Cafe Ochtend glooren |
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Dank je Kpuc. Zal er aan denken Lessien...
*Slaat koffie achterover* |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
*pak mijn mok....verdorie, leeg , pakt de pot koffie en schenkt mok weer vol* Puppy.....zeg ik ook altijd tegen mijn zoon, voor het slapen gaan, niet vergeten te gaan liggen en je ogen dicht te doen |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Maar Lessien... Hoe was die norse vent van gister?? |
|
nietmeer Erelid
|
Die viel alles mee, aardige vent hoor |
|
Hoskeu Erelid
|
@Lessien Gelukkig maar... Ziet het er positief uit?? Een beetje een *klik* gehad tijdens de gesprekken?? EDIT: Zelf een keer een gesprek gehad met een vent... die zat alleen maar van..."hoe kijk je daar tegenaan... en daar.." ... "uhu... uhu..." totaal emotieloos die kerel, zo een strak gezicht, die was echt gewoon voor mij echt niet tepijlen zegmaar... "zoow zoow... nou nou..." "Waarom zegt u dat zo??" Nou dat was zegmaar dubbelzinneg, semigrappig bedoeld meneer... "oooow... wij zitten hier niet om grappen temaken..." Dat had ik echt nog nooit mee gemaakt... |
|
nietmeer Erelid
|
Ja, was een goed gesprek en zei dingen die hem wel bevielen, dus maar afwachten, januari gaat hij beslissen....
|
|
nietmeer Erelid
|
Maar mocht het wat worden, dan ben ik de enige vrouw die daar werkt Zulke gesprekken heb ik gelukkig nog niet gehad, is meestal wel losjes |
|
puppy Erelid
|
Daar ben ik weer. Koffie doet wonderen. *schenkt iedereen nogmaals bij*
Gelijk mijn pp maar weer 'verbeterd' |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu kijkt op de menukaart* Hebben ze hier mischien ook een portie "motivatie" ... of een glaasje "zin" in het assortiment... ... *zucht* |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Goedemorgen mensen!! Valhelmen op en berg uzelf, Blend is er weer |
|
puppy Erelid
|
*schenkt koffie in voor Blend*
Goedemorgen schoonzoon |
|
Hoskeu Erelid
|
Môguhh blend |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Koffie voor mij en het liefst een dubbele!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
*schenkt een flinke koffie in voor Reema*
Morge... hoe staat het leven vandaag?? |
|
Blend Oud Moderator
Dank je Puppy Ik ben maar weer bij een goed familie terecht gekomen Ook goed jou weer te zien Hoskeu (zien?? op intertn ) |
|
Reema Sawwan Erelid
|
hoe het leven staat??? veelste veel stress!!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: Dank je Puppy Ik ben maar weer bij een goed familie terecht gekomen Ook goed jou weer te zien Hoskeu (zien?? op intertn ) Zien... horen... ruiken... voelen... tis allemaal relatief... in hoeverre is het allemaal een ilussie... Agja Blend... we drinken hier ook virtuele koffie in een virtueel cafe ... |
|
Blend Oud Moderator
@Hoskeuen zo houden we elkaar lekker bezig |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Reema Sawwan: hoe het leven staat??? veelste veel stress!!!! Stresssss!?!?!? Denk om je bloed druk!! Examens?? Projecten die afgerond moeten worden?? Rapportages die afgerond moeten zijn voor het eind van het jaar?? |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @Hoskeuen zo houden we elkaar lekker bezig Over een paar jaar heb je zo een second life idee waar je jezelf inplugd, soort van matrix style... Dan hoeven we de boze buitenwereld niet meer in... gewoon in bed blijven liggen je hele leven... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Reema Sawwan: hoe het leven staat??? veelste veel stress!!!! Stresssss!?!?!? Denk om je bloed druk!! Examens?? Projecten die afgerond moeten worden?? Rapportages die afgerond moeten zijn voor het eind van het jaar?? Nee een deadline die ik moet halen!!! |
|
struis112 Senior lid WMRindex: 138 OTindex: 91
|
Quote Reema Sawwan: hoe het leven staat??? veelste veel stress!!!! o ben dus niet de enigste .. haha ik dacht dat ik de enigste was die me zo druk over dingen kon maken en bijna nooit vrije tijd heeft .. of nou .. neemt misschien |
|
Blend Oud Moderator
Quote Hoskeu: gewoon in bed blijven liggen je hele leven... Dit gedeelte bevalt me wel Ik neem nog een bakkie Lekker sterke dit keer (zoals altijd) |
|
Hoskeu Erelid
|
Reema Die gaat mede mogelijk gemaakt worden door Ouwe Degbert zeker... (of een andere koffie gigant) Succes met de deathline... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
gelukt en deadline gehaald!!!! |
|