Cafe Ochtend glooren |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kpuc.....is het Cafe Ochtend Glooren al twee dagen dicht .....het trek in een lekker bakje koffie van je |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
hee jou heb ik al lang niet meer gezien maar ik moet naar school.. succes nog hier he;) |
|
nietmeer Erelid
|
KPUC !!!!!!!!!!!!! KOFFIE !!!!!!!!!!!!! |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Kpuc is er nie |
|
nietmeer Erelid
|
Dan zet ik zelf wel een bakje koffie |
|
Jivebunny oud moderator
Helaas zal je het daar effekes mee moeten doen hihi, ik drink nl. geen koffie dus ik zet er ook ff geen (lekker aso van me vanochtend ) |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote LessienElensar: KPUC !!!!!!!!!!!!! KOFFIE !!!!!!!!!!!!! Colaa, ja, lekker.. |
|
nietmeer
|
Ahhh, lekker Lessien, een dampend bakje zwart goud, zonder de suiker ajb |
|
nietmeer Erelid
|
Komt eraan, staat nog even na te pruttelen |
|
nietmeer Erelid
|
*maakt de fles open en schenkt een cola voor Jannick in*. Niet te snel drinken he Jannick, ga je van boeren |
|
nietmeer
|
Lekker, ik kan het gebruiken, rolde alweer vroeg uit bed, rond vijven weer erin, brrrr, dat krijg je als je nog de daken over moet, gelukkig hoef ik pas weer volgend jaar zo te klimmen. |
|
Jivebunny oud moderator
SinterPuc! |
|
nietmeer Erelid
|
*schenkt een bakje koffie in voor Kpuc* Kan je even wakker worden |
|
Jivebunny oud moderator
Ik ga even kijken of ze nog een andersoortig "zwart goud" hebben, beter bekend als cola |
|
nietmeer Erelid
|
Ik ga jullie weer even verlaten, heb zo een sollicitatiegesprek, dus Kpuc.....schenk je zelf even je volgende bakje koffie in, staat weer verse te pruttelen |
|
nietmeer
|
Toppie, komt voor de bakkerij en veel succes zo. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jivebunny: Ik ga even kijken of ze nog een andersoortig "zwart goud" hebben, beter bekend als cola Cola = Doe mij maar een goeie kop thee |
|
nietmeer
|
Dampend glas zwarte thee voor Ikke. |
|
Jivebunny oud moderator
Thee gaat er ook wel in, alleen moet ik twee keer zoveel van drinken om hetzelfde effect te behalen als met cola, wat inhoud dat ik ook twee keer zoveel naar de wc zal moeten en daar hou ik niet zo van Vanmiddag pak ik wel een paar bakken groene thee met citroen. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
doe mij ook maar een kop thee, Kpuc, ben nu druk bezig met mijn suprise.. en moet nog mijn kamer stofzuigen, de trap stofzuigen, mijn suprise afmaken, kadoos inpakken, gedichten schrijven... ohw en ik moet gewoon naar school vandaag, weliswaar pas om 12 uur beginnen, maar ja.. Vrijdag ben ik vrij, dan heb ik een nicolaasdag |
|
nietmeer
|
Theetje voor Theetje, ik neem nog een flinke bak koffie.. |
|
Jivebunny oud moderator
Ik heb mijn security in mijn website weer op orde nadat ik er gisteren de hele dag aan kwijt ben geraakt om het goed te krijgen. Vanochtend even goed nadenken en het probleem in een 15 minuutjes opgelost...
Godsamme, hoezo irritant en toch ook fijn! Ik ga nu toch echt mijn cafeïne shot zoeken!
Oh ja, ik ben benieuwd wanneer mail-piet wakker wordt en de gedichten gaat mailen. |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
help help help help! wie helpt mij met een gedicht voor mijn vader? ik heb totaal geen inspirratie! |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
KOFFIE!!
Heb koffie nodig.... |
|
nietmeer Erelid
|
Is er nog een bakje koffie voor me over ????? Zo ja, dan graag met suiker |
|