De Brunchroom |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Star87: Quote Twaggy: Quote Reema Sawwan: OOwh en ze kan slecht tegen zuipers!!! och ze zal niets zien yeay zet nu 8 koffie voor mij alleen  What do you take me for? A fool? en nee op mijn feestje is het sterkste wat er geserveert zal worden Koffie! doh ok kan er mee leven  me is koffie junk  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Mijn zege hebben jullie... maar toch kan ik me niet aan de indruk ondtrekken, dat jullie beter nog ff rond de tafel kunnen gaan zitten voor dat je het "Ja" woord uitspreekt...  |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
zou je denken?  |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu gaat de koffie pot pakken*
Nog iemand koffie dan maar??
|
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
JAH IK!!!!!! Reempie is altijd in voor koffie!!! |
|
Hoskeu Erelid
|
*Hoskeu schenkt in* Sjonge... wat er al niet kan gebeuren tussen twee bakken koffie in... die jeugd van tegenwoordig... tis neit meer de jeugd van vroeger...  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Hoskeu: *Hoskeu schenkt in* Sjonge... wat er al niet kan gebeuren tussen twee bakken koffie in... die jeugd van tegenwoordig... tis neit meer de jeugd van vroeger...  minder zeuren en meer schenken!!!  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.618 OTindex: 56.874
|
Kan de jeugd van vroeger ook een bakkie krijgen? En een tosti als die er nog is graag. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Reema Sawwan: minder zeuren en meer schenken!!!  Oke oke!!  *Hoskeu gaat versnellingje hoger... in de looppas maak hij het koffie rondje af*  Dat klinkt bijna als... zuige kreng... tis geen praatpaal...  EDIT: Ik zal direkt een tostie in da ijzer ketsen... voor de jeugd van vroeger...  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Hoskeu: Dat klinkt bijna als... zuige kreng... tis geen praatpaal...  haha das een goeiuh!!! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Er zijn mensen die zeggen dat ik aan mij gerichte berichten ignoreer.. dat doe ik niet - bij deze - als ik denk dat iets me niet aangaat.. ga ik daar niet op reageren... En verder mag iedereen beweren dat iemand Authistisch is - als hij of zij zijn eigen vorm van communicatie maar in de gaten houd (en ook de innerlijke communicatie) want tenslotte - het is wat je over een ander denk dat mede bepaald wie je zelf bent. Je oordeels vorming is het mechanisme - voor de nerds, de Engine, waarop jij de wereld vorm geeft. Ergo: oordelen is wereldbeeldhouwen.
Op moment typ ik vanaf een NetBSD 4 LiveCD - vanaf een experimenteel systeem Pentium-II 375Mhz met 128Mb intern geheugen - wat heeft dit met Authisme te maken? En Linux? Want het is vooral geen Linux.
Het is veel beter - Linux zou met 128Mb me gaan vervelen met technische beperkingen - maar goed, genoeg tech-klets.
Doet u mij maar een koffie en een klein stapeltje broodjes met kaas en salami. Want van dit geleuter krijgt een mens ontzettend honger.
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Een Gluhweintje graag.. |
|
Eise Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 7 Wnplts: Wombarreg
|
Goeie middag allemaal, klinkt wel gezellig hier  . Even voorstellen: ik ben een van de baasjes van Eise en heet George. Ik ben de 50 gepasseerd (dus ook jeugd van vroeger, ben nog steeds gelukkig getrouwd en heb 2 kids en 3 kleinkids. Hoop dat het hier geen besloten club is. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Eise: Goeie middag allemaal, klinkt wel gezellig hier  . Even voorstellen: ik ben een van de baasjes van Eise en heet George. Ik ben de 50 gepasseerd (dus ook jeugd van vroeger, ben nog steeds gelukkig getrouwd en heb 2 kids en 3 kleinkids. Hoop dat het hier geen besloten club is. Hoi baas van Eise..  En welkom in ons midden..  |
|
|
Thanks  |
|
Hoskeu Erelid
|
Bakkie koffie "een van de baasjes van Eise"??  |
|
|
Lekker lijkt me dat; met een beetje melk en 2 zoetjes graag. |
|
Jannick
Oudgediende
Mjammie.. Ik wil graag een colaatje..  |
|
|
Geen chocoladeplaatje te plempen  Voor Jannick  dan maar een virtuele. |
|
Hoskeu Erelid
|
Waarschijnlijk zit er niemand meer te "Brunchen" hiero... maartoch wil ik eenieder een zeer prettige voortzetting van deze dag wensen!! Ik heb weer aan mijn dagelijkse aanwezigheidsplicht voldaan... ga nou maar eens thuis kijken wat voor heerlijk culinairs het vrouwtje klaar heeft staan.... (als ik tenminste niet zelf de lul ben... maar ik ben braaf geweest dit weekend dus denk dat ik geen kook-straf verdiend heb...  ) |
|
Jannick
Oudgediende
Cola? |
|
|
Oeps.....  leesfoutje. *tapt colaatje voor Jannick* |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Eise..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hey mensen, ben pas net thuis, ging met gym thaiboxen  heb nu wel mijn rug verekt, kan amper wat met mijn rechterarm, laat staan typen, maar ik zal met moeten want ik moet overmorgen een werkstuk inleveren, dus ff pijn lijden  mag ik een kop thee? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@TM
Heb je geen iemand (daarom hebben we een mannetje..) dat voor je typt??
Hoi hoi allemaal - heeft u een lekker kopje koffie voor me en een stampeltje frikandellen want ik doe iets aan mijn lijn.. |
|