Waar komt jouw naam vandaan |
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Regie: Regie, is mijn echte naam en komt van Regina, wat weer slaat op koningin, dus ik ben een koninginnetje Stiekem ben jij Little Queen |
|
De Paus Oudgediende
WMRindex: 13.809 OTindex: 19.878 S |
Ik schrijd altijd heel deftig rond op het naaktstrand. En dan zwaai ik altijd heel vriendelijk naar de mensen (vooral naar de blote dames ). Bovendien draag ik als enige kledingstuk op het naaktstrand een wit petje. Daarom noemen de mensen mij DE PAUS . |
|
RonHunter Oud Moderator
WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Samenvoegsel van voornaam en achternaam. Alleen dat laatste vertaald naar het Engels. |
|
Mandarijntje Oudgediende
WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Mijn tweede naam is Annemarijn, en ze noemden mij op de basisschool Pinda Mandarijn. Achja, je moet er maar op komen. |
|
Caster Oudgediende
WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Bijnaam van een vriend op school... Toen ik lid werd wist ik al wel mijn wachtwoord, maar geen naam Dus nam ik letterlijk zijn bijnaam voor mij Het had ook Fidel of Castro kunnen worden |
|
gwcbakker Oudgediende
WMRindex: 7.126 OTindex: 2.741
|
Quote RonHunter: Samenvoegsel van voornaam en achternaam. Alleen dat laatste vertaald naar het Engels. Laat me raden Ron: de Jager? Dan zou ik uit komen bij iets als (The) George Baker (Selection), maar ik denk dat het merendeel van de WMR-ers dan niet snapt waar ik 't over heb... |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ben wat aan't sprokkelen geweest Eerste letter 1e naam, eerste 2 letters roepnaam en eerste 2 letters achternaam ét vôila |
|
M-Cyclone Oudgediende
WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
M-Cyclone komt van MarioKart DS. Ik noem me daar zo omdat Cyclone een redelijk snel iets is en M is de 1e letter van mijn voornaam. |
|
nietmeer
|
mijn naam? Kristian is gewoon mijn voornaam en 92 is mijn geboortejaar (1992) |
|
jasmin Junior lid WMRindex: 7 OTindex: 4
|
Mijn favoriete D&D personage. |
|
Esoptron Senior lid WMRindex: 144 OTindex: 11 Wnplts: Lelystad S |
Esoptron is het Oudgriekse woord voor spiegel en het wordt in de grondtekst van het Nieuwe Testament gebruikt in 1 Korintiërs 13 vers 12: "Nu kijken we nog in een wazige spiegel, maar straks staan we oog in oog. Nu is mijn kennen nog beperkt, maar straks zal ik volledig kennen, zoals ik zelf gekend ben."Deze naam gebruik ik op veel plaatsen op het internet en zo ook op mijn eigen website in wording www.esoptron.nl. . Ik ben gefascineerd door het feit dat we God kunnen herkennen in zijn schepping (zie ook Romeinen 1 vers 20) en dat Hij ons volledig kent. Natuurlijk weten we ook heel veel niet van God en blijven er nog veel vragen, maar we mogen weten dat we straks als we bij Hem komen ook alle antwoorden krijgen. |
|
Brennyraas Senior lid WMRindex: 482 OTindex: 132
|
combi van voor- en achter(bij)namen alleen dan allebei afgekort en verdraaid |
|
Femme Actief lid WMRindex: 19 OTindex: 157 Wnplts: Venray
|
Mijn naam is het Franse woord femme, wat meisje/vrouw betekent. En dat betekent mijn real life naam ook, vandaar. |
|
Igor Erelid
WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
Igor - Fins-Russisch (Vikingen die zich in Rusland vestigden), afgeleid van Ingmar. '(Goddelijke) beschermer van de Ing' ["Warrior"]. De Ing 'waren' een Fins volk. |
|
Shinki Erelid
WMRindex: 684 OTindex: 4.227
|
Shinki had ik ooit op het web gehoord en het klinkt wel mooi |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Mijn naam bestaat uit mijn initialen M R. Lees die initialen achter elkaar en je hoort jezelf eMmeR zeggen. Emmer klonk net niet leuk genoeg, en dus besloot ik er emmertje van te maken |
|
AerO Senior lid WMRindex: 33 OTindex: 359 Wnplts: Stadskanaa
|
Quote gwcbakker: Quote RonHunter: Samenvoegsel van voornaam en achternaam. Alleen dat laatste vertaald naar het Engels. Laat me raden Ron: de Jager? Dan zou ik uit komen bij iets als (The) George Baker (Selection), maar ik denk dat het merendeel van de WMR-ers dan niet snapt waar ik 't over heb... Una Peloma Blancaaaa Aero komt van een tijd geleden, toen ik samen met een groep anderen een spel speelde waarbij iedereen de naam van een natuurelement had. Het was tijdelijk bedoeld maar bleef hangen toen ik kort daarna in een ander spel (hoezo geen leven?) vaak in een vliegtuig rondvloog (terwijl er veel andere keus was zoals tanks en buggies). |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
mijn naam komt van Judith en Wessels, bij elkaar gevoegd |
|
nietmeer
|
Quote judywesl: mijn naam komt van Judith en Wessels, bij elkaar gevoegd dank je wel |
|
nietmeer
|
mijne komt van een voertuig in een videogame |
|
nietmeer
|
Quote the-ghost: mijne komt van een voertuig in een videogame wat natuurlijk niemand gelooft |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@jersanl tuurlijk wel halo heeft the ghost, een heel cool voertuih |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: jersanl tuurlijk wel halo heeft the ghost, een heel cool voertuih ow nooit van gehoord voor the-ghost ermee kwam |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
mijn naam is een typo van de naam van mijn school
agnus dei
tw zijn mijn initialen
|
|
Xan Senior lid
WMRindex: 532 OTindex: 249
|
Mijn naam is een Nederlandse naam, afgeleid van de Griekse naam Allexander. |