Waar komt jouw naam vandaan |
Tjalling Junior lid WMRindex: 15 OTindex: 5 Wnplts: Groningen S |
Nja. Ehm. Mijne stond ergens op mijn paspoort, enne. Tja. Vond ik wel leuk. |
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Mijne heb ik zelf bedacht, niemand heet dr ook pluppel
|
|
Laurens
|
Huppel |
|
mij Erelid
WMRindex: 619 OTindex: 1.024 S |
Quote Loempia: Dus jij heet ''Mijke'' denk ik. Of Mija, Mije, Mijke-Janne, Mijntje, Mijs. allemaal fout, ik heb niet gezegt dat alle drie letters achterelkaar staan. gewoon lukraak uit mn voornaam geplukt |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
Marijke? |
|
mij Erelid
fout!!! |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Jullie raden het nooit |
|
mij Erelid
Quote Luna: Jullie raden het nooit zo'n gevoel krijg ik idd ook |
|
nietmeer
|
mwoa mijne komt gewoon van ik dacht wie ben ik? ik ben ikke. Maaja dat vond ik niet zo orgineel dus toen dacht ik aan msn-taal (of hoe sommige het noemen breezahtaal) en toen kwam ik op ikkuh. |
|
Erik Jan Senior lid WMRindex: 146 OTindex: 180 Wnplts: Elburg
|
Ik denk dat mij voor marjolein staat ;);) Mijn nick is wel duidelijk denk ik |
|
Pluppel Oudgediende
Pluppel is in mijn eigen intellectuele brein ontsprongen, maar mijn echte naam kom je niet te weten |
|
Pluppel Oudgediende
Quote Erik Jan: Ik denk dat mij voor marjolein staat ;);) Mijn nick is wel duidelijk denk ik Heb altijd gedacht dat je Kees heette |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
mijn naam is een vervorming van mn echte naam, verzonnen door vrienden |
|
litjens999 Lid WMRindex: 2 OTindex: 52 Wnplts: Hoensbroek
|
mijn hotmail naam Litjens is mijn achternaam en 999 gewoon makkelijk te onthouden |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@mij; is het dan toevallig Mirjam? |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
mijne is wel simpel toch? Ik werd eerst altijd trinithy genoemd, maar dat was op een gegeven moment over, toen noemde iemand me thee-verslaafde en daar is thee-monster dan weer van gemaakt |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Mijn naam, dat is ook zoiets. Ik heb hem voor niks anders gebruikt, en toen ik op WMR kwam, gebruikte ik Lanang. Maar die naam was door een foutje van mezelf al gebruikt en toen ik lid werd, maakte ik er maar Lananq van. Wat het betekent weet ik niet. Gewoon een opborreling. |
|
mij Erelid
Quote puppy: @mij; is het dan toevallig Mirjam? ja |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
mij's naam is bekend! |
|
lief meisje Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 99 Wnplts: Musselkana T S |
Ik hoef niks uit te leggen denk ik .. Ik heb al verschillende nicks gehad... mijn eerste was happy lady maar die vond ik op een gegeven moment stom (ok lief meisje is ook nie alles ) Daarna werd 't scarlett, daarna ranaa en nu gebruik ik meestal gewoon m'n eigen naam... wel handig als je mensen online leert kennen en dan in 't echie ontmoet, op meetings enzo |
|
Ricardo finalist MPPV 06 WMRindex: 267 OTindex: 287 Wnplts: Arnhem
|
Ricardo is gewoon Ricardo. mijn eerste simpele acountnaam. ik heb wel eens undead captain geheten, king of gondor, captain R.R. ( Ricardo Rafael , MasterGoblin, en nu eens gewoon Ricardo ( Ricardoow gebruik ik ook vaak ) |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote mij: Quote puppy: @mij; is het dan toevallig Mirjam? ja Joepie! Geraden! |
|
DarkSideOfTheM00n Actief lid WMRindex: 38 OTindex: 88 Wnplts: Pijnacker S |
Mijn naam is de album-naam van PinkFloyd. Maar waarom is het dan M00n, en niet Moon? Nou, simpel. Ik heb de nickname overgenomen van mijn youtube acount. DarkSideOfTheMoon bestond al, dus heb ik er maar DarkSideOfTheM00n van gemaakt. Die bestond nog niet. Dus heb ik die naam ook op WMR gebruikt (PinkFloyd rulez big time!) |
|
Smartie Actief lid WMRindex: 62 OTindex: 86 Wnplts: Wedde
|
mijn naam is bedacht door m'n vrienden, omdat ik gymnasium doe en zij havo, vonden ze dat ik een naam moest krijgen met het woord 'smart' erin. ik vond hem wel leuk, dus is het mijn officiele nickname geworden. Bovendien zitten er in het woord 'smart' vier letters uit mijn echte naam. |
|
Pluppel Oudgediende
Quote Smartie: mijn naam is bedacht door m'n vrienden, omdat ik gymnasium doe en zij havo, vonden ze dat ik een naam moest krijgen met het woord 'smart' erin. ik vond hem wel leuk, dus is het mijn officiele nickname geworden. Bovendien zitten er in het woord 'smart' vier letters uit mijn echte naam. Waar ligt WEDDE? |
|