Cafe Ochtend glooren |
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Hij begon alweer te bewegen, dat stukje zwijntje?? Je hebt dat lappie eerst de keel door moeten snijden voor die stil op je bord bleef liggen... Succes er mee in ieder geval... Je weet het... goed ondsmetten... aangezien het inwendig is... *Hoskeu pakt een halve liter pul... gaat het hele flessenrek langs, van alles een shotje...voor Kpuc* EDIT: Waarom is iedereen ziek?? Mijn vriendin ook al vanmorgen... |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Môge allen KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Moggguuuuh Lessien |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Bro.... de darmflora tiert welig dus... Gewoon ontkennen, en af en toe een windje laten |
|
nietmeer
|
Smorguss broeder en zussie, koffie staat op of achter de toog, vandaag is het zelfbediening. |
|
Hoskeu Erelid
|
De gesprekken overleeft gister Lessien?? |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*giet een mokkie of 2 vol, scheppies suiker erbij en giet er snel eentje door* Ik ga de brommer op...
Tot later allemaal, prettige dag... |
|
Hoskeu Erelid
|
Prettige dag deze dag!! |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
*strompelt binnen...* |
|
Hoskeu Erelid
|
HEb je het ook al zwaar puppy?? Join the club... lijkt wel een ziekenboeg hiervandaag... |
|
puppy Erelid
|
*Gaat achter bar zitten en mompelt;* ...koffie ajb... |
|
nietmeer Erelid
|
Ga er weer even vandoor.....zoon naar school brengen..... |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot laters... |
|
puppy Erelid
|
*legt hoofd op de bar...*
*steekt hand op naar Lessien...* |
|
Hoskeu Erelid
|
Gaat het niet goed puppy?? Vergeten te slapen vanacht?? Ziekjes?? Andersoorige problemen anders?? |
|
nietmeer
|
*kijkt naar Pupske, jij ook al moos* |
|
puppy Erelid
|
Koffie nodig... Bijna geen oog dicht gedaan vannacht |
|
nietmeer
|
*pakt toch maar een koffie* *Komt naast puppy zitten* *hoofd op de schouders, * |
|
Hoskeu Erelid
|
Hoskeu heeft nog veeeeeelsteveeeel werk tot het einde van het jaar... pfff... Nouja... hoe eerder je een achterstand oploopt... hoe meer tijd je krijgt om die weer intehalen... Vandaag moet ik trouwens om mijn kerstpaket in een cafe hier int dorp... biertjes drinken op de baas zijn kosten ... Alleen ben ik met de auto... moet nog 80km terug naar huis na die biertjes... ... dat worden dus niet vele biertjes ookal zijn ze op kosten van de baas... Ik ga er vandaag dus maar eens flink tegenaan batsen... tot latersss... *Hoskeu slaat een grote mok koffie achterover... cafeine!! * |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben er ook weer effekes, doe maar 'n grote kop hete thee |
|
nietmeer Erelid
|
Brrrrr......koud buiten.....
*pakt de pot koffie en schenkt een grote mok van het zwarte dampende goud in*
Even weer warm worden hoor..... |
|
nietmeer Erelid
|
@puppyJe moet ook gaan liggen, als je gaat slapen en niet vergeten je ogen dicht te doen |
|
Ikke Oudgediende
Kom vanmorgen op school, blijkt dat bio uitvalt.... heb daarna 'n uur vrij.... dus zit nu 2 uur voor niets op school..... Gelukkig hebben ze hier wel internet |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik moet maar eens ergens cafeïne vandaan zien te halen... te weinig slaap gehad... Ach ja, dat hoort bij ICT projecten denk ik dan maar ... |
|
Ikke Oudgediende
Dalik wel 'n grappig rooster:
Wiskunde B1 Scheikunde 1,2 Scheikunde 1,2 Wiskunde B1
.... |
|