De Brunchroom |
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
over een half uurtje.. maar het broodje ei word nu bereid of wil je die nu ook niet meer.. |
|
teknut Senior lid
 WMRindex: 541 OTindex: 298
|
Ik val er net een uurtje buiten  Maar moet nog ontbijten en lunchen dus dat ga ik maar even in 1 doen. Aardappeltjes met groente en tofu wordt het denkik.  |
|
|
dat komt eraan *roept tegen de kok piepers met groene drap en nep vlees* |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Doe dat broodje nog maar  Ei is goed voor de pote...nevermind  *ruikt eens goed* Wat is dat voor een lüft dat er uit die keuken komt? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Dat is chili volgens recept.. Daarmee komen we in de namiddag mee op tafel, turks boordjes, lappen schapenvlees en chili con carne voor den Kranige Mensch.. met wat lichte tafel drankjes etc..
Dus, nu kunnen we warm bestellen, kiest u maar..
|
|
heraux Oudgediende
Quote Pietjuhh: dat komt eraan *roept tegen de kok piepers met groene drap en nep vlees* Hey, niet te hard zeg.. niemand weet nog dat we alles bestellen bij de Burq Burq Zweedse keuken.. haha.. geintje, kom even in de Keuken kijken als je wilt.. nieuw gereedschap bewonderen.. RVS verzekerd.. |
|
|
teknut je eten is klaar.. veel succes met dit eten haha
blend hier is je broodje ei geniet er van |
|
Blend
Oud Moderator
Klint goed heraux, maar ik heb vanmiddag al een afspraak.
Kan het vanavond ook nog? |
|
heraux Oudgediende
Dan moet je vooruit bestellen - want op is op.. en vanavond komt er een ander menu op tafel.. eigenlijk.. Dan verhuizen we even naar de LightTower Inn - NachtCafé |
|
|
ik heb een nieuw recept heraux mag ik hem op het menu zetten het is de super de luxe chocolade taart |
|
Blend
Oud Moderator
@herauxDan wil ik graag reserveren voor 2, ik neem namelijk mezelf ook mee. Om 20:00 in de hoek, bij die mooie plant en kandelaars  |
|
|
voor 2??? |
|
heraux Oudgediende
nou, dat kan, schrijf even je telefoon nummer op DIT formulier - dan kunnen we je bereiken als er iets tussen mocht komen - een persik of zo.. geintje..
|
|
Blend
Oud Moderator
@herauxMag ik het formulier nog heel even terug, want ik hoor net dat er nog 1 bijkomt. We gaan voor het verrassings-menu. |
|
nietmeer
|
Menu van de dag COCKTAIL OT RATSI Bulgaarse krabcocktail ÇORBA OD PASULJ Servische bonensoep met stukjes spek PATERVA SAS ORECHI Forel van de grill met fijne kruiden PURÇEL DE LAPTE Vers gerookt speenvarken van de grill PALACSINTA Flensjes met ijs, slagroom, chocoladesaus en geflambeerd met rum Dit alles natuurlijk met verse groenten, aardappelen of rijst. Mede mogelijk gemaakt dankzij Boro te Utrecht. |
|
|
blend ben klaar met werken enne kpuc doe mij maar palacsinta dat ziet er wel goed uit |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc Bedankt voor de tip, ik weet nu al waar ik zaterdag eet  pietjuhh spring maar achter op mijn stalen ros  Ik ben niet de prins op het witte paard, ik ben dat vervelende ventje op die bruine fiets  |
|
|
gezellig.. |
|
|
wat is het toch rustig hier
|
|
Blend
Oud Moderator
ja jij was klaar met werken, dan gaat de gezelligheid mee  *neemt nog maar een koppie koffie* |
|
|
tja ik denk jij komt gezellig nog even wat drinken ik hoef nu niet meer te werken.. |
|
Blend
Oud Moderator
*pakt nog een kopje en geeft die aan Pietjuhh* Proost  |
|
|
dank je *neemt voorzichtig een slok* lekkere koffie! nog plannen vandaag? |
|
Blend
Oud Moderator
Zo min mogelijk  "nee ff zonder gek heid wat ga je doen" Ik laat mijn baard staan. Maar nu ff seriues, werken  edit: dit moeten we niet te vaak doen Mindworks, dat tegelijk posten  |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
*kijkt blend vragend aan* |
|