WMR Bowling 1 |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote alweerdood: ik mag niet Sh***t héé.. Das echt jammer.. Kan je je ouders ofzo niet omkopen? Haal wat kaartjes bij de bios ofzo.. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Zijn er nog mensen die mn hulp nodig hebben om ouders te overtuigen? |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Evennn aan me moeder vragen Ik zweer je dat ze dat zei.. |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik wil best komen maar het is gewoon te duur, meer dan 30 euro voor heen en terug... ik zelf heb t geld daar niet(meer ) voor.... edit: misschien nog 1 poging... |
|
Mmore Administrator
|
Mischien dat pappie en mammie willen betalen Ik moet dat eigenlijk nog vragen, maar naar Utrecht kost vanaf leiden bijna niets.. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Als je met 2 mensen gaat dan kan je voor 35 euro samen. Herfst trein kaartje, ik zag het op Tv!!
Edit: 1e klas!!!! |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
hmmz als ik iets wil moet ik zelf betalen dus ik kom tja ik heb nog niemand gevonden die met de trein van enschede deventer apeldoorn utrecht gaat |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
nee dus, ik ga ook al aan t eind van t jaar naar Normandie met school, kost €200 dus..... ik vind t egt klote maarja, mn ouders hebben t geld he ps: kan er geen filmpje worden gemaakt waar iedere bezoeker(die t wil) wat zegt en dat online zetten? kan ik(en andere die niet mogen) jullie zien/horen enzo... edit: @Vivi is geen optie, er is niemand uit Blerick/Venlo die naar t feest gaat... |
|
Jannick Oudgediende
Quote alweerdood:
ps: kan er geen filmpje worden gemaakt waar iedere bezoeker(die t wil) wat zegt en dat online zetten? kan ik(en andere die niet mogen) jullie zien/horen enzo...
Ik denk wel dat ik een dvd'tje maak ofzo, of een bestand wat je zo kan branden.. Maar mijn camera ondersteund geen geluid.. |
|
alweerdood winnaar PW 06
|
misschien heeft iemand anders er een? |
|
Jannick Oudgediende
Oproep: Zijn er nog mensen die traject Winterswijk-Arnhem gaan? |
|
Mmore Administrator
|
Zolang niemand mij maar filmt.. Hehehe |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nee,Luna die bowlt= funniest homevideo |
|
Jannick Oudgediende
Quote Luna: Nee,Luna die bowlt= funniest homevideo Kreepmaster die bowlt.. Luna: "Waar is kreep gebleven?" Mmore: "Waar blijft ie?" Luna: "Ah, daar komt mijn bal" Mmore: "Nee, dat is Kreepmaster.. " |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
|
|
Luna Moderator
Uhmm, bedoel je dit lief |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nee, wat nu... ahahahahahahahahah GEITJE (is vlaams voor GOTSCHA) Bork Bork BorkMuppet show was vrowger de Raimon' is laat voor ons - eigenlijk.. was de Mups veel beter.. je kon erom lachen zonder de vertaling.. whooaa.. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
HELP! 13 oktober ga ik naar een studiebeurs in Utrecht, maar 14 oktober wil ik naar de WMR bowling. Ik heb geen geld voor een retourtje en mn ouders willen alleen 1 van de 2 betalen als het niet anders kan kies ik natuurlijk voor WMR, maar ik wil ook echt naar de studiebeurs met school. Is er niet iemand die met eigen vervoer langs Rotterdam CS komt en me daar kan oppikken? |
|
Luna Moderator
Ik kom wel langs Rotterdan,volgens mij samen met een paar anderen met de trein...misschien mag je alsnog met de trein |
|
Enkie Oudgediende
|
Ook gratis? |
|
Luna Moderator
Nee,wordt trein want we gaan daarna nog stappen in Utrecht @Enkie,hoeveel is je treinkaartje? |
|
Enkie Oudgediende
|
20 euro |
|
Mmore Administrator
|
Ik ga eerst naar Rotterdam en dan rij ik met Enkie mee naar Utrecht, dan kost en nog maar 9,50 voor haar |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Quote Luna: Ik kom wel langs Rotterdan,volgens mij samen met een paar anderen met de trein...misschien mag je alsnog met de trein Quote Enkie: HELP! 13 oktober ga ik naar een studiebeurs in Utrecht, maar 14 oktober wil ik naar de WMR bowling. Ik heb geen geld voor een retourtje en mn ouders willen alleen 1 van de 2 betalen als het niet anders kan kies ik natuurlijk voor WMR, maar ik wil ook echt naar de studiebeurs met school. Is er niet iemand die met eigen vervoer langs Rotterdam CS komt en me daar kan oppikken? Ik kom wel langs Rotterdam.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Mmore: Ik ga eerst naar Rotterdam en dan rij ik met Enkie mee naar Utrecht, dan kost en nog maar 9,50 voor haar Je bent mijn reddende engel |
|