Waar komt jouw naam vandaan |
9sld76 Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 5 Wnplts: Amsterdam
|
Ach, ik heet Hasan, maar iedereen noemt me Logan omdat ik dat als me 2e naam gebruik. Eigenlijk heb ik geen idee waarom ik Hasan heet. Het komt overduidelijk van het Turks, maar ik heb niks met Turkije. Ik kan geen Turks en ik snap niks van Turken. Ik vind ze een beetje te ingewikkeld. |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
9sld76, ben je ook van Turkse komaf, als ik vragen mag? |
|
|
Half/Half. Half Turks, half Amerikaans. |
|
Kameleon Oudgediende
9sld76, dat verklaart dat je toch netjes je weg kunt vinden in het Engels vind ik |
|
|
Jep. Ik doe als opleiding VWO met TTO. TTO houdt in dat ik alle lessen in het Engels krijg, dus ik ben het ook wel gewend. |
|
Kameleon Oudgediende
9sld76, ik doe nu HAVO, alleen is mijn Engels zwaar bovengemiddeld goed ofzoiets Ik wil ook TTO Is nog niet op mijn school |
|
|
Haha Dat merkte ik al op bij jou. Je Engels is echt perfect. Maar geloof me, TTO wordt na een tijdje wel irritant. Nou, eigenlijk verpesten de leraren het voor ons. |
|
Kameleon Oudgediende
9sld76, dank je Mijn Engels schijnt beter te zijn dan VWO6 ofzoiets Nja, als ik Duits of Frans in het Engels krijg, ik zou me de slappe lach krijgen |
|
|
Beter dan VWO6? Dan moet je wel echt heel erg goed Engels kunnen. Hahaha. De eerste 3 weken kon ik niet stoppen met lachen. |
|
Sailer Erelid
WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
Offtopic: Café Den Voogelvlucht, anyone? Quote Kameleon: Mijn Engels schijnt beter te zijn dan VWO6 ofzoiets Zo moeilijk is dat nou ook weer niet als je ziet dat zelfs ik het kan |
|
Kameleon Oudgediende
Sailer, dit is niet Voogelvlucht Oeps 9sld76, ik geloof het moeilijk, maar ach. En dat kan ik me voorstellen Kom je mee naar Café den Voogelvlucht? (Even zoeken via Forum ) |
|
|
Ik kom, moet het even vinden. |
|
Kameleon Oudgediende
9sld, keep it cool, dan lukt't wel |
|
bobdeolifant Senior lid WMRindex: 164 OTindex: 300 Wnplts: zwolle T |
Ergens in het eerste jaar van het Cibap nu zo'n 5 jaar geleden begon ik met het tekenen van olifantjes, waarom? geen idee ik verveelde me waarschijnlijk. Ik zat toen naast een meisje in de klas en zij vroeg of mijn olifantje al een naam had en die had hij nog niet. Dus kwam ze met Bob de olifant. Voluit is het Bob de roze olifant met vleugeltjes. Sindsdien is het een alter ego van mij geworden en doe ik veel creatieve dingen onder de naam Bob. Wellicht vind je wel ergens graffiti met mijn naam. Het gebeurt ook wel eens dat mensen niet eens weten hoe ik in heet echt en dat ze denken dat mijn naam Bob is. |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
Wilco was al bezet, dus ben ik maar voor Wilc0 gegaan |
|
Proud2BWitch Erelid
WMRindex: 574 OTindex: 1.174 S |
mijn naam zegt het eigenlijk al
ik ben een heks en daar ben ik trots op |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
mijn naam geeft veel ruimte voor aanvullingen zodat mensen er zelf iets van kunnen maken |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Als beroep kun je er stomatoloog van maken |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Kpuc: dat is wel een mond vol he |
|
Stinkvogel Senior lid WMRindex: 332 OTindex: 316 Wnplts: Sint Jutte
|
Ik heb eens een boek gelezen over dieren, en toe zag ik een mooie vogel die Hoatzinheet, maar in het boek stond dat hij Stinkvogel heette omdat hij het zelfde systeem heeft als een stinkdier. Ik vond het wel een leuke naam. Vandaar dus (Ik ben trouwens niet de stinkvogel van Twitter ) |
|
dekandelaar Junior lid WMRindex: 0 OTindex: 5 Wnplts: vuurdam
|
mijn nickname komt van ik zag het opeens in de huiskamer |
|
Whiteshade Erelid
WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
mijn nickname komt uit mijn hersens |
|
nietmeer
|
De mijne komt van dat leuke harige monster wat zo graag alles kapot maakt en achter Bugs Bunny aan zit |
|
Delevene Erelid
WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
Mijn naam komt door een typfout.. Hoorde Delevende te zijn xD maar mijn naam vind ik nu wel leuk |
|
einstein Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 182 Wnplts: urk T |
mijne komt van mijn held albert einstein die van e=mc2 |
|