|
Loek Oudgediende
WMRindex: 1.758 OTindex: 19.419
|
goede morgen allen |
|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.662 OTindex: 28.576
|
@Loek: Goede morgen, alleen... |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
|
|
Loek Oudgediende
|
hoe is het hier? |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: grote veranderingen. Kijk maar op MededelingenBijna waren we verdwenen, maar @DrZiggy heeft ons gered. Hoe is t met jou? |
|
Loek Oudgediende
|
ja ik had het al meegekregen ja. gaat wel goed hier. lekker mijn eigen ding aan het doen |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: ah Heerlijk: vrijheid. En de kinderen? |
|
Loek Oudgediende
|
kinderen gaan echt goed! ben echt super trots op ze en laat dat ook merken. de oudste wordt over 2 weken 7 en begint echt te lezen en schrijven. ze zijn echt heel anders maar echt heel lief voor elkaar |
|
allone Oudgediende
|
|
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.489 OTindex: 6.503
|
|
|
Loek Oudgediende
|
@MIADIA: hoi! heb afgelopen anderhalf jaar nog wel een relatie gehad, nu wel echt alleenig. is wel echt anders en wennen |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: geniet je van je ''vrijheid''? |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Loek: die relatie was niet het staartje van je scheiding toch? wel een nieuw iemand? en alleen is alleen, maar ik vind het ook super lekker om zelf dingen te beslissen, zo veel tijd voor mezelf te hebben... heerlijk |
|
Loek Oudgediende
|
@allone: ja en nee. ik vind het wel gewoon super fijn om dingen met iemand te delen. en het behagelijke gevoel van het tegen iemand aankruipen. dit was een nieuw iemand had haar ontmoet op de dag dat mijn exvrouw uit huis trok, niet echt hele handige planning verder. ik kon ook wel lekker al mijn beslissingen zelf maken, maar een relatie hebben kost ook gewoon een hoop tijd en die tijd hou je nu over, en dat is tijd dat je vooral met jezelf geconfronteerd wordt. had ook nog wel echt onverwerkt verdriet van de scheiding en ben daar nu ook wel mee bezig met psycholoog. |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Loek: heel goed, dat gaat je zeker helpen! ik had vooral veel onverwerkt verdriet van toen we nog getrouwd waren, maar voor het verwerken had ik zelf ook hulp nodig van een psycholoog. en straks als je weer helemaal aan jezelf gewend bent kom je weer een leuk iemand tegen |
|
allone Oudgediende
|
@MIADIA: @Loek: ja idd. Maar soms is het ook nuttig om met jezelf geconfronteerd te worden. Ik heb zelf geen relatie maar wel vrienden met wie ik dingen kan delen. … en ev. WMR…. |
|
Loek Oudgediende
|
@MIADIA: ik geloof er ook wel in dat ik iemand ga tegenkomen maar het hele hebben van een relatie heeft wel echt een deuk op gelopen met betrekking tot vertrouwen en onvoorwaardelijkheid. Op zoek naar eigenwaardering is wel een belangrijke. @allone: is niet altijd even leuk om die zelfconfrontatie te hebben, maar is wel noodzakelijk ja. |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: ja … alles op het juiste moment… |
|
Loek Oudgediende
|
ja inderdaad soms gewoon even een pas op de plaatst zodat je later weer goed kunt lopen |
|
allone Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
Goede zondag wat nog rest! Heerlijk op bed met een mooi boek! Bakkie koffie en een dekje over en Macho bij me liggen |
|
Loek Oudgediende
|
@Zuwe, klinkt als genieten! |
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
Loek Oudgediende
|
mooi zo! |
|
allone Oudgediende
|
@Loek: gesprekken op WMR worden tegenwoordig overal gehouden. Niet specifiek in t café…. |
|