De Brunchroom |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Geef je nou niet over aan zulke zaken dan geurd slecht. |
|
kazz1980 Erelid WMRindex: 1.704 OTindex: 1.181 Wnplts: Nee
|
heeft er nog iemand opgeruimd?? Ik was tijdje weg om mn persoonlijke pagina te fixen... (was verdwenen door een typo  ) |
|
|
Nee dus doe ik het wel weer... **veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg veeg ** **afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas afwas** |
|
heraux Oudgediende
Wat doe je nou, kijk eens in de hoek - een heerlijk volautomatisch energie zuinig afwas systeem met nadroog en voorspoel programma.. maar je hebt gelijk..
af af.. afwas.. de schoteltjes komen in opstand..af..af.. afwas af..
|
|
|
thx! Nog ff de laatste dingen aanvegen en dan is alles weer spik en span voor morgen...
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hallooo, is er al iemand. Sh*t, de deur zit op slot.... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Goede middag Puppy *pakt de sleutel onder de mat vandaan* zo nu is die los ik ga gelijk koffie zetten |
|
Twaggy Oudgediende
|
Koffie is klaar iemand een kopje? *schenkt een grote bak voor zichzelf in* |
|
puppy Erelid
|
Doe mij maar een bakkie. Wat is de special van vandaag? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Koffie  want ik ben net wakker. *schenkt een grote bak voor Puppy in* melk en suiker staan voor je neus het was saai vannacht op wmr ik was de enige die poste in de forums  |
|
heraux Oudgediende
haaa, ik heb chili.. sans strignine
wie wil er een bakje, je kunt kiezen, magnetron gewarmt of gestookt op het vuur..
je kunt er gerust nog vannalles in doen. extra aardappelen, paprika, nog extra vlees (ik experimenteer met rund, en daarom is het dat ik stunt..)
Chili con Carne.. de incarnatie van de mexikaanse keuken (is het mexikaans?)
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Chili is mexicaans jah en voor mij nog geen eten of het moeten eieren met spek zijn (heraux wil jij ff kijken of het varken al een ei heeft gelegd dan snij ik ff een stuk van de schoorsteen om mee te bakken) |
|
puppy Erelid
|
Heerlijk... *drinkt genietend haar koffie op*
Heb je ook een menukaart? |
|
Twaggy Oudgediende
|
yeay die 10 jaar koffiezetten was een goede training heheheh ik zou niet weten waar alles hier ligt |
|
puppy Erelid
|
Doe mij dan maar een tosti, een fristi en een portie poffertjes. En nog zo'n bakkie koffie... |
|
Twaggy Oudgediende
|
*vult de koffie bij en pakt een fristi en een schoon glas* begint de poffertjes te maken.
ham op je tosti?
|
|
puppy Erelid
|
Nee, doe maar extra kaas... |
|
puppy Erelid
|
Oh en Twaggy heb misschien een rietje voor in de fristie? |
|
Twaggy Oudgediende
|
*alsjeblieft een rietje* ow en de poffertjes zijn gaar poedersuiker staat rechts van je. wil je margarine of roomboter erbij? *bakt de tosti Met extra kaas* Zo tosti is klaar anders nog iets? oja je bent de eerste klant dus tis van het huis  |
|
puppy Erelid
|
Maar die poffertjes en fristi zijn niet voor mij ntl. Je ziet toch el dat ik niet alleen ben?;) |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ben net wakker vrklaar je nader?
maar snel hoor want de koala's komen er al aan en ik heb nog een vredesonrhandeling met de kolibries |
|
puppy Erelid
|
Mijn zoontje zit hier tegenover aan tafel. Ik heb hem vandaag maar eens meegenomen... |
|
Twaggy Oudgediende
|
aha hoi ik ben Paul |
|
puppy Erelid
|
Hallo? |
|
Twaggy Oudgediende