WMR Bowling 1 |
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Trouwens, nog wat..
De volgende leden komen: (Kan nog wijzigen)
Voogeltje Mmore Enkie apie Terror_Anouk Terror-Patrick NeaRoW bartman leon catelijne Tukka Weltevreden FloriePorrie remy Tobias Jannick mo.amjahad@zonnet.nl Kpuc joost Bras Morpheus30 Luna x barrels2301 insar Thom francien
Welke van de leden hebben liever niet dat op deze site de foto's gepubliceerd worden, of eventueel op een cd worden gebrand? Dit ivm privacy enz, die sommige mensen wel wensen, en wat ook terrecht is.. kruis maar af.. |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik neem mn camera mee |
|
Jannick Oudgediende
Quote Enkie: Ik neem mn camera mee Ik mijn fotocamera.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Jannick: Ik mijn fotocamera.. Ja die bedoel ik |
|
Jannick Oudgediende
Allebei foto's maken.. |
|
Enkie Oudgediende
|
Jaa |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
en dan alletwee inlijsten en boven je bed hangen |
|
Jannick Oudgediende
Quote barrels2301: en dan alletwee inlijsten en boven je bed hangen Tegen de wcmuur.. Maar wie wil niet op de site geplaatst worden? |
|
Enkie Oudgediende
|
Dat gaat nooit passen ik maak zo in een uurtje 500 foto's |
|
Jannick Oudgediende
Quote Enkie: Dat gaat nooit passen ik maak zo in een uurtje 500 foto's Wcdeur volplakken.. |
|
nietmeer
|
@Jannick. Maak er ff een poll van op kreep.be, dan hebben we een beter overzicht. |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb het liever niet, straks maakt Pluppel rare poppetjes van me op zijn blog |
|
Enkie Oudgediende
|
Quote Jannick: Wcdeur volplakken.. Leuk idee, , maar ik denk niet dat mn familie dr blij mee zal zijn |
|
Jannick Oudgediende
Quote Kpuc: @Jannick. Maak er ff een poll van op kreep.be, dan hebben we een beter overzicht. Hoe bedoel je, want je kan op iedereen stemmen.. En eventuele die neit kunnen komen gaan stemmen op andere mensen.. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Foto's? Ja 10% Nee 90 % |
|
Enkie Oudgediende
|
Spelbreker! |
|
Mmore Administrator
|
Quote Enkie: Spelbreker! al de 2e keer vandaag |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: Foto's? Ja 10% Nee 90 % Van iedereen persoonlijk? Lijkt me wel zo fijn.. |
|
nietmeer
|
Mij boeit het weinig, sta toch al met naam en toenaam op wmr. |
|
Luna Moderator
Ik heb mijn foto liever niet op de site omdat ik wil vermijden dat pissige leden iets gaan uithalen |
|
Jannick Oudgediende
Quote Kpuc: Mij boeit het weinig, sta toch al met naam en toenaam op wmr. Maar foto is wel heel wat persoonlijker.. Quote Luna: Ik heb mijn foto liever niet op de site omdat ik wil vermijden dat pissige leden iets gaan uithalen Staat al genoteerd.. Jij gedaan? (Y) |
|
Mmore Administrator
|
Quote Jannick: Quote Kpuc: Mij boeit het weinig, sta toch al met naam en toenaam op wmr. Maar foto is wel heel wat persoonlijker.. Als je zoekt is die ook wel te vinden hoor. Mij maakt het niet uit. |
|
Enkie Oudgediende
|
Mij maakt het ook niet uit, zolang het maar geen te erge foto's zijn misschien is het handig als je eerst de geselecteerde foto's laat zien voordat je er iets officiëels mee gaat doen (branden op cd o.i.d.). Dan kunnen we altijd nog roepen welke we niet willen. |
|
Jannick Oudgediende
Quote Mmore: Quote Jannick: Quote Kpuc: Mij boeit het weinig, sta toch al met naam en toenaam op wmr. Maar foto is wel heel wat persoonlijker.. Als je zoekt is die ook wel te vinden hoor. Mij maakt het niet uit. Met zwart balkje.. |
|
Luna Moderator
Leden, er is nog plaats...MELD JE AAN VOOR DE BOWLING |
|