries? Als het over datum dreigt te raken is dat nog altijd beter dan weggooien. En dan in afgepaste bekertjes wegzetten |
|
stora Oudgediende
|
@ledi, als het pak of fles dicht is dan kan die best een paar dagen over datum hoor. De datum is een uiterste verkoopdatum, maar dan blijft het echt nog wel goed |
|
stora Oudgediende
|
je bent sexy en dik? sexy dik en getint(nowit |
|
allone Oudgediende
|
@stora: nee, chocomel zegt iamsexyandiknowit |
|
ledi Oudgediende
@stora: natuurlijk geeft een paar dagen niet, maar mijn antwoord sloeg ook op een evt. langere periode. |
|
stora Oudgediende
|
@alone, chocomel is no wit |
|
stora Oudgediende
|
Flapsauz is vandaag jarig. Ik las eerst Fapsauz, maar dat is iets heel anders |
|
stora Oudgediende
|
MemMyselfAndHim, met zijn driëen dus en dus ook 3 reacties. en Imyselfandi, met maar 1 reactie. Wel rotnamen om te typen. |
|
allone Oudgediende
|
@stora: waar zou Bredatothebone toch vandaan komen? dat sjaantje ook lid is vind ik wel grappig, ik heb een vriendin die me soms zo noemt. liefst sjaantjevollemaantje. maar ja.. allone is wel korter |
|
stora Oudgediende
|
@allone, dan mag je bij halve maan niet op wmr Feestkees heeft zijn naam niet waargemaakt, maar 9 reacties. |
|
allone Oudgediende
|
@stora: hij had het te druk met feesten met nieuwe maan ben ik er ook, alleen kun je me dan niet zien |
|
nietmeer
|
Quote @allone: Alev: ik heb -helaas- niet eens een koelkast, laat staan een diepvries ~ bovendien houd ik niet van chocomel Geen koelkast? dus jij houdt ook niet van gekoelde drankjes en zo? Hoe doe je dat met bederfelijke spulletjes dan? |
|
allone Oudgediende
|
SamuiAxe: ik heb zelf geen koelkast, er is wel een algemene koelkast in de eetzal waar melk boter e.d. in staat, maar die is niet bedoeld voor privé gebruik. ik had een klein koelkastje die een paar weken geleden kapot is gegaan, en heb nog geen nieuwe gekocht, omdat ik een geluidloze zou willen, en heb er niet zo veel vertrouwen in dat ik die vind. (maar ook nog geen moeite gedaan) ik houd niet van ijs of koude dranken, ik haat zo'n koude plons in mijn maag.. alles moet op zijn minst kamertemperatuur zijn, of warmer. als ik iets koop, eet ik het meteen op (dus geen kans op bederf) |
|
stora Oudgediende
|
@allone, heb je nog een ouderwetse waterput bij waar je woont. Ik weet dat we daar vroeger een putemmer in hadden hangen en die zat vol met flesjes bier. Dat was goed koud hoor |
|
nietmeer
|
@allone: Campingkoelkastje die op gas & elektriciteit kan werken? Ik weet dat die dingen behoorlijk stil zijn. @Mamsie, advies? |
|
nietmeer
|
SamuiAxe: Campingkoelkastjes? Die hebben we op weg naar vakantie nog weleens, die coolboxen. Bzrrrrr... zei-i. Alsof-i bibbert, past wel bij die kou Of kunnen er koelementen in de gedeelde vriezer? Als tijdelijke fix? Evt. kun je dan een koelbox of vriestas gebruiken om het in je kamertje koud te houden? Ik leef de hele zomer goeddeels op water met teveel citroensap en ijsklontjes Heerlijk! |
|
allone Oudgediende
|
@stora: eh, heb ff gezocht, maar nog geen put gevonden SamuiAxe: ik kampeer nooit, maar heb het idee dat die dingen niet zo stil zijn.. en .. wie van jullie is er nog zo jong? "-Jij- wordt 21" |
|