Cafe Ochtend glooren |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Zo, goedemorgen |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
moge mmore. koffie? |
|
Mmore Administrator
|
Zwart, dubbel, graag |
|
|
hier, dubbel zwarte espresso zonder suiker en melk, dat staat op tafel. Kun je naar believen toevoegen |
|
Mmore Administrator
|
Dankje Brr zo meteen maar even een ontbijtje klaar maken |
|
nietmeer
|
|
|
|
Ik ga het ochtendcafe nu toch echt even afsluiten. Dus als je je kofie op hebt dan sluit ik de tent. *ga nu het koffieapparaat schoonmaken en broodjes opruimen * Kpuc, ik was aan het schoonmaken en dan kun je zo'n dorstig iemand toch niet laten staan? |
|
nietmeer
|
Das waar LuckyMe. Maar met Mmore heb ik geen medelijden, tijd genoeg gehad om zijn wekker te zetten |
|
|
Ach ik was toch nog bezig met de rommel opruimen. Mmore weet niet dat het nog koffie is van vanmorgen 10.00 uur |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
MAgnetron is een geweldig uitvinding of niet luckyme *rent gouw naar de deur, want die zwaaid al dicht* |
|
Mmore Administrator
|
|
|
|
Zoooo, * pakt intussen lege koffiekopje en zet het in de vaatwasser en zet die aan * * lichten uit, deur open, deur dicht en draait hem op slot. * |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
*staat al weer voor een geslote deur* |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*klop klop klop*
damn wéér mijn sigarette vergeten toen taxi me kwam ophalen.... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zo... straks biologie (oftewel uit de BINAS overschrijven ) Bovenop de BINAS hebben we ook nog de duitsleraar van vorig jaar als surveillant: oftewel bonusletter met overleg. Hij zou 't nog niet erg vinden als we in een kring gingen zitten met de boeken erbij en discussieren over de antwoorden. |
|
|
He, het café is open. Doe mij maar een lekker bakkie. * kijkt in het rond en is blij met de schoonmaak van gisteren * |
|
Mmore Administrator
|
Ik ga nu meteen naar school toe, eerst 2 uur gym, dan nederlands, een blok geschiedenis en een blok frans |
|
Ikke Oudgediende
jakkes... gecondoleerd Liever jij dan ik |
|
|
Mmore. Gym! hahahaha |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik moet vandaag een presentatie geven bij biologie over bio-industrie en wiskunde, maar ik heb mijn hw niet af... het leuke van vandaag is, dat ik informatica heb... |
|
Ikke Oudgediende
In de brugklassen hadden wij drie van de 4 wekelijkse gymuren op de donderdag 't eerste uur en de laatste twee uur. van drillsergeant van Eyck |
|
Ikke Oudgediende
Quote Theemonster: ik moet vandaag een presentatie geven bij biologie over bio-industrie en wiskunde, maar ik heb mijn hw niet af... het leuke van vandaag is, dat ik informatica heb... Ik heb maar geen informatica gepakt. De leraar die ik daarvoor gehad zou hebben heeft ook de schoolwebsite gemaakt. En die laatste zit niet echt goed in elkaar. Dus heb ik daar een reactie op gestuurd.... (hij is schijnbaar nog erg trots op zijn ontwerp uit 1999). En ik vind zelf kloten aan computers veel te leuk. Ik hoef niet per se een boek te hebben. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik leer gelukkig ook niet de dingen die mijn leraar kan want die kan niets we zijn nu bezig met game-maker, en ik heb moeielijkere codes in mijn spel zitten dan hij begrijpt ... en dat noemt zich leraar... onze schoolsite is ontworpen door een bedrijf, terwijl onze school er zo trots op is dat er informatica wordt lesgegeven... maar ik haat het informatica boek, ik wil liever de dingen zelf doen... en gelukkig kan ik dat en kan ik dus soms meer dan mijn leraar kan bovendien kan die man nog slechter engels dan ik, dus hij doet alles in het nederlands, terwijl de meeste dingen toch echt in het engels zijn |
|
|
Hallo!!! Is er iemand die een kopje koffie kan inschenken? |
|
nietmeer
|
Pruttel pruttel, koffie loopt door, tweede ronde alweer zie ik, het gaat lekker door hier. |
|