WMR Bowling 1 |
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Laurens Met de trein of auto? |
|
laurenssie winnaar PW 06 WMRindex: 495 OTindex: 1.166 Wnplts: Zwijndrech
|
Weet nog niet.. Kom jij langs ROTterdam? Dan kan ik mss met jou mee... @Voogeltje. Mijn moeder denkt dat de WMR Bowling niet gevaarlijk is maar de ENIGE reden dat ik niej mag is omdat ik niet alleen over Utrecht Centraal mag lopen... |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@laurens, als je niet alleen over Utrecht CS mag lopen, zou je dat al helemaal niet mogen over Rotterdam CS |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Utrecht CS is best wel veilig en netjes, rotterdam CS is inderdaad veel erger. Een grote lange tunnel met veel criminelen. |
|
Mmore Administrator
|
Fijn om te weten.. Ik ga in elk geval eerst van Leiden naar Rotterdam en van daar naar Utrecht, en dezelfde weg weer terug. Tijden volgen later, en als je mee wilt rijden op mijn kortingskaart moet je het even van te voren zeggen! |
|
|
Ik mag gratios met de trein Maak je geen omweg vanuit leiden naar rotterdam, MMore? |
|
Mmore Administrator
|
Quote Tukka: Ik mag gratios met de trein Maak je geen omweg vanuit leiden naar rotterdam, MMore? Jawel, maar dat scheelt Enkie wat geld en dan willen haar ouders het wel betalen |
|
|
Ah dus het levert wat geld op |
|
Mmore Administrator
|
Voor mij niet maar mijn moeder betaald dus dan maakt het toch niet uit |
|
nietmeer
|
@laurenssie. We vangen de mensen die per trein komen op bij het blauwe gruwelijk grote vertrektijdenbord bij de kaartjesverkoop op CS Utrecht. |
|
my-angel Oudgediende
WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@kreepmaster -> Oproep: Zijn er nog mensen die traject Winterswijk-Arnhem gaan? als ik mee zou gaan dan had ik waarschijnlijk van ruurlo gereist (duh) maar ik ga niet mee omdat ik krap zit met school (moet dan veel inleveren + toetsen) dus dat gaat niet door + dat ik krap bij kas zit -> mijn ouders willen dat niet betalen volgende keer beter |
|
Enkie Oudgediende
|
Kpuc, zou je die mededeling anders niet even vetdrukken? Het is miss nog best wel belangrijk |
|
Groenteboer Senior lid
WMRindex: 262 OTindex: 17
|
Helaas, ik zou graag langs komen, maar ik moet al een andere zaterdag afzeggen voor een ruïne van m'n middelbare school. Elke andere dag in de week had ik wel gekunt... |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Groenteboer: maar ik moet al een andere zaterdag afzeggen voor een ruïne van m'n middelbare school. oei das niet goed |
|
nielsano oud Forum Moderator WMRindex: 242 OTindex: 102 Wnplts: almere S |
kmoet me ouders nog omprate ^^ |
|
Enkie Oudgediende
|
Dan doe je dat |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
is 'n beetje uit de buurt voor mij. Organiseer het volgende keer graag iets dichter bij het centrum van het universum: Reuver! |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Whaaaaaaah.. Waarom zijn er soms ouders die belangrijke dingen zo vergeten? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Helaas ik kan toch niet kome wil wel maar ben gewond vannacht met me snorbrommer onderuit gegaan om een kat te ontwijken: op gestaan naar huis gegaan en wezen slape volgende morgen zagen me ouders het. hup naar het ziekenhuis. nu zit ik hier met me gezicht kapot knie gekneust hand kapot en een lichte hersenschudding |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Wel erg, heel veel beterschap en een knuffel x |
|
Smartie Actief lid WMRindex: 62 OTindex: 86 Wnplts: Wedde
|
wat heb je gedronken.... dat je kon slapen |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Oh Twag* Van Harte Beter Virtuele fruitmand met granaatappels..
|
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Smartie: wat heb je gedronken.... dat je kon slapen of geslikt hahah, tering wannengek joh. Beterschap he! |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik slaap altijd |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|