De Brunchroom |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
tuurlijk  voor een glaasje Jägermeister ben ik altijd te porren  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
hatsikidodledingdong |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
*schenkt nog een keertje bij* altijd weer genieten hier |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
*vraagt zich af: wat is nou een goed moederbord * |
|
Blend
Oud Moderator
Bij jou altijd pietjuh  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Pietjuhh: *schenkt nog een keertje bij* altijd weer genieten hier Net als vroeger of niet??  |
|
|
|
|
|
hahaha @Hoskeu: nee want nu zijn we bijna getrouwd en hebben een kind |
|
Hoskeu Erelid
|
Dat de Hoskeu het maar opgeeft om het nog tesnappen... Weet Theemonster toevallig niet een goed CPU'tje... Die van hoskeu is verouderd, die is te traag om die familie afairs bij te houden...  |
|
|
ik ben er vandoor kuskus  |
|
Blend
Oud Moderator
Daaag liefste  |
|
heraux Oudgediende
Quote Theemonster: *vraagt zich af: wat is nou een goed moederbord * techniek basis functionaliteit toekomst stabiliteit prijs toepassing toepassing + games alternatief verkoop waarde?Neem dit over en vul in wat je weet over een specifiek board met in beginsel aantrekkelijke prijs. Mail me het resultaat vandaaruit gaan we verder ok? |
|
Theetje
Oudgediende
@heraux; hij moet P4 aankunnen, das de enige voorwaarde waar hij aan moet voldoen, het is voor een schoolcomputer die ik inelkaar zet als eindproject voor informatica (ik hoop dat ik het mag doen) mijn budget zal 300-400€ worden, daarvan moet ik alles kopen, kast tot netwerkkaart... |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
@Theemonster:
Dan heb je niet de allerbeste kwaliteit, maar het moet lukken.. |
|
heraux Oudgediende
Ja, klopt - het kan , dat zijn mini-boardjes met maar twee sloten DDR-2 ik zag ze gisteren in een etalage staan..
Zal ik een stuklist maken met prijslijst? |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
@H. Graag, ik ga ook nog nieuwe spullen kopen. Mijn compy is ook al zo'n 5 jaar oud met 0.0001 videocard  |
|
Theetje
Oudgediende
@heraux; graag, dan weet ik tenminste wat ik hebben moet, en wat het kost; dat laatste is vooral belangrijk, want ze willen vast op school weten wat ik ongeveer ga uitgeven voor ze me uberhaubt een budget geven  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ondergetekende gaat eens een bakkie koffie zetten  (Voor het geval iemand daar in geintereseerd zou zijn wat ondergetekende nu gaat doen  ) |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Ik heb honger! Ik moet nog minstens anderhalf uur wachten voordat we gaan eten.  |
|
Hoskeu Erelid
|
 Sjonge... Hoskeu gaat hier net niet op zijn blauwe gevederde vriendje (parkietje) staan... dat scheelde echt nix...  Hij rende ineens vanonder de tafel toen ik langs de tafel naar de keuken liep om mijn koffie bij te schenken... Ik stapte er net naast, gelukkig alleen op zijn staartje... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hihi, ik heb een keer per ongeluk mijn hamster opgezogen  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
 en toen?  |
|
Hoskeu Erelid
|
@Luna... Opgezogen   Deedie het nog toen die uit de stofzuiger (gemakshalve neem ik even aan dat het met de stofzuiger was) kwam?? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, ik was in een hurry en ik dacht ik zuig al het zaagselspul wel op en dan verschoon ik de kooi snel. Ik had een ruimtevaartkooi en hij zat in de shuttle bovenin, maar toen gleed hij opeens door het slurfje naar beneden en floep...weg Hammie. Nou, gelijk de zak geleegd en hij leefde nog  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hahaha dat vind ik echt heel grappig, Luna  |
|