|
Emmo Stamgast
WMRindex: 67.660 OTindex: 28.576
|
@Hisoka: Prachtig. Dan kun je er weer een héél jaar tegenaan |
|
MIADIA Oudgediende
WMRindex: 5.488 OTindex: 6.503
|
wooooop! ik heb feest vandaag |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.018
|
@MIADIA: van harte gefeliciteerd Twee keer zelfs |
|
Buick Oudgediende
WMRindex: 5.640 OTindex: 1.132
|
|
|
Buick Oudgediende
|
|
|
omabep Oudgediende
WMRindex: 10.841 OTindex: 3.187
|
Dank je wel |
|
MIADIA Oudgediende
|
@omabep: met vertraging: nog van harte gefeliciteerd |
|
omabep Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
WMRindex: 705 OTindex: 22.390
|
|
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: Ha Zuwe, leuk dat je weer eens langskomt. hoe gaat het? |
|
omabep Oudgediende
|
|
|
Zuwe Oudgediende
|
Quote @MIADIA: @Zuwe: Ha Zuwe, leuk dat je weer eens langskomt. hoe gaat het? Dankje, het gaat op en neer maar beter dan 10/13 jaar terug. Richting 70 jaar en steeds bezig, helpen, vrijwilligerswerk, reparatie naaiwerk weer opgepakt op bescheiden schaal, tja, met pensioen |
|
Yun Erelid
WMRindex: 199 OTindex: 2.891
|
Eens in de zoveel tijd kom ik hier even langs om herinneringen terug te halen. Vaak zeg ik helemaal niets... maar misschien toch wel leuk om iets achter te laten.. Bij deze; Hi, tijd gaat aardig snel. Als jonkie van 14 had ik nooit geweten hoe fijn zo'n safe zone was op internet. Daar kom je vooral achter nadat je 'wijzer' en ouder bent. Over anderhalf week is deze account alweer 16 jaar oud. Maar ik ben jullie niet vergeten |
|
Buick Oudgediende
|
@Yun, je mag best vaker komen hoor, want je hebt blijkbaar heel veel herinneringen op te halen Blijkbaar gaat het goed nu je ouder en wijzer bent. Dan zeggen ze dat je goed bent opgedroogd |
|
Zuwe Oudgediende
|
Quote @Yun: Eens in de zoveel tijd kom ik hier even langs om herinneringen terug te halen. Vaak zeg ik helemaal niets... maar misschien toch wel leuk om iets achter te laten.. Bij deze; Hi, tijd gaat aardig snel. Als jonkie van 14 had ik nooit geweten hoe fijn zo'n safe zone was op internet. Daar kom je vooral achter nadat je 'wijzer' en ouder bent. Over anderhalf week is deze account alweer 16 jaar oud. Maar ik ben jullie niet vergeten Gelukkig maar, ik vlieg ook best vaak elke dag aan maar dan weer een week bijna niet... Ik mis het Blogger nog steeds!!! |
|
annika Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 1
|
Goedemorgen, mijn naam is Annika en met een gezin van vijf meiden maak je wel eens wat mee. Ben altijd een lezer hier geweest en dacht... ach, laat ik eens antwoorden en zo nu en dan een berichtje plaatsen. Groetjes |
|
Beereekhoorn Oudgediende
WMRindex: 1.250 OTindex: 10.018
|
@annika: goedemorgen Annika, gezellig dat je er bent en van harte welkom. Ik ben een oma van 3 kleinkinderen, heb een heel lieve man, en ben bijna gepensioneerd, maar tot die tijd werkeloos |
|
Mamsie Oudgediende
WMRindex: 46.266 OTindex: 96.110
|
@annika: Welkom in het gezelligste café ter wereld! |
|
annika Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 1
|
Bedankt allemaal |
|
Zuwe Oudgediende
|
Quote @annika: Goedemorgen, mijn naam is Annika en met een gezin van vijf meiden maak je wel eens wat mee. Ben altijd een lezer hier geweest en dacht... ach, laat ik eens antwoorden en zo nu en dan een berichtje plaatsen. Groetjes Goedenmorgen en welkom hierzo! Raak maar niet verslaafd aan WMR! |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
@annika: gezellig. Dus je bent er al heel lang. Alleen voor ons onzichtbaar |
|
allone Oudgediende
WMRindex: 52.000 OTindex: 93.451
|
@Yun: ouder, wijzer, druk bezig, maar niet zo druk dat je niet af en toe kunt komen kijken?! |
|
Zuwe Oudgediende
|
Iedereen is drukdrukdruk. Toen ik nog geen aow had dacht ik altijd: zal mij niet overkomen dat ik dan nog drukker ben al in mijn baan... Niks is minder waar! Moet nu een agenda bij houden om 'het' op rolletjes te laten lopen 80 |
|
MIADIA Oudgediende
|
@Zuwe: druk is voor iedereen weer anders. maar heb je het wel naar je zin? dat is veel belangrijker natuurlijk ik heb het soms heel druk met nietsdoen |
|
Buick Oudgediende
|
@MIADIA Dat is ook een hobby van mij en ik ben veel met mijn hobby bezig |
|