Cafe Ochtend glooren |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Ja, tussen de twee gesprekken ga ik maar even de stad in *neemt een slok van de Senseo koffie....hmmmm, heerlijke koffie hoor* |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Ach weet je dat zegt helemaal niets, misschien is ie in het echt hartstikke aardig of neemt iemand anders je sollicitatie af... Even afwachten In ieder geval een senseo voor jou en een dikke |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Lessien Jah idd puppy... Het gaat er om dat die baan leuk is ... niet die vent... |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
eindelijk de 6de deel van me verhaal gepost!!! dus ik kan een flinke bak koffie gebruiken!!! |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuTuurlijk gaat het om de baan, maar moet waarschijnlijk wel voor die man werken en dan is het wel fijn, als hij in het echt niet zo nors is, als aan de telefoon..... |
|
nietmeer Erelid
|
@puppyHeerlijk, dank je.....had net een bakje koffie nodig een voor jou |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Lessien
Dat is waar... Ik weet niet in welke positie je tot die man staat dan straks... maar als het idd je direct leiding gever wordt... mischien had hij zijn dag niet... (hoop ik voor je)
In ieder geval succes, laat je niet imponeren!! |
|
nietmeer
|
Succes meid, enne, terug grommen he |
|
Hoskeu Erelid
|
- en toen was er koffie - |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ja voor mij ook een kop want ik ben egt niet wakker nu!! en dat terwijl ik tot kwart over 7 aan het werk ebn!!! |
|
struis112 Senior lid WMRindex: 138 OTindex: 91
|
KOFFIE!!!!!!! als er toch eens geen koffie was zeg moet er niet aan denken |
|
Hoskeu Erelid
|
Reema Watskuburt?? Zware nacht gehad??
Tot kwart over 7 aan het werk ben?? Bedoel je aan het werk was of moet werken??
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
nee moet tot kwart over 7 werken!!! Zware nacht??? wat dacht je van heftige nacht!!! ik kon niet slapen en s ochtends niet wakker worden!!! ben zo blij dat het volgende week vakantie is!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
@struis112Dan zou de wereld er een stuk duffer bijlopen denk ik... Dan zou het klaar zijn met 24/7 wereld economie... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Hoskeu: @struis112Dan zou de wereld er een stuk duffer bijlopen denk ik... Dan zou het klaar zijn met 24/7 wereld economie... ongeloofelijk hoe belangerijk deze zwart bruine goedje is!!!! |
|
|
@ Hoskeu
Ja best wel, dan zou het ook zeker 2x zo lang duren voordat al het werk af is .. want snel werk je niet als je niet wakker bent |
|
Hoskeu Erelid
|
Reema Oewww... Zo een geval van... ik zie de klok ieder uur verspringen... Dan weetje dat je er over een uur uitmoet... danpas val je als een blok in slaap... wekker gaat af... je schrikt je tepleuris (heb ik altijd van de wekker, zeker als ik vast slaap)... je hele dag kan je ineens afschrijven... |
|
|
Quote Reema Sawwan: Quote Hoskeu: @struis112Dan zou de wereld er een stuk duffer bijlopen denk ik... Dan zou het klaar zijn met 24/7 wereld economie... ongeloofelijk hoe belangerijk deze zwart bruine goedje is!!!! ja, ben er best verslaafd aan .. maar goed .. zo ongezond is het dan niet dus dat valt mee |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Reema Sawwan: ongeloofelijk hoe belangerijk deze zwart bruine goedje is!!!! Die lui in het midden oosten maar denken dat zij het "zwarte goud" bezitten... |
|
Hoskeu Erelid
|
Uhmm... Terwijl ik hier zit te typen... kapt ineens de tl recht boven mij er mee... hij is nu alleen nog aant knipperen... best wel iritant zegmaar... Heb ik zo een slecht aura om me heen vandaag of is die starter gewoon slecht... |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
blusgast Erelid
WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Ik trakteer op taart!
|
|